Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

14 hours ago, Maxime S said:

rolle die elektrisch wegzakt is niet mogelijk bij de hybride

 

13 hours ago, Davidk said:

😩🤯😭

Niet wanhopen. Er komt ook een X5 M50i.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Video stoppen aan 11 seconden, tenzij je je in een nachtwinkel wil wanen.
Dan heb je ook meteen het meest informatieve van de video gehad, trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een poging gedaan om het te bekijken maar toch gestopt na 2.30 min :lolz: WTF

Het is ook direct pijnlijk duidelijk op welke markt BMW zich vooral richt met hun SUVs. 
Alles wat ik lelijk vind aan nieuwe BMW's, vindt die man schoon. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enige die dit model mooier vind dan het vorige?

De tweede generatie vond ik ook mooi. De derde was niet 100% evenwichtig (my taste) met een te smalle grille vgl met de rest van de wagen en een te kort gat.

Deze vind ik vooral van vanachter erg knap. Ziet er een deftig brede auto uit.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enige die dit model mooier vind dan het vorige?
De tweede generatie vond ik ook mooi. De derde was niet 100% evenwichtig (my taste) met een te smalle grille vgl met de rest van de wagen en een te kort gat.
Deze vind ik vooral van vanachter erg knap. Ziet er een deftig brede auto uit.
 

Ik zag vandaag nog een vorige (F15) rijden die me links passeerde op de autostrade, waarbij ik dacht van 'damn, dat ziet er eigenlijk wel (nog altijd) dik uit'. Bij de nieuwe heb ik dat gevoel niet (sorry@brjefs). Ik vond dat ze dat met die grille goed opgelost hadden door die sleuf eronder, zodat je niet met giga nieren zat (wat bij de nieuwe helaas wel zo is dus).

De vorige straalt gewoon meer 'BMW' uit. De nieuwe is niet per sé lelijk (in profiel ziet dat er zelfs best goed uit). Gewoon minder 'amazed' gevoel. Het had gewoon zoveel beter gekund (al is dat altijd moeilijk als je nóg een betere/mooiere versie moet maken van een al erg geslaagd ontwerp). Ik denk (persoonlijk) dat de vorige ook minder snel gedateerd zal ogen dan de huidige.

fd20894a1a3f0870e151e1099a90ec05.jpg

75ac12ce43fce5505713557410893ba5.jpg

Ik heb het nu puur over het design (exterieur).
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/10/2019 om 00:17, Davidk zei:

 

Hoe graaf is die rollo die elektrisch tot in de kofferbodem wegzakt?!

Let vooral ook op hoe kort Trish haar jurk is!!

 

Miljaar kheb maandenlang redelijk geduldig kunnen wachten, maar nu ik lees dat ze aant uitleveren zijn hier en daar begint het serieussss te jeuken al. 😅

Allemaal vreet sjiek, maar ook allemaal weer spul dat kapot kan gaan ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Rabbit zei:

Allemaal vreet sjiek, maar ook allemaal weer spul dat kapot kan gaan ... 

Zat het ook te denken, dat moet je kopen met garantie of 't wordt een dure grap 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/10/2019 om 19:43, The Swede zei:

Dit is wel de 50i M-sport, niet de M50i die in Europa komt.

Klopt, maar verschil is wel eerder klein, zeker wat sound betreft.

De motor is bij beide de gewone N63 (en niet de S63 uit de X5M), allebei ook update 3 daarvan. Er zijn wel wat hardware-verschillen (inspuitsysteem levert nog een tik meer druk, de turbo's zijn niet dezelfde maar de verschillen zijn niet groot, plus ook de inlaatcollector is minimaal gewijzigd) maar het gros van de verschillen in koppel en vermogen (albeit niet gering) komen voort uit de mapping. 't Zijn uiteindelijk quasi identieke motoren; het verschil met de S63 is dan b.v. veel groter (ook al zijn het ook dichte verwanten, alles is anders). Looks van de beide modellen zijn ook op een paar mini-details hetzelfde en als je op de 50i de optionele M-sportuitlaat neemt hebben ze ook identiek dezelfde uitlaatzijde (en dus sound).

Maw alles wat je in die eerste 11 seconden ziet en vooral hoort (want om de klank was 't me te doen) is van toepassing zowel op de 50i M als op de M50i.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Klopt, maar verschil is wel eerder klein, zeker wat sound betreft.

De motor is bij beide de gewone N63 (en niet de S63 uit de X5M), allebei ook update 3 daarvan. Er zijn wel wat hardware-verschillen (inspuitsysteem levert nog een tik meer druk, de turbo's zijn niet dezelfde maar de verschillen zijn niet groot, plus ook de inlaatcollector is minimaal gewijzigd) maar het gros van de verschillen in koppel en vermogen (albeit niet gering) komen voort uit de mapping. 't Zijn uiteindelijk quasi identieke motoren; het verschil met de S63 is dan b.v. veel groter (ook al zijn het ook dichte verwanten, alles is anders). Looks van de beide modellen zijn ook op een paar mini-details hetzelfde en als je op de 50i de optionele M-sportuitlaat neemt hebben ze ook identiek dezelfde uitlaatzijde (en dus sound).

Maw alles wat je in die eerste 11 seconden ziet en vooral hoort (want om de klank was 't me te doen) is van toepassing zowel op de 50i M als op de M50i.

En in cijfers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

www.google.be

www.bmw.de

www.wikipedia.org

www.autominded.be

Daarom be ik ook bij een autoforum, he pippo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, The Swede zei:

Daarom.be autoforum.he

Links werken niet.

Edit: in niet-verkiezingstijden mag zoiets gezegd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

1390 euro voor een chipke...WTF

maar zo een M50d of een M50i is wel dik, al moet je die laatste wel als lichte vracht nemen of je zal weten wat je aftikt aan de roverheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Liquid Li0n said:

1390 euro voor een chipke...WTF

maar zo een M50d of een M50i is wel dik, al moet je die laatste wel als lichte vracht nemen of je zal weten wat je aftikt aan de roverheid

Zulk een luxewagen kopen en dan er een camionette van maken?

Als je als klant de tax niet kan betalen, kan je je de auto niet permitteren. => get real en koop een X3 20d

  • Vind ik leuk 6
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Greg said:

Is dat helemaal dezelfde motor als de X5M, enkel met een andere sturing?

Vraag is hoeveel koppel die boite aankan want met 850Nm begint dat al te tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid