Tommie 8.871 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Nee, je kan gewoon alles af-fabriek krijgen en op 49gr eindigen, da's het punt. Vandaar het verlaagde vermogen tov de 40i. Dus 22", M Pack, panodak, trekhaak... all-in kom je op max 49gr. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Dat had ik dan verkeerd begrepen! Dat is wel mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 En achteraf mogelijkheid tot "origineel" vermogen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.177 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Zojuist, yvesken zei: En achteraf mogelijkheid tot "origineel" vermogen? Officieel alvast niet, enkel mogelijk om in gereduceerd vermogen te krijgen (211pk) @gTa De 45e mag uitgerust worden met alles van opties (met paar uitzonderingen maar niets te maken met CO2) maar vanaf je de optie "velg X met sportbanden" neemt, zit je erboven. Zoals Tommie aangeeft, 45e met M-Sportpakket, trekhaak, panodak en 22" Individual velgen => 49gr C02 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.871 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 4 minuten geleden, yvesken zei: En achteraf mogelijkheid tot "origineel" vermogen? Nooit doen he, garantie foetsie en dat kost een FORTUIN aan stukken. PHEV moet je gewoon afblijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.721 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Zojuist, Tommie zei: Nooit doen he, garantie foetsie en dat kost een FORTUIN aan stukken. PHEV moet je gewoon afblijven. Geeft ook te denken voor de restwaarde Dat is wat me nog altijd zo verrast. Dat soort auto's zouden privé onverkoopbaar moeten zijn, maar lijken hun waarde nog wat te houden. Kan niet lang meer duren.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.871 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Altijd op renting nemen met maximale restwaarde en gewoon inleveren op 't einde... 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 3 minutes ago, Stancke said: Officieel alvast niet, enkel mogelijk om in gereduceerd vermogen te krijgen (211pk) @gTa De 45e mag uitgerust worden met alles van opties (met paar uitzonderingen maar niets te maken met CO2) maar vanaf je de optie "velg X met sportbanden" neemt, zit je erboven. Zoals Tommie aangeeft, 45e met M-Sportpakket, trekhaak, panodak en 22" Individual velgen => 49gr C02 Deze snap ik niet. Of hebben jullie het over 2 verschillende wagens? Of mag je wel 22" velgen pakken, maar niet met sportbanden? 1 minute ago, msxx said: Geeft ook te denken voor de restwaarde Dat is wat me nog altijd zo verrast. Dat soort auto's zouden privé onverkoopbaar moeten zijn, maar lijken hun waarde nog wat te houden. Kan niet lang meer duren.... Echt he. Mijn 330e is een renting, met 16k restwaarde. Maar die blijft voorlopig wel netjes zijn waarde behouden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 1 minute ago, Tommie said: Altijd op renting nemen met maximale restwaarde en gewoon inleveren op 't einde... Het zou me toch verbazen moest mijn kar geen 16k meer waard zijn op 4j en 100k kms. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
davy 396 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Op hoeveel vaa zou deze dan ongeveer komen met mpack/ 22”velgen/panodak/... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 8 minutes ago, Tommie said: Altijd op renting nemen met maximale restwaarde en gewoon inleveren op 't einde... Verklaar mij misschien zot, maar ik zou de wagen nog 2 jaar op de vennootschap houden. Daarna blijft die in de zaak (maar afgeschreven), wordt er privé mee gereden en worden alle kosten eraan ook privé betaald. En ondertussen neem ik dan een nieuwe renting op de vennootschap. Of lijkt dat een slecht idee? (Ik moet deze mogelijke situatie nog met mijn boekhouder bespreken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 3 minutes ago, davy said: Op hoeveel vaa zou deze dan ongeveer komen met mpack/ 22”velgen/panodak/... Aan 110.000 euro komt die op 315 euro gemiddeld per maand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 13.280 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 9 minuten geleden, yvesken zei: Aan 110.000 euro komt die op 315 euro gemiddeld per maand. Aan 211pk? Is veel te weinig vermogen voor zo'n beest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 2 minutes ago, dragonfly said: Aan 211pk? Is veel te weinig vermogen voor zo'n beest Misquote? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 13.280 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 30 minuten geleden, Stancke zei: Officieel alvast niet, enkel mogelijk om in gereduceerd vermogen te krijgen (211pk) Ging hierover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.871 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 5 minuten geleden, dragonfly zei: Aan 211pk? Is veel te weinig vermogen voor zo'n beest Huh? Heeft 394pk he. 286pk + batterij. Je kan hem in leasing ook op 211pk hebben (of voor Brussel en Wallokro @DDke) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.871 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 15 minuten geleden, yvesken zei: Aan 110.000 euro komt die op 315 euro gemiddeld per maand. Ik heb een demo in bestelling staan van +- 116k. Komt inderdaad op zoiets neer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.659 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 1 hour ago, DDke said: Ik was de mogelijkheid voor Lux platen aan het bespreken, blijkt dat Lux eigenlijk qua VAA nog erger is dan Belgie (iets in de aard van 1.7% van de nieuwwaarde BTWi, PER MAAND). Duitsland is 1% per maand, dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 15 minutes ago, ICM said: Duitsland is 1% per maand, dacht ik. 't is om zeep denk ik. Ik ben binnengekomen bij BMW maandag, en wij stonden wat te praten met de mensen daar voor het event begon. En we hadden het erover dat het in België om zeep was, en dat wij wel potente wagens willen kopen, maar in ECO-modellen gedwongen worden. 30 minuten later begint de voordracht, blijkt die exact over hetzelfde te gaan. In Lux, HET land waar je wel eens een RS6 ziet bvb.. Pak een RS6 van wat, 100k eur? Lap daar wat opties bij en je zit aan 130k? 2210 EUR VAA aub Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 13.280 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Luxemburg 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Ik geloof dat het systeem zo werkt dat je die batterij nooit leeg kan rijden en dus altijd wel een boost hebt.Zo werkt dat niet.. batterij leeg is enkel het vermogen van de ICE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 Verklaar mij misschien zot, maar ik zou de wagen nog 2 jaar op de vennootschap houden. Daarna blijft die in de zaak (maar afgeschreven), wordt er privé mee gereden en worden alle kosten eraan ook privé betaald. En ondertussen neem ik dan een nieuwe renting op de vennootschap. Of lijkt dat een slecht idee? (Ik moet deze mogelijke situatie nog met mijn boekhouder bespreken)Bij controle naar t schijnt sowieso problemen.. anders had ik mijn pana ook laten staan op de zaak.. maar boekhouder zei dat ze dan 1 van de twee auto’s zouden verwerpen als kost... bij controle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.299 Geplaatst: 23 januari 2019 Delen Geplaatst: 23 januari 2019 1 hour ago, Germinal said: Zo werkt dat niet.. batterij leeg is enkel het vermogen van de ICE @Tommie en @Phil aan de kassa gevraagd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.177 Geplaatst: 24 januari 2019 Delen Geplaatst: 24 januari 2019 9 uren geleden, vince522 zei: @Tommie en @Phil aan de kassa gevraagd Mag ik ook een poging wagen? Volgens mij heb je altijd wat reserve over voor de "eBoost". Indien leeg, wordt deze eerst terug aangevuld door de wagen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 15.112 Geplaatst: 24 januari 2019 Delen Geplaatst: 24 januari 2019 11 uren geleden, Germinal zei: Zo werkt dat niet.. batterij leeg is enkel het vermogen van de ICE Ik heb nog NOOIT de batterij leeggereden en ik geef toch wel kwistig gas Pas op ik lieg: 1x gedaan voor de fun, maar dat is dan met opzet. Met boost alleen ga je NOOIT je batterij leegrijden indien je niet kiest voor de hybride stand Je kan op een hybride natuurlijk op verschillende manieren rijden. De mijne ken je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.