Ga naar inhoud

Mercedes E-klasse coupé


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd naar de E53 AMG die gaat komen midden volgend jaar. Deze gaat de nieuwe 3.0 6L motor krijgen met 'mild hybride' 48V elektromotor, die in totaal 435pk zal leveren, met een CO2 uitstoot van net geen 180gr.

Aangezien er geen E63 in deze coupé komt zou 'm qua looks hetzelfde worden als een 'echte' AMG.

Deze auto is een mogelijke opvolger voor mijn C450.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor t eerst eentje  in t wild gezien.

Die 3 ruitjes aan de zijkant is toch ma raar zo op t eerste zicht. Gaat 1 van de 2 achterste open?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Joske zei:

Vandaag voor t eerst eentje  in t wild gezien.

Die 3 ruitjes aan de zijkant is toch ma raar zo op t eerste zicht. Gaat 1 van de 2 achterste open?

Ik kom ze meer tegen dan C coupés. In Hasselt rijdt zelfs eentje rond die zijn zijkant al mooi geabimeerd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoewel er gesproken werd dat de nieuwe '53 AMG' motor eerst in de CLS zou komen, en pas later in de E coupé en cabrio, duiken nu toch foto's op van de beurs NAIAS in Detroit waar zowel de CLS als de E coupé en Cabrio in de variant 53 AMG worden voorgesteld. Dit wordt dan ook de meest krachtige AMG-versie in deze coupé en cabrio, want de V8 zal enkel voor de berline en break blijven. Hoogstwaarschijnlijk zullen de E43 berline en break ook deze motor krijgen ter vervanging.

Ziehier al enkele foto's.

201801140933322536_sst.jpg

201801140933324720_sst.jpg

201801140933326124_sst.jpg

201801140933327684_sst.jpg

201801140933328620_sst.jpg

201801140933330180_sst.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Timo said:

Wat een auto :inlove:.

Blijf het wel jammer vinden dat er geen V8 in zit, die vraag van de Amerikanen is er niet (echt ((meer)) )?

Als er in een f*cking Ford Raptor al geen V8 meer zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Zalig die ronde uitlaten. 

Ik zou wel andere velgen kiezen. 

Velgen vind ik ook fout. En dat gigantisch plastic (?) stuk in de achterbumper oogt ook wat goedkoop op basis van de foto hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder twijfel in carbon te krijgen via het Carbon Exterieur Pack 1 voor een zacht prijsje van 3.200 EUR + BTW ofzo. :D 

(De 1 slaat op die strook, een lipje in de voorbumper en het kofferspoilertje. Wil je ook de spiegelkappen in carbon dan moet je pack 2 kiezen voor een kleine meerprijs van 1.400 EUR + BTW. :lol: )

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid