Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

20 minutes ago, ir_fuel said:

Dat zijn dan ook figuren die blijkbaar genoeg geld hebben zodat ze het zich ook allemaal niet moeten aantrekken.

En die 'hoeven' geen vier jaar met een auto te rijden. Beu? Buiten.

11 minutes ago, -krikke- said:

Eigenlijk vat dit het beter samen:

Het is niet omdat ge loaded zijt dat ge smaak en stijl hebt

Het is niet omdat ge loaded zijt dat ge slim zijt.

Het omgekeerde kan uiteraard ook, namelijk:

ik ken spijtig genoeg ook domme bums die evenzeer smaak en stijlloos zijn... :)

Ik ben nog steeds gefascineerd door het aantal stommekloten dat klant is bij PCK, afgaand op de verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, -krikke- said:

Die klojo's (sorry @ICM voor het nonchalant verkracht Nederlands)

Correct Nederlands. En niet wat ik zou bedoelen met 'verkracht Nederlands uit nonchalance'.

Zij je wa mee mee wa da'k bedoel? (leest makkelijk hé?)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ICM zei:

Ik ben nog steeds gefascineerd door het aantal stommekloten dat klant is bij PCK, afgaand op de verhalen.

Weet ni goe hoe ik dat moet interpreteren maar het is niet omdat je het financieel gemaakt hebt, dat je als mens slim bent.

Ik ken er genoeg die in hun vak qua iq niet te evenaren zijn, maar van zodra het onderwerp niks meer met hun domein te maken heeft, zijn die soms echt 'dom'.  Zo dom dat ik het niet snap dat die langs de andere kant zo geniaal kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik van de auto speelt idd ook bij de keuze van kleur... 

Ik vind miami blue ook een machtig kleurtje! Ik zou dat pakken op een GT of iets dat niet daily gebruikt wordt en ook als ik in de situatie zou zitten waarbij ik na 2 jaar of zo alweer zou wisselen van kar.

8 minuten geleden, Niko80 zei:

Beautiful Midnight Blue 992 Carrera S | Auto de lujo, Autos, Autos exoticos

Dat is ook een machtige spec... Wel liever met mijn velgen en dan chroom raamomlijsting.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

Weet ni goe hoe ik dat moet interpreteren maar het is niet omdat je het financieel gemaakt hebt, dat je als mens slim bent.

Dat bedoelde ik niet.

1 minute ago, -krikke- said:

Ik ken er genoeg die in hun vak qua iq niet te evenaren zijn, maar van zodra het onderwerp niks meer met hun domein te maken heeft, zijn die soms echt 'dom'.  Zo dom dat ik het niet snap dat die langs de andere kant zo geniaal kunnen zijn.

Een subset ja. Je zal de verhalen nog wel zien passeren, maar er zijn er ook all-round 'dom'. :D

Geld discrimineert niet. Noch heeft iedereen met geld dat zelf bij elkaar gebracht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat nachtblauw vind ik zeker iets hebben, toch wat kleur en het blijft klassevol. Alé dat is mijn idee natuurlijk.

Maar een kleur direct linken aan "gezien willen worden", dat vind ik er nu ook wat over. Een GT model kan dat zeker hebben, maar ook dat is weer persoonlijk natuurlijk .... Het hangt er ook vanaf hoe je de auto gebruikt: indien (bijna) als daily en om bv naar klanten te gaan, kan ik me inbeelden dat je het liever wat minder opvallend wil houden, maar als het is als weekendauto om wat roodtrips mee te doen, dan kan een kleurtje wel.
Maar nu weet ik ook ineens hoe @-krikke- over mij denkt :( Nochtans een kleurtje kan echt knap zijn, merci @Denniske

 

_Z3A8192.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, dan is die hoger met z'n kruisspaken en zonder blanke raamomlijsting knapper, imo.
Het is niet omdat het klassieker donkerblauw is, dat je dat helemaal klassiek moet afcombineren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Capitol

Alles wat ik denk en schrijf is vertrekkende vanuit mijn leefwereld eh. Dus idd als daily waar je overal en in elke situatie mee moet kunnen toekomen.

Als hobby/weekend car liggen de grenzen idd wat verder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Of zo?

spacer.png

Aventurine is toch iets raar bij mij... Op ene foto is da 9/10 en op andere foto is da 5/10.

Voos kleurtje dus. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

Aventurine is toch iets raar bij mij... Op ene foto is da 9/10 en op andere foto is da 5/10.

Voos kleurtje dus. :)

Idem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, ir_fuel said:

Ik vind het de max. Met de zon erop groen, met minder licht gaat het naar grijs. Past zich aan aan de omgeving :D 

 

56622543_2446545502045974_1348017928716419072_o.jpg

imageproxy.php.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid