Ga naar inhoud

Mercedes-Benz CLS


William Blake

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik vind deze CLS knapper dan de E coupé. Ik ben benieuwd om 'm irl te zien op het Salon vrijdag. 

Ik vond de achterkant best tegenvallen. Liever een E berline met 4 uitlaatpijpjes en discrete spoiler. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Ik denk dat deze nieuwe M256 motor ook wel in de berline/break zal komen, als E450 en als E53 AMG, net als in de CLS.

 

Dat zou top zijn. Ik begin al te sparen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/18/2018 om 00:28, BMWMB zei:

Ik kan niet stoppen met kijken naar deze foto. Zo'n dik machien! Zoals 'm hier op de foto staat, in het zwart, met de bicolor wielen, de chroom uitlaatpijpjes, geen verduisterde ramen, en dan binnen volleder met beige leder voor de stoelen en deurinleg, en carbon sierlijsten. :inlove:

18-mercedes-benz-amg-53-series-model-340

Interieur is een E63s, maar ik hoop dat de Performance stoelen ook te krijgen gaan zijn.

 

iris?COSY-EU-100-1713d0VXqbE7qtyO35PobzI

iris?COSY-EU-100-1713d0VXqbE7qtyO35PobzI

Dat of een Model S: I lolled ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/18/2018 at 12:28 AM, BMWMB said:

Ik kan niet stoppen met kijken naar deze foto. Zo'n dik machien! Zoals 'm hier op de foto staat, in het zwart, met de bicolor wielen, de chroom uitlaatpijpjes, geen verduisterde ramen, en dan binnen volleder met beige leder voor de stoelen en deurinleg, en carbon sierlijsten. :inlove:

18-mercedes-benz-amg-53-series-model-340

Heb jij die verlaagd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Ambi said:

Ja dat ziet er wel dik uit hoor, doet me denken aan de eerste CLS 63 AMG dat was toen ook zo een bazenbak.

55 amg makker, CLS 63 is ietsje later gekomen 

MERCEDESBENZCLS55AMG-351_2.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Phil said:

Groetjes

Ik weet dat er een 63 AMG was (schreef het ook) maar ik weet niet of dit ook nog een pre-fl model was. Denk dat er maar enkele pre-fl nog als 63 zijn uitgebracht. De FL CLS vond ik al een pak minder (velgen voornamelijk en nog enkele zaken). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Phil.

Ik snap trouwens nog altijd niet dat wanneer je CLS 55 AMG of E39 M5 of ... in google in geeft dat je alleen maar lelijke getunede bakken te zien krijgt?! 

mercedes-benz-cls-55-amg-c16160305201522

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Rabbit said:

Dat of een Model S: I lolled ?

Zoveel scheelt een Model S niet (ook moderne zetels, ook carbon, ook chroom, ...), en voor alle gependeld is je laten rijden > zelf moeten rijden.

model-s-interior-option-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste serie van de CLS leek meer op een neergestorte paasklok, deze lijkt me dan eerder een CLA x 1,2. Maar wel zeer mooi in mijn ogen

Ik kan niet stoppen met kijken naar deze foto. Zo'n dik machien! Zoals 'm hier op de foto staat, in het zwart, met de bicolor wielen, de chroom uitlaatpijpjes, geen verduisterde ramen, en dan binnen volleder met beige leder voor de stoelen en deurinleg, en carbon sierlijsten. :inlove:
18-mercedes-benz-amg-53-series-model-3400x1440.jpg&key=2977134c3f4e46e9adcd1b7b8695b2f1550909f1da8afffe61c3965485f9e0a6





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijnen tijd gingen we al liftend naar Aken om een sigaretje te roken in de vijver aan den Dom, nu heb je een quad core processor nodig om zeker te zijn of ge de rit naar den Aldi kunt halen, vooruitgang!

Range anxiety bij paasklokken is een onderschat probleem. Vooral bij de electrische.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid