William Blake 2.765 Geplaatst: 15 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2018 http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=32791034&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP29pZD00ODM2MjU4JnJlbElkPTYwODI5JmZyb21PaWQ9NDgzNjI1OCZib3JkZXJzPXRydWUmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD00MDYyNiZ2aWV3VHlwZT10aHVtYnM!&rs=0 Men spreekt over 'TCT' AMG vbak, curieus hoe dat in elkaar zit. Normaal is het altijd MCT of gewoon met een koppelomvormer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ma: 31 Geplaatst: 15 januari 2018 Delen Geplaatst: 15 januari 2018 9 hours ago, Tom Bentley said: Wat vinden de mensen die em al irl op het salon gezien hebben? Vanavond ook gezien en super knap Interieur is ongeveer dat van de E coupé met het stuur van de S. Ook een heel mooie configuratie die er staat... De achterkant valt in het echt ook zeer goed mee, loopt echt heel mooi af. En die 53 AMG van de foto's hierboven is het mooiste wat ik in zeer lange tijd gezien heb! En dan te zeggen dat ik normaal niet voor zwarte auto's ben... Tesla mag dan wel fiscaal de interessantste keuze zijn, die verbleekt toch serieus naast de nieuwe CLS vind ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 15 januari 2018 Delen Geplaatst: 15 januari 2018 26 minuten geleden, William Blake zei: Men spreekt over 'TCT' AMG vbak, curieus hoe dat in elkaar zit. 148 vitessen 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.765 Geplaatst: 15 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2018 Iedereen die al de nieuwe R6 gereden heeft is er ‘zot’ van... zeer benieuwd naar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.941 Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 3.0-liter, turbocharged, beltless, electronically supercharged with hybrid assist Dus 't is een 3 liter met turbo, met daarop een supercharger die elektrisch is aangedreven om zo geen lag te hebben? Of interpreteer ik het fout... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.765 Geplaatst: 16 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2018 5 minuten geleden, PJH zei: 3.0-liter, turbocharged, beltless, electronically supercharged with hybrid assist Dus 't is een 3 liter met turbo, met daarop een supercharger die elektrisch is aangedreven om zo geen lag te hebben? Of interpreteer ik het fout... + elektromotor van 22 pk Zot blok. Gaan we nog veel van horen. http://autoweek.com/article/technology/why-mercedes-new-inline-six-matters-even-if-no-one-sure-when-well-see-it Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.383 Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Hoe lang gaan die elektronische zaken eigenlijk mee? Langs de andere kant, veel CLS 63 AMG’s zie je toch niet (meer) rondrijden omdat ze oud zijn, te hoge kmstand en niet meer de moeite waard zijn (voor iemand met geld en te duur voor iemand met weinig geld). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Dat zijn er sowieso al niet te heel veel geweest, hier (niet enkel België maar West-Europa). Dat er nu nog minder overschieten is niet onlogisch, dan. En idd die forse running costs maken ze zelfs op leeftijd moeilijk bereikbaar voor liefhebbers met beperkter budget. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.997 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 In AMG trim is hij mooi, standaard kan mij niet ontdoen van de Insignia look. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.765 Geplaatst: 17 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2018 44 minuten geleden, Niko80 zei: In AMG trim is hij mooi, standaard kan mij niet ontdoen van de Insignia look. Tot je hem in het echt ziet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.997 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Tot je hem in het echt ziet [emoji6]Vrijdag naar het salon. Ik zal hem is bewonderen.Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 438 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 1 uur geleden, William Blake zei: Tot je hem in het echt ziet Is hij dan niet mooi in AMG trim, of heeft hij dan standaard niet de Insignia look? (ik gok op het tweede ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Ik vind de nieuwe Insignia een knappe auto, dus voor mij mag de CLS daar op gelijken, maar, mij is die gelijkenis niet opgevallen. Sowieso vind ik deze knapper dan de vorige, en terug meer gelijken op de eerste CLS die ik altijd knap heb gevonden. De vorige generatie was een bompakar. Vooral de nieuwe neus vind ik ‘mega’.Vrijdag ga ik ‘m ook bekijken in Brussel. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ma: 31 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 (aangepast) 3 hours ago, BMWMB said: Ik vind de nieuwe Insignia een knappe auto, dus voor mij mag de CLS daar op gelijken, maar, mij is die gelijkenis niet opgevallen. Sowieso vind ik deze knapper dan de vorige, en terug meer gelijken op de eerste CLS die ik altijd knap heb gevonden. De vorige generatie was een bompakar. Vooral de nieuwe neus vind ik ‘mega’. Vrijdag ga ik ‘m ook bekijken in Brussel. Damn, straks heb je een Range Rover Sport, GT3 én CLS 53 AMG in de garage staan. Ik was ook wat op mijn hoede voor de achterkant, maar in het echt vind ik hem zelf knap. Loopt heel mooi 'af' Op het salon staat hij in 400d uitvoering in Edition 1 uitvoering. Zeer knap. Catalogusprijs was 78000 EU zonder opties en 96000 dacht ik zoals hij daar stond. Enige nadeel vind ik dat hij echt groot en lang is. Wordt moeilijk manouvreren in/uit parkeergarages en een parkeerplaats te vinden. Wat voor mij eigenlijk nog een gat in de markt zou zijn is om de interieurafwerking van een E/CLS door te trekken naar een auto van het formaat van de C klasse... Eigenlijk absurd duur al die (weliswaar goed uitgeruste) wagens op het salon. Met een budget van 40000-60000 heb je precies al niet veel meer 17 januari 2018 aangepast door ma: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Hoe lang gaan die elektronische zaken eigenlijk mee?Langer dan de normale motor, normaal gezien. Maar met een CO2 van 200g is dit ook maar een druppel op een hete plaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 4 minutes ago, wooter said: Langer dan de normale motor, normaal gezien. Wow, een normale reactie. 4 minutes ago, wooter said: Maar met een CO2 van 200g is dit ook maar een druppel op een hete plaat. Ah nee, toch niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Auto’s worden alsmaar duurder. In 1998 kocht ik nog een dik uitgerustte 320d voor minder dan 30k euro. Vandaag kost een vergelijkbare 320d bijna het dubbele.Ik heb eens een CLS450 geconfigureerd (met de prijslijsten op de BE website, want de configurator heeft nog geen AMG pack), en kwam naar mijn goesting uit op 115k euro. Tel daar nog maar zeker 5k bij voor de 53 AMG, wat bijna het dubbel is van mijn C450, terwijl ik denk dat de het rijplezier niet zoveel beter zal zijn. Ik geloof nooit deze 53 hybride qua karakter in de buurt komt van de heerlijke 4.0 V8, ondanks z’n elektrische boost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.383 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 6 minutes ago, BMWMB said: Auto’s worden alsmaar duurder. In 1998 kocht ik nog een dik uitgerustte 320d voor minder dan 30k euro. Vandaag kost een vergelijkbare 320d bijna het dubbele. Ik heb eens een CLS450 geconfigureerd (met de prijslijsten op de BE website, want de configurator heeft nog geen AMG pack), en kwam naar mijn goesting uit op 115k euro. Tel daar nog maar zeker 5k bij voor de 53 AMG, wat bijna het dubbel is van mijn C450, terwijl ik denk dat de het rijplezier niet zoveel beter zal zijn. Ik geloof nooit deze 53 hybride qua karakter in de buurt komt van de heerlijke 4.0 V8, ondanks z’n elektrische boost. Dik uitgerust, welke opties had je toen zelfs in 1998? Nu heb je mensen die willen/verwachten dat heel hun dashboard bekleed is met leder. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tsmetjen 352 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Als je nu het autosalon bezoekt is het opmerkelijk hoeveel 100k en meer kostende wagens gewoon tussen de meer “normaal” geprijsde wagens. Porsche , Tesla, Maserati……ik vind dat strafAuto’s worden alsmaar duurder. In 1998 kocht ik nog een dik uitgerustte 320d voor minder dan 30k euro. Vandaag kost een vergelijkbare 320d bijna het dubbele.Ik heb eens een CLS450 geconfigureerd (met de prijslijsten op de BE website, want de configurator heeft nog geen AMG pack), en kwam naar mijn goesting uit op 115k euro. Tel daar nog maar zeker 5k bij voor de 53 AMG, wat bijna het dubbel is van mijn C450, terwijl ik denk dat de het rijplezier niet zoveel beter zal zijn. Ik geloof nooit deze 53 hybride qua karakter in de buurt komt van de heerlijke 4.0 V8, ondanks z’n elektrische boost. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.626 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 1 hour ago, BMWMB said: Auto’s worden alsmaar duurder. In 1998 kocht ik nog een dik uitgerustte 320d voor minder dan 30k euro. Vandaag kost een vergelijkbare 320d bijna het dubbele. Ik heb eens een CLS450 geconfigureerd (met de prijslijsten op de BE website, want de configurator heeft nog geen AMG pack), en kwam naar mijn goesting uit op 115k euro. Tel daar nog maar zeker 5k bij voor de 53 AMG, wat bijna het dubbel is van mijn C450, terwijl ik denk dat de het rijplezier niet zoveel beter zal zijn. Ik geloof nooit deze 53 hybride qua karakter in de buurt komt van de heerlijke 4.0 V8, ondanks z’n elektrische boost. Een 320d heeft nu 190 pk en geen 136 zoals toen, dus moet je eigenlijk een 318d nemen om te vergelijken (die al meer vermogen heeft dan een 320d van toen). En veel van de uitrusting die toen optie was is nu standaard. Bovendien wordt er nu ook meer korting gegeven. Dus ik vind dat die stijging echt goed meevalt, als je appelen met appelen vergelijkt natuurlijk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 20 jaar inflatie doet ook wel iets natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 3 uren geleden, Timo zei: Dik uitgerust, welke opties had je toen zelfs in 1998? Nu heb je mensen die willen/verwachten dat heel hun dashboard bekleed is met leder. Welke opties ik had: leder, sportstoelen, 17" velgen styling 44, schuifdak, HK soundsystem, navigatie (met pijltjes), sportophanging, houten sierlijsten (want die alu sierlijsten waren een merde voor vingerafdrukken), regen- en lichtsensor. Nadien heb ik nog witte pinkers laten steken, en een eibach verlaging. Was een heel goede auto. Probleemloos 170k km mee gereden. De E46 320d LCI die ik erna heb gekocht, heb ik van miserie na 1,5 jaar verkocht. Was nochtans een mooie auto met M-sportpakket, 18'ers styling 72, en een uitgebreid nappa lederen interieur in de kleur 'brombeer'. Als ik eigenlijk mijn historiek bekijk van de laatste 20 jaar: E46 320d: 4 jaar gehad, 170k km E46 320d LCI: 1,5 jaar gehad, 60k km E60 530d: 6 jaar gehad, 240k km F10 740d: 1,5 jaar gehad, 60k km F10 530d xDrive: 4,5 jaar gehad, 190k km C450: Al 2 jaar in mijn bezit, 72k km. Als ik de traditie in ere wil houden, ben ik al te laat, en moet deze dringend buiten. En nu nadenken wat het zal worden: E53 AMG coupé, CLS 53 AMG coupé, of een Tesla Model S. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.815 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Je weet zelf best dat je nooit zoveel (lees: nul) plezier haalt uit zo'n Tesla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Ik kan niet stoppen met kijken naar deze foto. Zo'n dik machien! Zoals 'm hier op de foto staat, in het zwart, met de bicolor wielen, de chroom uitlaatpijpjes, geen verduisterde ramen, en dan binnen volleder met beige leder voor de stoelen en deurinleg, en carbon sierlijsten. Interieur is een E63s, maar ik hoop dat de Performance stoelen ook te krijgen gaan zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.436 Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Ik zou toch ongetwijfeld voor de E53 coupe gaan hoor Heel knap ook dat smaragdgroen icm cognac interieur op die E coupe van het autosalon. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.