Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Dat denk ik wel. Het kan belachelijk klinken, maar daar gewoon naar kunnen kijken op je parking of in je garage, dat is een deel van het genot. De lijn van een 911 is en blijft speciaals en om een of andere reden blijft die ook boeien.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Al was het maar dat ge nu toch af en toe eens een vrouwke gaat tegenkomen die naar je kijkt .

Lol...  Kunnen uitpakken in de Willy Moustache is idd 90% van de reden waarom ik de Amg ditch.  Milfkes en cougars, here I come!!!  😁

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, dragonfly said:

Wat valt er na 82 pagina's nog te vertellen? 😄 

Zou toch es willen zien wat mensen zouden nemen als kleur/velg combinatie. Zijn wel enkele leuke combinaties. Hoewel je er van veel wel denkt "hoe lang ga ik dat leuk vinden voor ik er op uitgekeken ben?" . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, The Swede zei:

Zou toch es willen zien wat mensen zouden nemen als kleur/velg combinatie. 

Alstublieft.

Enige dat ik nog aan twijfel is om eventueel de getinte ruiten eraf te halen.

 

zilver_rs velg.jpg

zilver_rs velg 2.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai ge verbaast me Krikke, je krijgt stijl en klasse. Twee eigenschappen die ik nog niet in je zag. Maar zo zie je maar, mensen veranderen.

 

Persoonlijk zou ik er als contrast wel zwart matte velgen bij kiezen. Dat ik fan ben van GT silver weet je. Zou ook mijn keuze zijn.

 

Het model van velg is ook mijn voorkeur trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks.  Die RS velgen zijn echter altijd zilver/grijs.  Qua design mooier dan de std velgen die je wel in de fabriek in het zwart kunt laten zetten.  Dus ik dacht: ik pak de velg met de mooiste design (RS) en kan ze altijd nadien nog laten zwart zetten...  Gij hebt een lakkerij zekers?  Poederlak toevallig? 😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem in die kleur ook gewoon in de eenvoudige setting erg geslaagd. Die gelakte velgen doen wat als een modegril aan.

image.png.7715c554e36748b45b8b273322f59505.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Er ontbreekt een striping op de zijkant Swede :D

Als het effe kan, nog liefst in het rood!  🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, Jokke_vlo said:

Er ontbreekt een striping op de zijkant Swede :D

Ik vind die gouden striping op den uwen anders ook wel lollig. Alleen iets te 70's. Ik ben meer 80's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, -krikke- said:

Als het effe kan, nog liefst in het rood!  🙈

Zei degene die voor de Auto5 tuningvelg wil gaan :D 

Nee, rode striping past op een zwarte, liefst uni lak. Op een grijs metaal 992 wil je het zo klassiek mogelijk houden. Vandaar dat ik die met de gewone velgen eigenlijk wel het mooist vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die gouden striping op den uwen anders ook wel lollig. Alleen iets te 70's. Ik ben meer 80's. 

Het is dan ook een auto uit 66
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

Ja ja probeer u er nu nog maar uit te lullen... 😛

Ik moet mij nergens uitlullen. Itt sommigen hier heb ik een groot* genoeg ego dat ik geen auto nodig heb om het te bevestigen. ;)

(Waarom dacht ge dat ik altijd met autos als de GLS, X7, S-klasse, etc rij ?  Zo kunnen we er beiden in. :ninja: )

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jokke_vlo zei:


Het is dan ook een auto uit 66

Lukt dat goed bij jou, zo zonder abs en esp?  😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Jokke_vlo said:


Het is dan ook een auto uit 66

En wat zou er mis zijn met een moderne Porsche die een retro tint heeft? Ik hoorde dat die Heritage editions de deur uitvlogen.

Een witte bvb met zwarte strepen, vind ik ook wel geslaagd. 

image.png.ba2b5d8ae7ebd2933f264fb8910d9156.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Lukt dat goed bij jou, zo zonder abs en esp?  😬

Ja, en d'r staat ook geen automaat in. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Een witte bvb met zwarte strepen, vind ik ook wel geslaagd. 

image.png.ba2b5d8ae7ebd2933f264fb8910d9156.png

Pas op, ik kan een striping soms wel apprecieren in sommige gevallen.  Alleen trekt de striping in de 992 config op geen kloten.  Vele malen mooier is een striping over de gehele zijkant ipv enkel de deur.

  Zoals bij de 911R:

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, The Swede zei:

Ja, en d'r staat ook geen automaat in. :D 

Gij met uw manueel...  🙈

Met een manueel kun je bv dit niet doen zonder om de twee minuten te moeten schakelen...  Ik hou dus liever m'n handjes vrij voor andere dingen... 😁

 

FB_IMG_1604588352584.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, -krikke- said:

Pas op, ik kan een striping soms wel apprecieren in sommige gevallen.  Alleen trekt de striping in de 992 config op geen kloten.  Vele malen mooier is een striping over de gehele zijkant ipv enkel de deur.

  Zoals bij de 911R:

spacer.png

Daar hebt ge wel 100% gelijk. Ik zou ook veel liever die striping op de wagen zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd 100% gelijk... kuch kuch...  En die keren dat jij of anderen denken dat ik geen gelijk heb is omdat ge op die exacte moment nog ni over de levenservaring beschikt om op dat huidige moment te besluiten dat ik wel gelijk had... Kuch kuch...  🤣

Verdekke zit met ne prikkel in mijn keel... Toch is e covid sneltestje laten doen denk ik...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, -krikke- said:

Ik heb altijd 100% gelijk... kuch kuch...  En die keren dat jij of anderen denken dat ik geen gelijk heb is omdat ge op die exacte moment nog ni over de levenservaring beschikt om op dat huidige moment te besluiten dat ik wel gelijk had... Kuch kuch...  🤣

Verdekke zit met ne prikkel in mijn keel... Toch is e covid sneltestje laten doen denk ik...  

Doe me een lol en ga eerst toch efkes bij PCK langs om een rondleiding rond de 992 te krijgen. :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ni goe mee?  Ferme verkoopster ginds of over wat heb je het?  Mijn bestelling is reeds gedaan eh copain.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je nog altijd een auto om de snelste te zijn aan de rode lichten ? default_smile.png

 

Dan koop je gewoon de Turbo S . Ik denk dat je mijn post niet grondig gelezen hebt. Begrijp ook niet echt welke soort vergelijking je erbij haalt. Ik hen gewoon aangehaald waarom ik de 992 wil overslaan. En idd zoals hoger aangegeven als ik dan toch een GT ga rijden heb ik een andere voorkeur. Nogmaals kwestie je gelijk te geven : een 992 presteert fantastische dingen. Je mag ook winnen aan de rode lichten, no problem default_smile.png

 

Als het het daarom te doen is, stap ik gewoon de garage binnen en koop een Turbo S, klaar. default_smile.png

Ik koop zeker geen auto om de snelste te zijn aan de rooi lichten, want dan zou ik een 4S moeten gekocht hebben.

Wat mij verbaast is dat jij de 992 maar niks vindt, omdat het een GT geworden is, maar een DBS is dat toch ook? Destijds zei je dat de Exige jou meer plezier bezorgde dan de GT3 omdat ‘m puurder was, en dat kan ik aannemen, maar een 992 Carrera S afkeuren, en dan het dubbele willen neerleggen voor een nog zwaardere, en niet snellere DBS, dat begrijp ik niet. Let op, ik vind de DBS ook een topmachien, maar breek de 992 niet af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik koop zeker geen auto om de snelste te zijn aan de rooi lichten, want dan zou ik een 4S moeten gekocht hebben.

Wat mij verbaast is dat jij de 992 maar niks vindt, omdat het een GT geworden is, maar een DBS is dat toch ook? Destijds zei je dat de Exige jou meer plezier bezorgde dan de GT3 omdat ‘m puurder was, en dat kan ik aannemen, maar een 992 Carrera S afkeuren, en dan het dubbele willen neerleggen voor een nog zwaardere, en niet snellere DBS, dat begrijp ik niet. Let op, ik vind de DBS ook een topmachien, maar breek de 992 niet af.

Jokke zegt dat de performance net niet het belangrijkste zijn. Dat hij daarvoor ander leuker spul heeft staan. Moest hij dat zoeken kocht hij een turbo s.

Als je ziet dat de 992 eerder een gt is kan je ook naar andere merken zien zoals een Aston. En laten we eerlijk zijn, als we enkel naar looks en beleving (al is dat maar in de garage) kijken schiet zo een Aston er wel met kop en schouders bovenuit. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid