Ga naar inhoud

BMW F39 X2


Phil

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...
3 minuten geleden, davy zei:

De X2 die moet toch echt niet verkopen? Heb er hoogstens al een stuk of 5 tegengekomen sinds de lancering...

Mag elke dag op die van een buurman kijken. Geen echt plezier, maar wel 'mooier' dan een X1

Link naar reactie
Delen op andere sites

De X2 die moet toch echt niet verkopen? Heb er hoogstens al een stuk of 5 tegengekomen sinds de lancering...


Toch wel hoor. Verkoopt bij ons beter dan verwacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die ook helemaal zo verkeerd niet. Van bij de eerste kennismaking al. 't Is ook very Korean van algemene indruk (BMW heeft er fel last van, de laatste tijd, imo), maar lelijk vind ik het zeker niet.

Als city runabout voor een jonge mama met twee snotters vind ik dat nog een guitig ding. Zeker toffer dan de MINI-gedrochten van de laatste tijd.

 

Maar als je dan ziet dat je voor de prijs van een tof uitgeruste 20i xDrive ook al een een Golf R hebt... bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel die crossover hype ontgaat me. Allemaal vis noch vlees toch? Precies een modellenaanbod voor mensen met keuzestress die zich laten vangen door wat de marketing afdeling bedacht heeft. Die badges op de c-stijl zijn de duidelijke signatuur van een merk wat zichzelf wat kwijt is.

Daarbij vraag ik me af in welke mate de overdaad aan submodellen de algemene kostprijs in ontwikkeling/ontwerp/pr omhoog jagen.

 

aangepast door erq
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/9/2019 om 23:04, J3nkins zei:

En wtf is die plastieken poespas op de zijkant en rond de wielkassen :sick: 

Maakt deel uit van "M Sport X-line", is het M-Sportpakket + extra xLine kenmerken.
Je kan ook het gewone M-Sport pakket selecteren ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Stancke zei:

Maakt deel uit van "M Sport X-line", is het M-Sportpakket + extra xLine kenmerken.
Je kan ook het gewone M-Sport pakket selecteren ;) 

Gelukkig, want het trekt imo echt op niks. Ziet er zo cheap uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid