Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

14 minutes ago, ir_fuel said:

Een auto van zoveel geld bestellen, en dan nog dingen achteraf gaan "lakken".

Kevin Hart Crying GIF by Team Coco

Dat is evenveel ratio als überhaupt zoveel geld geven aan een auto, nee?

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk... onzen tijd verdoen op een autoforum en andere mensen hun aankoop bekritiseren is ook al niet rationeel :P 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, ir_fuel zei:

Een auto van zoveel geld bestellen, en dan nog dingen achteraf gaan "lakken".

Kevin Hart Crying GIF by Team Coco

Ze houden die zwarte velg waarschijnlijk weer voor de GTS? Enfin op de 991GTS kon je deze standaard in zwart hebben. Beetje onnozel dat het nu niet kan. Pas imo perfect bij een zilveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ze houden die zwarte velg waarschijnlijk weer voor de GTS? Enfin op de 991GTS kon je deze standaard in zwart hebben. Beetje onnozel dat het nu niet kan. Pas imo perfect bij een zilveren. 

Zoals de vorige GTS’en zal de 992 GTS standaard de Turbo S velgen in matzwart krijgen volgens mij.

image.thumb.jpeg.b868c70aced2d1ddf4017128b626feac.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:
Ze houden die zwarte velg waarschijnlijk weer voor de GTS? Enfin op de 991GTS kon je deze standaard in zwart hebben. Beetje onnozel dat het nu niet kan. Pas imo perfect bij een zilveren. 


Je kan de Carrera S - velgen af fabriek in het zwart krijgen, waarbij je de keuze hebt tussen satijnglans of hoogglans. Ik zou deze RS Spyder - velgen laten zoals ze zijn, want in het zwart zijn ze minder mooi.
De GTS krijgt de single bolt wielen van de turbo s, en dan idd in het zwart.

spacer.png

Moest ik een GT zilveren kiezen, dan werden het de satijnzwarte carrera S - velgen zoals ik ze ook heb. Ik vind het een zeer knappe velg.

spacer.png

Maar, de RS Spyders zijn ook knap onder GT zilver. Ze hebben meer klasse onder deze kleur. Hierbij kan zelfs chroom raamomlijsting.

spacer.png

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan voor de RS velgjes blijven gaan eh David... Die std gratis velgen dat kan toch niet op een 992S? Koop dan een base 992... Nee nee soms MOET het gewoon geld kosten om 'juist' te zijn!  🤣😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, -krikke- said:

We gaan voor de RS velgjes blijven gaan eh David... Die std gratis velgen dat kan toch niet op een 992S? Koop dan een base 992... Nee nee soms MOET het gewoon geld kosten om 'juist' te zijn!  🤣😉

Jij hebt te lang op AM gezeten. :D

 

Ik ben voor 1 keer akkoord met BMWMdinges. (schrijf dat op mannen!). Die standaardvelg is mooi. En onder een GT-grijze, zelfs mooi in gewoon zilverkleur. Zeker met de aluminium raamlijsten.

 

56 minutes ago, BMWMB said:

Ik heb mijn budget gespendeerd aan een speciale kleur ipv dat saai 13 in een dozijn zilvergrijs. emoji12.png

You in the doghouse? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tut tut tut ik blijf bij m'n RS velg. 😉

Uiteindelijk als ik de mijne er is sportief wil laten uitzien, en den David de zijne nekeer wa sjieker wilt hebben (om is naar duurder resto te gn ofzo), kunnen we onderling nekeer de wielen hersteken ook eh.  Bij echte vrienden kan dat zonder probleem.  Na een trackday dagje wil ik dan wel graag terug wisselen als da kan. 😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krikke

spacer.png

Dit heeft stijl, moesten het de mijne zijn ik liet ze zelfs zilver poederlakken, maar zwart nooit. Je zilvere kleur is wat klassiek/stijlvol gooi daar dan aub geen zwarte velgen onder. Ik ken niks van een auto maar dat is mijn idee, het blijft natuurlijk uw geld en auto.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/11/2020 om 11:50, ir_fuel zei:

Reed je dan rondjes rond het tankstation? :D

Nee, autostrade, driehoek Gent-Brussel-Antwerpen-Gent, met een kanistertje van 2L benzine mee. (Ik weet dat je moto echt "leeg" rijden schadelijk kan zijn, maar ik nam me voor om bij de minste "hik" te stoppen, dus hem niet echt compleet leeg te bollen.) 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb mijn budget gespendeerd aan een speciale lichtgewicht versie, nl. alleen de grondlak er op en geen kleurlaag meer, ipv dat saai 13 in een dozijn zilvergrijs. emoji12.png

Ja, juist. Light = right.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Redfive zei:

Ik heb de vorige RS Spyder velgen onder de mijne (wel 991.2; off topic I know, sorry). Onder Agaat grijs ook wel geslaagd vind ik  toch.

1156868874_911.2640x480.jpg.4bc6c40f91784970a6306d35999d5619.jpg

Wat een plaatje, dit ❤️  Met die rode remklauwen is dat echt af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid