Ga naar inhoud

BMW G31 5 Reeks Touring


Stancke

Aanbevolen berichten

Ben ik de enigste die het echt spijtig vind dat na 25 jaar de x40i benaming geen V8 meer inhoudt?

Nog erger : x28i en x30i zijn vierpitters, verdorie! Dat moeten sixpacks zijn. x30i was ooit V8 zelfs (vond ik ook wel wat raar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei gTa:

:shock: 

:shock: Ik hoop dat je een grapje maakt, en dat je een nieuwe auto vooral voor jezelf koopt en niet voor (de ogen van) anderen?

Is het ondertussen niet aangenamer dat "de buren" niet door hebben dat je een nieuwe auto hebt? Zij die er wat van kennen, zullen het zien. Zij die er niks van af weten, zullen het niet zien. Die laatste categorie is het grootst (met voorsprong) en daar zit dus per definitie een héél pak verzuurd volk tussen dat jou het licht in de ogen niet gunt, of een nieuwe auto die even veel kost als het bedrag dat voorzeker 500 vluchtelingengezinnen een jaar lang onderdak en brood op de plank geeft (om maar iets te zeggen).

Hence: geniet zélf van wat je huis haalt en maal niet om het feit dat anderen dat niet zien. Integendeel: hoe meer iets wat je doet anderen niet irriteert of verzuurt, hoe beter, toch?

Don’t be afraid !

Was een graptje, hé…

Ik koop inderdaad een auto voor mezelf. Bewijs is er want ik ben zelfs tegen het forum ingegaan want heb gekozen voor een 4 met xDrive, door de “echten” op het forum als not-done omschreven.

Maar ik krijg toch nog steeds opmerkingen rond mijn auto’s. Vaak van mensen die dat wellicht ook kunnen betalen, maar die alles moeten hebben, een groot huis, dikke auto’s, 4 vakanties per jaar (liefst buiten Europa), die een boot moeten hebben als iemand in hun kennissenkring een caravan koopt, die iedere weekend op restaurant gaan, die iedere 3 maand een TV kopen die 2 cm groter is,…

Kan je inderdaad als verzuurd omschrijven, nooit tevreden, altijd ontevreden met wat dan ook.

Soms ook aandoenlijk om zien hoe die een half jaar lang bezig zijn met het samenstellen van een bedrijfswagen, verschillende garages verschillende keren bezoeken en dan altijd eindigen met de zit : “Wij kunnen dat niet betalen, wij zijn niet zo rijk als jij !”.

En dan moet ik eens lachen…

 

Ook vaak nog commentaar ivm 2 auto’s. Waarom ? Heb je dat nodig ?

Blablabla…

 

Gelukkig zijn het maar 2 BMW’s, stel dat daar nog een Porsche tussen zat….

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Asserti:

Ben ik de enigste die het echt spijtig vind dat na 25 jaar de x40i benaming geen V8 meer inhoudt?


Neen, zeker niet !
Maar da's iets wat nooit meer terug komt, vrees ik, iets waar we niks meer kunnen aan/tegen doen.
Als die acht nog eens terug komt, dan zal het gaan over termen zoals 8 batterijen...

Of ergens zo'n V8 opdiepen en dan inbouwen in een nieuwe wagen waar je dan het 4cylindetje uitzwiert. :D Maar da's hier natuurlijk not done. Individuele keuring, als je dat er door krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft de type-aanduiding :

Niemand moet toch weten wat daar in zit ? Op je vriendin haar voorhoofd zet je toch ook niet haar cupmaat ! :facepalm:

Die dingen storen enorm bij het poetsen van de wagen, daar moet je zitten tussen peuteren... :unsure:

Breekt de aerodynamica. :lol:

Wat is er leuker dan naast een M staan en die niet verslaan, maar dat die je toch ook niet op seconden fietst ? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Salokin said:

Miljaarde, ik vat hem niet. :oops:

Begrijp je waarom die Evora meer iets voor mij is?

Dan weet je waarom ik ESH Corp. ga oprichten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ICM:

Begrijp je waarom die Evora meer iets voor mij is?

Dan weet je waarom ik ESH Corp. ga oprichten.

NACE-code P91.1 (Building & Operation of historical automotive sites and buildings) ?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft de type-aanduiding :

Niemand moet toch weten wat daar in zit ? Op je vriendin haar voorhoofd zet je toch ook niet haar cupmaat ! :facepalm:

Die dingen storen enorm bij het poetsen van de wagen, daar moet je zitten tussen peuteren... :unsure:

Breekt de aerodynamica. default_laugh.png

Wat is er leuker dan naast een M staan en die niet verslaan, maar dat die je toch ook niet op seconden fietst ? [emoji3]

 

Op mijn vriendin stond dat ook. Don't touch.. haha

Maar on topic: Ik vind een type aanduiding niet perse storend.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ICM:

Begrijp je waarom die Evora meer iets voor mij is?

Dan weet je waarom ik ESH Corp. ga oprichten.

Je hebt je naam niet gestolen, maar het tweede anagram, neen, dat vat ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Salokin said:

Je hebt je naam niet gestolen, maar het tweede anagram, neen, dat vat ik niet.

Prepare to facepalm in one,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

two,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ESH Corp. -> porSCHE

three!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eens tussen de induvidual-kleuren neuzen...
Daar moet toch iet tussen zitten dat de moeite waard is...


Helaas niet.. valt giga tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eender welke kleur via Individual bestellen. De Individual kleuren die voorgesteld worden zullen goedkoper zijn, maar ik zou de meerprijs voor een kleur echt naar mijn goesting graag betalen.

Ik zou zelfs willen betalen voor een gewone zilvergrijze icm M-sportpakket, net zoals mijn F10 saffierzwart was. Ik heb meerdere BMW 5 rijders ontmoet die geen M-sportpakket hadden gekozen, omdat het niet te combineren was met saffierzwart, tot ik hun mijn auto liet zien. Helaas weten heel weinig kopers/verkopers dat via Individual alles mogelijk is.

Ik heb destijds €950 meer betaald tov carbonzwart om saffierzwart te hebben. Peanuts ivh tot het budget van de auto. Ik heb altijd genoten van het gevoel dat mijn auto door deze kleur toch wel een beetje uniek/speciaal was.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei ICM:

Prepare to facepalm in one,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

two,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ESH Corp. -> porSCHE

three!

Even simpel als geniaal.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

San Marino Blue on Amaro Brown

Volgens mij moet dat toch kunnen op een touring ?

 

Afbeeldingsresultaat voor San Marino Blue on Amaro Brown

San Marino Blue voorbeeldje op een ander model.

attachment.php?attachmentid=953446&stc=1

Amaro brown.

En die houtinleg moet weg. Da's net een kleur te veel. Moet alu zijn of zwart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand van de BMW-boys een zinnige verklaring voor deze anomalie?

2017-02-09 18_20_07-BMW_5er_Touring_Preisliste_2017.pdf.jpg

De 530d (RWD) touring is de enige van de touring diesels die met de 9WR en 931 opties (welke zijn dat, trouwens, want de optielijst vermeldt die niet) minder verbruikt dan met de andere wielsets. Bij de andere motorisaties (en ook bij de benzines) zijn dat de 2 wielsets waarmee de auto 't meest verbruikt.

Foutje in de catalogus?

Wat zijn 9WR en 931? Fotootje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid