Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Op 2/11/2019 om 09:37, BMWMB zei:

Ik zou altijd voor de 45e gaan. 

Same here.

Hoe rijdt dat Mbman ? Veel aangenamer dan de 40e ? Mooier geluid ? Soepeler ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here.

Hoe rijdt dat Mbman ? Veel aangenamer dan de 40e ? Mooier geluid ? Soepeler ? 
Op alle vlakken niet meer te vergelijken met elkaar... Gelukkig, we zijn ook zoveel jaren verder.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zulk een luxewagen kopen en dan er een camionette van maken?
Als je als klant de tax niet kan betalen, kan je je de auto niet permitteren. => get real en koop een X3 20d

Bwa, als de taksen gewoon van de pot gerukt zijn, vergeleken met sommige buurlanden... Een camionette van maken is ook wat overdreven. Zal qua comfort en rijplezier nog altijd 10x aangenamer zijn dan een echte camionette.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ian said:


Bwa, als de taksen gewoon van de pot gerukt zijn, vergeleken met sommige buurlanden... Een camionette van maken is ook wat overdreven. Zal qua comfort en rijplezier nog altijd 10x aangenamer zijn dan een echte camionette.

Jij noemt een X5 in LV nog een luxewagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij noemt een X5 in LV nog een luxewagen?

Zetels, motor, soundsysteem, rijgedrag... Nog altijd een pak luxueuzer dan een Peugeot Expert of Renault Kangoo bvb. :D

Als je bvb 9/10 toch alleen of max. met twee rondrijdt (en per sé een dikke SUV wil zonder meteen naar een log US-made bakbeest te moeten overstappen), maakt die achterbank niet veel uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu niet echt een luxegevoel wanneer ik in een wagen kruip en achter mij een grote lelijke lege bak zie. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu niet echt een luxegevoel wanneer ik in een wagen kruip en achter mij een grote lelijke lege bak zie. 

Je moet ook niet constant naar achter zitten kijken he. :D

Soms rij ik weken aan een stuk met m'n achterzetels plat. Boet voor mij persoonlijk niet in aan het 'luxe gevoel' (E39 lederen interieur en dashboard design :inlove:) Het enige waaraan het opvalt is dat de kopsteunen van de achterbank niet in uw zicht door de achterruit zitten. Stel dat de mijne LV zou zijn zou ik ook gewoon het kofferafdekzijl terug monteren (tenzij dat ook onklaar gemaakt moet worden), dan heb je wat minder het 'lege doos gevoel'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/11/2019 om 15:05, Ian zei:


Zetels, motor, soundsysteem, rijgedrag... Nog altijd een pak luxueuzer dan een Peugeot Expert of Renault Kangoo bvb. :D

Als je bvb 9/10 toch alleen of max. met twee rondrijdt (en per sé een dikke SUV wil zonder meteen naar een log US-made bakbeest te moeten overstappen), maakt die achterbank niet veel uit.

dit

wat maakt dat nu uit wat er achteraan de wagen is. en eens je rijdt moet je toch vooruit kijken dus...

ik vind trouwens zo een LV ombouw mest mooi gedaan altijd, in hetzelfde vilt als de rest van de koffer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Ian said:


Duurder in taksen, niet praktisch (indien enige auto) etc. emoji38.png

Want een LV is practisch als enige auto???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want een LV is practisch als enige auto???

Als je geen kinders en vrouw hebt wel ja. :D

Praktisch om dingen mee te versjouwen o.a. Maar goed, dit is een discussie zonder eind. Elk z'n meug, ik zou m'n neus alvast niet ophalen voor een E39 540i Touring in LV op LPI. :inlove: Of zo'n eendje zoals van LL.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Ian said:


Als je geen kinders en vrouw hebt wel ja. :D

Praktisch om dingen mee te versjouwen o.a. Maar goed, dit is een discussie zonder eind. Elk z'n meug, ik zou m'n neus alvast niet ophalen voor een E39 540i Touring in LV op LPI. :inlove: Of zo'n eendje zoals van LL.

Tussen 5'000 euro uitgeven aan een 20 jaar oude 5 reeks op Hollandersbrandstof en 120'000 euro uitgeven aan een luxewagen, zit wel een klein verschil. 

En als je geen kinderen, vrouw of vrienden hebt om mee te nemen... moet het leven wel ERG triest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje kortzichtige en over-één-kam-scherende mening maar bon. Zoals ik al zei: elk z'n meug. [emoji39]

Ik weet niet hoe de taksen in de UK zijn vgl. met BE. Vast een pak goedkoper? Aangezien ze de taksen hier niet gebruiken voor een deftig wegennet is imo elke euro aan VB/belasting op bezit volgens cilinderinhoud en CO2-uitstoot aan de roverheid er één te veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De taksen zijn nergens zoals ze in Belgie zijn. Maar goed, you get the leaders you elect.

Blijft dat je moeilijk een cheape E39 banger kan vergelijken met een nagelnieuwe dikke X5. En dan is de vraag zeker: waarom zou je eerst geld uitgeven om een X5 M50i/d te kopen om dan van je luxewagen een lichte vrachtwagen van te maken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, The Swede zei:

De taksen zijn nergens zoals ze in Belgie zijn. Maar goed, you get the leaders you elect.

Blijft dat je moeilijk een cheape E39 banger kan vergelijken met een nagelnieuwe dikke X5. En dan is de vraag zeker: waarom zou je eerst geld uitgeven om een X5 M50i/d te kopen om dan van je luxewagen een lichte vrachtwagen van te maken. 

 

Omdat je die X5 en X6 M50d en M50i al onder de 40 000 euro vindt 2e hands in DE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op m’n M50d heb ik alles netjes betaald omdat het daar nog bij meeviel. Moest ik nu terug gaan zoeken zou een M50i op LV voor mij een perfect alternatief zijn. Ik zou dat als camionette gebruiken en tenminste ondertussen in een auto naar m’n goesting zitten

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

19 hours ago, Liquid Li0n said:

Omdat je die X5 en X6 M50d en M50i al onder de 40 000 euro vindt 2e hands in DE.

Die wil ik ook meekrijgen. Want ik heb welgeteld 1 tweedehands X5 M50i zien staan tot hiertoe en die staat over 100k...

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-9aaa674e-fbf1-436a-91b0-8d8ddd726b2e

 

19 hours ago, brjefs said:

Op m’n M50d heb ik alles netjes betaald omdat het daar nog bij meeviel. Moest ik nu terug gaan zoeken zou een M50i op LV voor mij een perfect alternatief zijn. Ik zou dat als camionette gebruiken en tenminste ondertussen in een auto naar m’n goesting zitten

En hoe gebruik je je luxe SUV om met het gezin op vakantie te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, The Swede zei:

 

Die wil ik ook meekrijgen. Want ik heb welgeteld 1 tweedehands X5 M50i zien staan tot hiertoe en die staat over 100k...

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-9aaa674e-fbf1-436a-91b0-8d8ddd726b2e

 

En hoe gebruik je je luxe SUV om met het gezin op vakantie te gaan?

even snel gezocht, onder de 50 000 euro bij een handelaar in Duitsland:

M50d:
eind 2016
onder de 100k km
vele opties zoals zetelventilatie etc

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284835538&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

M50i:
2017
onder de 20k km
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274359496&lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

met een gezin op vakantie gaan...dan moet je een gezin hebben natuurlijk :P

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Tommie said:

Ben betrekkelijk zeker dat De Zweed 't over een G05 heeft, niet een F15. ;) 

*kijkt naar topic titel* ... 🤔

 

Ik hou me al de de hele tijd al aan het topic. 

Waar zitten de mods nu? @dragonfly, zeg eens aan die mannen dat ze zich aan het onderwerp moeten houden en het over de G05 moeten hebben en niet over maroefenmodellen. Off topic gaan kost normaal een gele kaart. 🧐

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Liquid Li0n said:

even snel gezocht, onder de 50 000 euro bij een handelaar in Duitsland:

 

M50i:
2017
onder de 20k km
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274359496&lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

met een gezin op vakantie gaan...dan moet je een gezin hebben natuurlijk :P

@Liquid Li0n : ter info, de M50i versie bestaat enkel in de G05. Van het vorig model heeft nooit een M50i versie bestaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

 

En hoe gebruik je je luxe SUV om met het gezin op vakantie te gaan?

Begrijpend lezen is uwe sterkste kant niet he.

Ik zou dat als camionette gebruiken voor mijn werk. Om met het gezin op vakantie te gaan koop ik wel iets anders. 
 

En je moet stoppen met jouw enge beeld op de wereld te projecteren op iedereen. Smaken verschillen en mensen hebben andere noden en behoeftes. Leer er mee leven.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Ben betrekkelijk zeker dat De Zweed 't over een G05 heeft, niet een F15. ;) 

even vergeten maar ook omdat de F15 veel mooier is dan de G05 imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid