Ga naar inhoud

Bentley Continental GT


Phil

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Phil:

Of je kan je pdf uploaden: gTa cGt.pdf

Mja, interieur vind ik top, maar qua velg ben ik iemand die meestal de grootst mogelijke maat kiest, en ik vind die buitenkleur nogal 'Duits'.

Welke buitenkleur, dat goudzilver of dat middenblauw?

Portofino = op en top Italiaans, vriend! :D  

 

2017-09-04 01_04_31-Bentley Car Configurator.jpg

2017-09-04 01_05_18-Bentley Car Configurator.jpg

2017-09-04 01_05_07-Bentley Car Configurator.jpg

2017-09-04 01_04_48-Bentley Car Configurator.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gTa said:

Welke buitenkleur, dat goudzilver of dat middenblauw?

Zo'n flets middenblauw met een zeer subtiele hint van groen erin.

Een beetje als pacific blue op een Golf 7.

Alleen een Duits komt erop van zoiets te speccen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei. :D 

't Is lichter dan bovenstaand portofino, maar ... ik zou een PTS Porsche ook graag in gemini blue of zelfs fountain blue hebben. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pianolak (zeker the real deal, dus zwart gelakt hout ... niet dat fake zogezegd "pianolak" dat eigenlijk gewoon glanzend zwart gespoten plastic is) in de buurt van je handen en ringen, horloge, hemds- of vestknopen, smartphone, sleutels, ... = de hel. Dat krast zo gigantisch hard... Op gewoon houtfineer zie je dat veel minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al talloze decadente verhalen gelezen van AM leden over vrienden, kennissen en via via die decadente dingen doen en kopen. En nu gaat het over een ronddraaiende module/GPS op een Bentley van +200k en opeens is het te duur voor wat het is.

 

Oke dan...

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Timo:

Ik heb al talloze decadente verhalen gelezen van AM leden over vrienden, kennissen en via via die decadente dingen doen en kopen. En nu gaat het over een ronddraaiende module/GPS op een Bentley van +200k en opeens is het te duur voor wat het is.

 

Oke dan...

 

160k, geen 200 :D 

Maar je hebt wel een punt :lol:  :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen zin me er mee bezig te houden, maar doet iemand 'ns iets met een donkere, warmrode tint (exterieur)? Interieur mag je kiezen, ik vermoed dat iets zoals donkerbruin of beige-wit daar wel bij past qua interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vicious:

Ik heb geen zin me er mee bezig te houden, maar doet iemand 'ns iets met een donkere, warmrode tint (exterieur)? Interieur mag je kiezen, ik vermoed dat iets zoals donkerbruin of beige-wit daar wel bij past qua interieur.

Enkel kopers komen weg met die houding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tom Bentley:

Zelf even moeite gedaan:

iris?COSY-EU-100-1713VV%25lXm0kYARNstL2N

 

Hemeltje, dat ziet er uit alsof een dennenwoud gisteren vervallen erwtensoep gedronken heeft en alles op een hoopje heeft ondergekotst. :shock: 

Doe mij dan maar dat interieur van BMWMB z'n config (minus de pianolak, er mag wat hout zichtbaar zijn).

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid