Ga naar inhoud

Bentley Continental GT


Phil

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Speedhunter said:

VAG is daar inderdaad meester in.

Daarom zou het goed zijn moest Alfa en Maserati bvb door VW worden opgekocht. Zouden die merken nog leuker worden.

Wat een logica. VAG moet 2 merken kopen zodat ze een fatsoenlijke config krijgen. 

''Ja menier, veur mij de nieuwe maserati gransport met de 2.5 vijf cilinder'' 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, William Blake said:

MB is een ramp op vlak van IT, op alle vlakken.

Al is de nieuwe configurator best ok.

Heb hem daarstraks nog gebruikt. Elke keer een laad icoontje wanneer je iets aanvinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Parsifal said:

Inclusief USB kabeltje :lolz::lolz: 

Tuurlijk anders is hij direct plat.

 

En dan nog een Coyote bovenop het dashboard, met zo een mount die je moet kleven :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Timo:

Wat een logica. VAG moet 2 merken kopen zodat ze een fatsoenlijke config krijgen. 

''Ja menier, veur mij de nieuwe maserati gransport met de 2.5 vijf cilinder'' 

Niet alleen de configurator zou erop vooruit gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei ir_fuel:

En dan een telefoon met Waze tegen dat hout plakken :inlove: 

 

7 uur geleden zei Parsifal:

Inclusief USB kabeltje :lolz::lolz: 

 

7 uur geleden zei ir_fuel:

Tuurlijk anders is hij direct plat.

 

En dan nog een Coyote bovenop het dashboard, met zo een mount die je moet kleven :inlove: 

I LOL'ed because it's true. :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2017-09-07 19_23_35-Bentley Car Configurator.jpg

2017-09-07 19_24_14-Bentley Car Configurator.jpg

Volledig donkerbruin lederen interieur (donkerblauwe stikking), enkel de zetels en deurinzetten in donkerblauw leder (zelfde kleurtoon als buitenkleur). Ooit live gezien op een 1st.gen ContiGT en ik vond het magistraal. (Was wel met 'gedraaid alu' als interieurlijst, zoals de alu vliegtuigen vroeger.)  

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei TCT:

Dik,maar als de buitenkant ook in't blaiw moet dan een meer overeenkomend blauw bitte...

Die die ik zag had zelfs nog minder blauw, enkel de zetels en een detail in de deuren. Dus eigenlijk bijna alles bruin, met een paar details om te herinneren aan 't exterieur. Als je in de auto zat en voor je uit keek zag je zelfs geen blauw, tenzij de stikking. Heerlijk. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel me op dat die Bentleys als luxewagen eigenlijk niet zo duur zijn vergeleken met de sportwagens die hier de revue passeren maar dat er heftiger op wordt gereageerd.


 Maar goed, stel nu dat ik zoiets zou kopen , waar zou ik dan op letten
- de kleuren mogen wat clichematig zijn, bv een marinevariant blauw/hout/wit. Cliches werken. Ik apprecieer niet alleen kleur maar ook leuke texturen. Kan leer zijn maar ook stof. Niet te doen wat er bestaat van stofkes.
- Technisch: een goede airco die niet tocht en al wat nodig is om op een hete dag toch in een aangename temperatuur in te stappen.
- een steengoeie chauffeur. Belangrijk voor het comfort. Ge wilt geen koffie morsen tijdens het rijden.
- een 220v stroombron.
- een goeie koffiezet
- een betrouwbare auto. Geen miserie. Ge wilt niet na jaren miserie besluiten dat ge liever een Subaru hebt (en da's niet verzonnen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid