Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, BMWMB zei:


Sportdesign pack. Aero is met GT3 wannabe achterspoiler, zoals @-krikke- overwoog.

😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om efkes op het statement terug te komen van eerder dat bepaalde kleuren snel gemaroeft worden.

We hebben nooit gezegd dat we het hadden over alle kleuren die geen grijs of zwart zijn. Wel over modekleuren. Rood, wit, etc zijn kleuern die we al lang zien bij een sportwagen en ik reken die zeker niet bij hogerstaande kleuren.

Ik heb het wel over de "modekleuren". Zoals reeds gezegd, die matte lakken zijn een mooi voorbeeld. Eerst aangeboden als exclusieve lak bij de Duitse premiummerken en enkel gekocht door mensen die het geld hadden voor deze exclusiviteit. Maar het modeeffect sloeg al snel aan en plots moest iedereen een matte BMW of Mercedes hebben en tegenwoordig is elk verlaagde Seat Leon mat gewrapt... 😕 

Of krijt in dezelfde richting gaat, weet ik niet. Ik antwoordde enkel dat "modekleuren" zich snel verspreiden en hun exclusiviteit verliezen. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Alexx said:

Cherry Red dacht ik. De Pre-A 356 is Strawberry red als ik het goed heb..

 

20 minutes ago, Audi S8 said:

Cherry Metallic. Ook op de Taycan en Panamera beschikbaar.

Wel blijkbaar gene kleur die je op een Carrera kan speccen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, The Swede zei:

Ik hoorde well dat die historic edition niet meer beschikbaar is.

De kans is inderdaad zeer groot dat alle beschikbare quota's reeds een eigenaar gevonden hebben.
Deze editie is gelimiteerd tot 992 units wereldwijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Audi S8 zei:

356 en de 911 HDE zijn van dezelfde eigenaar?

Nee. Eigenaar heeft wel een prachtige 992 S cabrio in Midnight Blue als daily... en nog wat sportiever speelgoed :D Persoon met de meeste kennis van Porsche dat ik ken, ongelofelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat ziet. Kies je toch meteen voor een targa? 

Wat een looks + betere zichtbaarheid en wat een klaarte in je interieur. 

Windgeruis en andere dingen neem ik er met plezier bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, tuscani said:

Als je dat ziet. Kies je toch meteen voor een targa? 

Wat een looks + betere zichtbaarheid en wat een klaarte in je interieur. 

Windgeruis en andere dingen neem ik er met plezier bij.

'tuurlijk moet je gewoon een Targa nemen ipv een gewone Carrera S. Wat is 25000 euro meer?

 

(Behalve het budget dat een middenklassefamilie slechts om de 5 jaar aan de eigenlijke gezinswagen kan spenderen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

'tuurlijk moet je gewoon een Targa nemen ipv een gewone Carrera S. Wat is 25000 euro meer?

 

(Behalve het budget dat een middenklassefamilie slechts om de 5 jaar aan de eigenlijke gezinswagen kan spenderen)

gewoon een extra bril aan u verkopen en ik ben er.

want 25K meer? tegenover een gewone S is het 6000€ duurder, en tegenover een 2S cabrio ben je 7000eur goedkoper af

en als je vergelijkt met de 4s cabrio, is hij gelijk van prijs. daarmee mijn opmerking dat ik een targa zou verkiezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, tuscani said:

gewoon een extra bril aan u verkopen en ik ben er.

want 25K meer? tegenover een gewone S is het 6000€ duurder, en tegenover een 2S cabrio ben je 7000eur goedkoper af

en als je vergelijkt met de 4s cabrio, is hij gelijk van prijs. daarmee mijn opmerking dat ik een targa zou verkiezen.

 

6000 meer? Waar haal je dat? Als je en Carrera S wil in Belgie, zit je basis aan 125k. Als je een Targa S wil, zit je aan 148k. (Misschien zelf ook es zo nen bril kopen ? :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, The Swede zei:

6000 meer? Waar haal je dat? Als je en Carrera S wil in Belgie, zit je basis aan 125k. Als je een Targa S wil, zit je aan 148k. (Misschien zelf ook es zo nen bril kopen ? :D )

ja maar ik vergelijk de targa 4 met de carrera S

als je een targa 4s neemt, moet je het eerlijk spelen en ook een coupe 4S en cabrio 4S ernaast zetten

147k targa

147k cabrio

133k coupe

 

13k verschil tussen de coupe en de cabrio/targa. nog steeds geen 25K verschil en dus even duur als een cabrio. dan verkies ik een cabrio

een 4S zou voor mij zelfs niet hoeven, dus 131k voor een standaard 4 (opties niet meegeteld, maar dat is bij geen enkele)

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, The Swede zei:

 

 

(Behalve het budget dat een middenklassefamilie slechts om de 5 jaar aan de eigenlijke gezinswagen kan spenderen)

Zeg maar elke 10j

Link naar reactie
Delen op andere sites

De targa heeft het nadeel dat je dat als 4 moet nemen, terwijl dat bij de coupé en cabrio niet moet. Een Targa 4 is 22k duurder dan een gewone Carrera, en 9,5k duurder dan een Cabrio.

Een gewone carrera rijdt ook plezanter dan zo’n zwaardere 4 targa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid