Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, Naish zei:

Gewoon dichttrekken en dan wat je met je handen vasthoudt met je kaart blokkeren... Beetje zoeken en bij heel recente pompen (met sterke veer) lukt het soms niet, maar dan is mijn secrid perfect van maat ook.

 

Thanks, ga ik zeker eens proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Alexanderr said:

Geen idee over die koffer, niemand stelt die vraag. Ik zou altijd 90L tank speccen. Beetje zuinig doen en je haalt 1.000 km actieradius. Ik heb al auto’s gezien die op > 1.100 km actieradius staan

In een 911? Zotten.

In de Cayenne had je die 100 liter tank, maar dat was dan ook een camion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat hier zo wa lees (700km tot zelfs 1000km) dan ga ik die optionele 90l bak steevast laten zitten... Quel luxe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want gij gaat daar zo mee rondrijden dat ge met minder dan 10L per 100km toekomt? 

Ik ga subiet echt nog denken dat ge niet kunt per auto rijden :P

 

 

 

 

 

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, -krikke- said:

Haha nee nee, maar ik zal toch ni om de 360km moeten tanken gelijk nu.

Gij geraakt 360km ver met een C63AMG ? :huh: 

 

(q.e.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook die tank pakken, zonder twijfel.

Destijds meermaals met de GT3 de pomp weten uitvallen in Frankrijk wegens maximale limiet per tankbeurt bereikt :wanker:. Da was dan 125 euro ofzo in den tijd dat de naft 1.7 - 1.8 stond.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, -krikke- zei:

Als ik dat hier zo wa lees (700km tot zelfs 1000km) dan ga ik die optionele 90l bak steevast laten zitten... Quel luxe! 

Ik zit eerder op 500 a max 600 hoor met mijn tank... Ik denk dat de gemiddelde AM'er dat niet boven de 750 krijgt.

Met mijn M3 kon ik destijds elke dag tanken als ik na elkaar naar Zaventem moest... 2 keer rijden van thuis naar daar en terug was niet haalbaar en dat was 125km enkel waarvan 100km snelweg ;)

54 minuten geleden, -krikke- zei:

Haha nee nee, maar ik zal toch ni om de 360km moeten tanken gelijk nu.

Ik zou er niet aan twijfelen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Naish said:

Ik zit eerder op 500 a max 600 hoor met mijn tank... Ik denk dat de gemiddelde AM'er dat niet boven de 750 krijgt.

Met mijn M3 kon ik destijds elke dag tanken als ik na elkaar naar Zaventem moest... 2 keer rijden van thuis naar daar en terug was niet haalbaar en dat was 125km enkel waarvan 100km snelweg ;)

Ik zou er niet aan twijfelen... 

Ik heb destijds 1 keer 750km range gezien. De rest was toch een stuk minder :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/12/2020 at 9:34 AM, The Swede said:

I suspect somebody signed an order for an AM :ninja:

 

On 11/12/2020 at 10:44 AM, Jokke_vlo said:

Niks gekocht hoor

Dat kost u een pint. 🍺 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat hier zo wa lees (700km tot zelfs 1000km) dan ga ik die optionele 90l bak steevast laten zitten... Quel luxe! 

Eh, zeg maar eerder 400km met een standaard tank tov 600km met een 90l tank, want zuinig is ‘m geenszins. Ik snap eigenlijk niet waarom het geen atmo meer mag zijn, want mijn GTS was zuiniger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

Das elke 200km

Què? Zijde gij zo enen die al moet tanken als 't meterke voorbij halfleeg gegaan is? :D. Een reisenduro heeft toch een stevige tank + ge kunt dara toch onmogelijk 10ish liter/100km mee verbruiken? Mijn zoetste ritten (genre: circuit Zolder of msxx volgen of de RN in noord Spanje) gingen maar met moeite boven de 7 liter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gTa zei:

Què? Zijde gij zo enen die al moet tanken als 't meterke voorbij halfleeg gegaan is? :D. Een reisenduro heeft toch een stevige tank + ge kunt dara toch onmogelijk 10ish liter/100km mee verbruiken? Mijn zoetste ritten (genre: circuit Zolder of msxx volgen of de RN in noord Spanje) gingen maar met moeite boven de 7 liter. 

Hmm, dat kan zotter :D 

Max rond de 9 liter, zowel met Duc als KTM, maar Duc heeft ‘maar’ 20litertank en nogal onnauwkeurige meter. In de praktijk tussen 200 en 250km tanken dus

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/13/2020 at 9:55 PM, -krikke- said:

Turbo's eh...  Turbo's kosten plaat aan naft als ge ze aan't werk zet... :)

Moet ge es met een oude Impreza STi gereden hebben. Bij gewoon gebruik zat je met dat ding al aan 20L als je efkes het vermogen durfde aan te spreken.  Snelwegrit (volgas) en op 110km was de tank leeg :lolz: 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, msxx zei:

Hmm, dat kan zotter :D 

Max rond de 9 liter, zowel met Duc als KTM, maar Duc heeft ‘maar’ 20litertank en nogal onnauwkeurige meter. In de praktijk tussen 200 en 250km tanken dus

Je hebt uiteraard gelijk, ik heb er ook die hoger liggen:

image.png.908f53f5c6fd255e4708235fcb879f9b.png

Maar daar moet ik echt m'n best voor doen.
Normaal-sportief rijden = 6 à 6,5 liter.

Mijn BMW heeft ook een onnauwkeurige meter. Heb ooit geprobeerd "vast te stellen" (proefondervindelijk) hoeveel liter reserve daar in steekt. Na meer dan 70 km met autonomie "----" gereden te hebben, heb ik 't opgegeven. Heb dan ook 't meeste getankt dat ik ooit in 't spel gesmeten heb: 19,4 liter (voor een tank waar officieel 19 liter in kan, maar waarin ik zelden meer dan 17 liter krijg tenzij door te 'druppelen').

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, gTa said:

 

Mijn BMW heeft ook een onnauwkeurige meter. Heb ooit geprobeerd "vast te stellen" (proefondervindelijk) hoeveel liter reserve daar in steekt. Na meer dan 70 km met autonomie "----" gereden te hebben, heb ik 't opgegeven. Heb dan ook 't meeste getankt dat ik ooit in 't spel gesmeten heb: 19,4 liter (voor een tank waar officieel 19 liter in kan, maar waarin ik zelden meer dan 17 liter krijg tenzij door te 'druppelen').

Reed je dan rondjes rond het tankstation? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm deze 992 sjonnie heeft z'n zilvere/grijze RS velgen ergens laten lakken in't zwart...

Zou ni mis zijn op een GT zilverkleurige...  😛

 

Screenshot_20201116-120559~2.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid