Ga naar inhoud

BMW G31 5 Reeks Touring


Stancke

Aanbevolen berichten

Wagons zijn alleen populair in West-Europa. Elders in de wereld moet daar niemand van weten. Te kleine markt maw.


Ik weet dat toch niet zo zeker. Wanneer je op Bimmerpost leest staan die mannen altijd te popelen om een touring te kunnen kopen. Dat is altijd met zaken die je wilt en niet kunt krijgen. Ik heb dat met meiskes [emoji23][emoji23]
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, iRicky said:

 


Ik weet dat toch niet zo zeker. Wanneer je op Bimmerpost leest staan die mannen altijd te popelen om een touring te kunnen kopen. Dat is altijd met zaken die je wilt en niet kunt krijgen. Ik heb dat met meiskes emoji23.pngemoji23.png

 

Kopen?

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de 530d is geen 6cilinder meer, boeh...

Ik kreeg bijna een hartaanval!
Zou er echt een moment komen waarbij ze de 6 cilinders gaan afserveren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vicious:

Die grijze lap aan de achterbumper?!

En zo super opvallend...

 

Maar voor de rest ben ik best enthousiast.

540i  :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, BMWMB said:

Op bmw.de kan 'm al geconfigureerd worden.

M Sport, full black incl. zwarte wielen, zonnewerend glas en zwart leder met blauw stiksel. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mij fel ingehoudenn dus allerminst een TVT'ke klikkerdeklik-alles-dubbeldik aangevinkt. En -helaas- weer zo'n saaie klassieke donkerblauwe-met-beige. De 19" (maar geen breedset, dus v + a zelfde breedte) om als wintervelgen te gebruiken, geen M Pack, geen nappaleder maar 't beige Dakota-leder, comfortzetels, Driving Assistant Pro, dynamische LED, soft close, Navi Pro, ... Ik kom op 84k, stevig. Voor een 540i xDrive, mocht ik 'm zonder xDrive kunnen speccen, ik deed dat.

mein.bmw.de/o5g4h7m0

 

Dan nog even snel een "minimalist" 530d touring M Pack bijeen geklikt, met het absolute minimum wat ik zou willen. Komt op 72,5k. En nog een set wielen erbij, waarvoor ik uiteraard bij BMWMB te rade ga. :D 

mein.bmw.de/m5m8u2m2

Jammer dat het M Pack d'office dan die trapeziumvormige uitlaten inhoudt. Zou tof zijn mocht dat exclusief voor 540d en 540i blijven. En stiekem vind ik gewoon een eerlijke einddemper met een rond buizeke knapper dan zo'n fake decokaderke rond ne peashooter. :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, neen geen Sportline. (Die mein.bmw.de-links naar configs draaien regelmatig in de soep, merkte ik al.)  Exclusive Line uiteraard, op de Exclusive Line 19". En geen Shadow Line ook ni.

Zelf even open geklikt via bovenstaande link. Is allerminst wat ik samenstelde. Bah. En wat 'n kutvelgen zijn dat, seg. Trekt idd op niks, zo.

 

BMW mag écht eens werk maken van een nieuwe site en een nieuwe configurator. Hij is al stokoud, was in den beginne van 't beste dat er was maar nu echt hopeloos voorbijgestreefd, buggy, traag, ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw:  mein.bmw.de/o5g4h7m0

Heb nog diene Exclusivnaht buitengesmeten ten voordele van Sitzbelüftung.

 

 

2017-02-02 13_39_39-Konfigurieren.jpg

2017-02-02 13_39_06-Konfigurieren.jpg

2017-02-02 13_38_44-Clipboard.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gek hé. :oops:  Altijd fel gehouden van de combo blauw/beige. Laat me toe vrijelijk een '3 touring te kiezen en 't wordt er vermoedelijk ook eentje zonder M Pack, in een donkere/donkerder kleur, met chroom langs buiten (Exclusive), full leder Individual interieur (beige of amaro of goldbraun) en de 19" Individual velgen. :oops: 

Al is m'n meest geliefde combo op een F11 (2nd hand) een donkergrijze, M Pack en binnenin donkerbruin nappaleder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over wat heb je 't nu: de blauw/beige of de donkergrijs/bruine?

Eentje met M Pack wou ik in 't zilver steken, is dat niet meer beschikbaar. :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid