Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

OMFG!
Pts Slate grey!  [emoji7]
 
FB_IMG_1606377671312.jpg.53e58595af468ad49c130fd88b3e3b62.jpg

Niet lelijk, maar ook niet echt knap. Zelf zou ik dit ‘vuilzakgrijs’ niet nemen, en zeker niet icm die wielen. Zwarte wielen zouden al iets beter zijn volgens mij.
Maar, ik geef Dennis gelijk. Als je dan toch zoveel geld op tafel legt voor PTS, waarom dan geen specialere kleur dan dat ‘saaie’ grijs?
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, BMWMB zei:

Niet lelijk, maar ook niet echt knap. Zelf zou ik dit ‘vuilzakgrijs’ niet nemen, en zeker niet icm die wielen. Zwarte wielen zouden al iets beter zijn volgens mij.
Maar, ik geef Dennis gelijk. Als je dan toch zoveel geld op tafel legt voor PTS, waarom dan geen specialere kleur dan dat ‘saaie’ grijs?

Ik ga akkoord. Het blauwige platte grijs gaat naar mijn mening absoluut niet samen met het veel neutralere (in vergelijking zelfs bijna licht bruinige) grijs van de wielen. Geen mooie match.

De koetswerkkleur op zich ... 't is vooreerst smaak, ik vind zo'n platte kleuren sowieso al zelden mooi (tenzij als er echt veel kleur in zit, voor op een GT-model), dat geldt bv voor crayon en dat nieuwe neptune blue ook. Dat plat vormen en volumes af, het verdoezelt. Een knappe metallic kleur zet welvingen en rondingen en volumes en koetswerkplooien net in de verf. Zeker op een sexy ass mofo als een 911 mag dat wel, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Ik ga akkoord. Het blauwige platte grijs gaat naar mijn mening absoluut niet samen met het veel neutralere (in vergelijking zelfs bijna licht bruinige) grijs van de wielen. Geen mooie match.

De koetswerkkleur op zich ... 't is vooreerst smaak, ik vind zo'n platte kleuren sowieso al zelden mooi (tenzij als er echt veel kleur in zit, voor op een GT-model), dat geldt bv voor crayon en dat nieuwe neptune blue ook. Dat plat vormen en volumes af, het verdoezelt. Een knappe metallic kleur zet welvingen en rondingen en volumes en koetswerkplooien net in de verf. Zeker op een sexy ass mofo als een 911 mag dat wel, vind ik.

Ik vind het er op de foto compleet anders uitzien dan de slate grey Cayman die ik heb gehad.

 

8D6B351E-2BE0-462B-B0F4-4392B52D5C91_1_105_c.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, ir_fuel said:

Ik vind het er op de foto compleet anders uitzien dan de slate grey Cayman die ik heb gehad.

 

8D6B351E-2BE0-462B-B0F4-4392B52D5C91_1_105_c.jpeg

das een ferme cayman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik vind het er op de foto compleet anders uitzien dan de slate grey Cayman die ik heb gehad.

 

8D6B351E-2BE0-462B-B0F4-4392B52D5C91_1_105_c.jpeg

Volgens mij hebben ze u destijds ne gewone agate grey verkocht.  "Ja ja meneer, dat is een pts twv 12k... knap eh?!".

:lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, -krikke- said:

Volgens mij hebben ze u destijds ne gewone agate grey verkocht.  "Ja ja meneer, dat is een pts twv 12k... knap eh?!".

1 - dat was een okkazie

2 - zoals Porsche wel vaker doet zijn er kleuren die 10 jaar geleden standaard waren waar je je vandaag blauw voor moet betalen om ze te willen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Denniske zei:

Oak green, chrome raamomlijsting, dat bruin leer met houtinleg = ❤️ 

Heerlijke spec! Oak Green Metallic is een van mijn favoriete PTS kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Audi S8 zei:

Heerlijke spec! Oak Green Metallic is een van mijn favoriete PTS kleuren.

Kga mijnen BMW herspuiten in die kleur denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat je er een groot stuk kan van terugwinnen bij de verkoop, en bijkomend is het voordeel dat ‘m gemakkelijker verkocht zal geraken, op voorwaarde dat het een kleur is die in de smaak valt, zoals het Olijf van de GT3 van Porker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, -krikke- zei:

Heb net geinformeerd... Pts is eta +-eind 2021.  Ok dat was het dan, we vergeten pts. :)

Dat zal dan toch wel afhankelijk zijn van land tot land want in bepaalde markten is PTS al beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier ook beschikbaar.  Echter, pts wagens worden maar in x bepaalde tijdssloten gespoten.  Maw je moet wachten tot aan de eerstvolgende pts verlakkings periode of 'pts window' zoals ze dat noemen.  Enfin zo denk ik toch dat het ineen zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dat filmpje in die hal onthou ik vooral dat er een pak knappere GT modellen geweest zijn. Miljaar weer zo een overstyled en té vulgair hok die nieuwe gt3. Ideaal voor naast de RS6.

als je dan die 996 of blauwe 997 ziet. Hell, zelfs een GT2RS ziet er ingetogener uit. 

Dat het méga zal rijden is een feit, en die double wishbone ophanging voor is heerlijk.

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Denniske said:

Kga mijnen BMW herspuiten in die kleur denk ik. 

Oak, chrome line en dan uw interieur met matching kuipen. En dan kan je wel uw houtinleg kopen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawadde, dat ge zoiets als audio promofilmpje durft te gebruiken...  Die mannen van Heinz Performance hebben da opgenomen met een Fisher Price mic setje of wat?

spacer.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tiamo zei:

We kopen een porsche van 150.000 , dan laten we louis met zijn window 10 prul van de macro de turbo druk wat verhogen want die dommerikken van porsche hebben geen verstand om een motor zijn beste rendement te geven , en we zijn zo fier met die extra pk s en de 5 jaar dat uwe motor sneller versleten is , dat je der nog een brompijp laat op installeren zodat de zaak compleet is, naar de kloten in mijn inziens .

ROFL

Ja lap mijn goesting is door gelijk gij het zo commercieel vakkundig kunt omschriijven. :lolz:

Chippen voor meer pk's ga ik zeer zeker absoluut ni doen.  Uitlaatje misschien wel want zelfs met de optionele sportuitlaat vond ik het tijdens de proefrit maar stilletjes.  Mochten ze hier nog std klinken zoals die in de usa (ginds zijn ze nog zonder opf)  dan was er niks aan de hand maar de eu versies zijn echt wel stil imo.  Het moet geen open lijn zijn gelijk al die lambo showbakken in London eh...  gewoon +20% is genoeg.  En vuur moet em ook niet spuwen want dan bestaat de kans dat uwe plastiek achteraan begint te fikken. 🤣

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid