toere 14.970 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 2 uren geleden, ir_fuel zei: Dat zal nog wel meevallen denk ik. Is niet zoals bij BMW waar de M4 cabrio 300kg meer weegt dan de coupé. Net gekeken: Scheelt 70kg, ofwel het verschil tussen alleen of met 2 in de auto zitten. Peanuts dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 3 uren geleden, BMWMB zei: Om deze reden ben ik ervan overtuigd dat de atmosferische motoren op termijn nog zeer geliefd gaan worden Newsflash: dat is ook bij elk ander forumlid en bij uitbreiding bij elke petrolhead nu al en al lang het geval. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 4 uren geleden, ir_fuel zei: zoals bij BMW waar de M4 cabrio 300kg meer weegt dan de coupé. WTF dat wist ik niet. En ook niet van de C (waar de coupé en vooral cabrio ook in die grootte-orde zwaarder zijn dan de berline/break), totdat @dragonfly hier ooit eens kwam beweren dat de C 63 rijdt als een boot en ik het daar grondig oneens mee was (en waarna dus bleek dat hij de coupé gereden had en ik de break). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.765 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 51 minuten geleden, gTa zei: WTF dat wist ik niet. En ook niet van de C (waar de coupé en vooral cabrio ook in die grootte-orde zwaarder zijn dan de berline/break), totdat @dragonfly hier ooit eens kwam beweren dat de C 63 rijdt als een boot en ik het daar grondig oneens mee was (en waarna dus bleek dat hij de coupé gereden had en ik de break). Ik dacht dat de testrit met de Coupé zeer goed is meegevallen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiely 78 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 Het geluid is inderdaad een tegenvaller. de 4S die ik reed enkele weken geleden had geen sportuitlaat, maar blijkbaar is een sportuitlaat niet zo heel veel luider. Als je vanuit de lage toeren gas geeft hoor je even een (ik denk zelfs nep) gegorgel, om dan vanaf 3000 toeren stil te worden tot 6000 toeren. Tijdens normale ritten op de openbare weg kan je dus heel weinig genieten van het motorgeluid. Om deze reden ben ik ervan overtuigd dat de atmosferische motoren op termijn nog zeer geliefd gaan worden, want mijn GTS klonk hemels. Jullie weten dat ik overweeg om mijn GT3 in te ruilen voor zo'n 992, maar de motor in de GT3 heeft zoveel karakter, is zo onwaarschijnlijk krachtig ook in de lage toeren, en heeft zo'n heerlijke verslavende stem in alle toeren, dat ik meer en meer twijfel om deze stap te zetten. Bijhouden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 3 uren geleden, William Blake zei: Ik dacht dat de testrit met de Coupé zeer goed is meegevallen Kan niet anders, zo'n absurd wijze kar. Allez, heb zelf nooit met coup of cab gereden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 Eigenlijk boeit het mij meer hoe ‘m binnen klinkt ipv buiten. Voor mij klinkt hij binnenin wel goed bij 6000+ toeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 8.333 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 Van zodra je begint door te trekken klinkt het perfect vanaf 4 a 5k toeren... Ervoor is goed, maar niet wauwwww Wel bijvertellen dat ik nooit radio op heb tenzij op de snelweg, en dan ben ik niet op zoek naar sound van de auto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 13.280 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 8 uren geleden, gTa zei: En ook niet van de C (waar de coupé en vooral cabrio ook in die grootte-orde zwaarder zijn dan de berline/break), totdat @dragonfly hier ooit eens kwam beweren dat de C 63 rijdt als een boot en ik het daar grondig oneens mee was (en waarna dus bleek dat hij de coupé gereden had en ik de break). Leuke auto. Zo fout maar zo leuk Die testkar reed niet als een boot maar voelt uiteraard veel zwaarder aan dan bv. een M4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 560 Geplaatst: 28 november 2019 Delen Geplaatst: 28 november 2019 Tja geluid.... het zal niet meer beter worden dan het geweest is, vrees ik.Vorige weekend even mee gereden in een nieuwe 718 Spyder en dat geluid viel ook serieus tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 29 november 2019 Delen Geplaatst: 29 november 2019 Tja geluid.... het zal niet meer beter worden dan het geweest is, vrees ik.Vorige weekend even mee gereden in een nieuwe 718 Spyder en dat geluid viel ook serieus tegen.718 is helemaal een ramp. Doet zelfs zeer aan de oren in een tunneltje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.340 Geplaatst: 29 november 2019 Delen Geplaatst: 29 november 2019 7 hours ago, Germinal said: 718 is helemaal een ramp. Doet zelfs zeer aan de oren in een tunneltje. De Spyder is wel een 4.0 6 cilinder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 192 Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 https://www.autogespot.com/porsche-992-carrera-4s-1/2019/12/08 Zonder schuifdak Zonder getinte ruiten Mét achterruitwisser Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.340 Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 Waarom zou je daar die ruitenwisser op willen ... Nooit gesnapt. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.681 Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 Ruitenwisser verpest imo de hele lijn vanachter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 192 Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 7 uren geleden, ir_fuel zei: Waarom zou je daar die ruitenwisser op willen ... Nooit gesnapt. Nostalgie naar een oude 964 bv... Wat is jouw mening over het schuifdak en de getinte ruiten ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.188 Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 Bij de oude 964 was dat ook een optie. Ik zou het niet nemen, net als verduisterde ruiten achteraan, ook niet mijn ding. Schuifdak is plezant, maar ik zou het enkel in glas nemen als het een zwarte zou zijn. In alle andere gevallen gewoon het stalen schuifdak. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.340 Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 On 12/10/2019 at 7:18 AM, SpeedExceed said: Wat is jouw mening over het schuifdak en de getinte ruiten ? Dat dat er niet op hoort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 8.333 Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Schuifdak volledig akkoord... Getinte achterruit moet erop... Getinte achterste zijruiten zou niet moeten, maar komen helaas met de zwarte achterruit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.188 Geplaatst: 11 december 2019 Delen Geplaatst: 11 december 2019 Ik heb een schuifdak gehad op de GTS, en in klapstand was dat aangenaam, maar opengeschoven heb je veel turbulentie binnen. Ook is het lelijk opengeschoven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 Veel schuidaken (op stadsmussen, sportauto's, coupés, ... en al die pano-daken) zijn idd lelijk als ze open staan: ze schuiven vaak langs buiten open. Meh. 't Is wel tof als 't open kan. En een glazen dak brengt aangenaam klaarte binnen, maar 't is gewoon extreem lelijk op een 911 in een andere dan een zeer donkere kleur. Voor dat beetje klapstand ... ik denk dat ik een 911 gewoon zonder zou speccen. Dan kan het niet kapot gaan ook ni. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 8.333 Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 Ik heb idd gene om die redenen... Eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat ik dat op mijn M3 zelden open deed en ook niet op klapstand. Op de GLC gaat dat nooit meer open. Wat ik wel bvb direct op een Taycan zou speccen is dat pano dak dat niet open kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 Ik gebruik dat constant. Buiten de winter dan (en dan nog soms). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.517 Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 Ik heb ook eentje dat niet opent, hoe ideaal is dat eigenlijk. Cheap en geen ergernissen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.306 Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 4 minuten geleden, DDke zei: Ik gebruik dat constant. Buiten de winter dan (en dan nog soms). idd, vroeger altijd gehad, en in de allroad niet. nu weer wel en dat is toch zalig om zo'n vierkante meter open te zetten. oké het kraakt en zet zich veel meer dan een metalen klapdakje, maar storen doet mij dat niet. en tegen de turbulenties bij het sneller rijden, doe ik gewoon dat zonnegordijn toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.