Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Hmmm, dan toch liever gewoon dit:

1 uur terug, Niko80 zei:

spacer.png

Zoals de man van 1980 zegt:

1 uur terug, Niko80 zei:

Dit heeft stijl

En 't kost niks extra.

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, BMWMB zei:

Hierse, foto's van een GT-zilveren met zwart gelakte Spyder wielen, en ook Sportdesign bumpers en zijschorten.

spacer.png

spacer.png

 

28 minuten geleden, BMWMB zei:

spacer.png

Zeg sjaakie, waar haalde gij die foto's?  Ik heb daar al op liggen zoeken doch zonder resultaat...  Merci om te delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilver en zwart zijn voor mij wree schoon.  Zilver is klassiek en sjiek en zwart is prachtig als het wa sportiever/agressiever mag zijn.

Ik zal er vermoedelijk in't zilver mee rondrijden en van zodra het gevoel na x maand of x jaar opkomt van: hmmm ik begin de looks gewoon te worden (beu), dan kan ik ze is in't zwart zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het wel.  Ik neem die beslissing in een splitsecond. 

40 minuten geleden, Naish zei:

Echt, ik snap het niet rond die zwarte velgen...

Dat past goed bij een army camouflage wrap of zo...

 

porsche-991-carrera-gts-c164202052016121026_5.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Hierse, foto's van een GT-zilveren met zwart gelakte Spyder wielen, en ook Sportdesign bumpers en zijschorten.

spacer.png

spacer.png

Toch geen glanzend zwart 😕 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Toch geen glanzend zwart 😕 

Satin eh pappi.

Plasti dip FTW because:

easy, cheap en verwijderbaar! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik snap het wel.  Ik neem die beslissing in een splitsecond. 

 

porsche-991-carrera-gts-c164202052016121026_5.jpg

Ik ben plots toch overtuigd... Beetje zelfde foto als hierboven en zeker zo in een 21 inch velg met zo goed als geen band...

DSC01040.thumb.jpg.13a8637d5c15c4699723eaeb4c7a4562.jpg

Ideaal zou zijn als die bouten ook nog in het zwart zouden zijn...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet je niet overtuigen he, gelukkig anders reed iedereen met dezelfde,  maar ge gaat moeten accepteren dat ik niet te overtuigen ben. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een feit... Maar je probeert Krikke wel te overtuigen, ik geef wat tegengas ;)

Ik vind persoonlijk dat je bij veel velgen het effect mist... Ze verliezen zoveel design en tonen ook veel kleiner.

Imo is zwarte velgen een goeie oplossing als je 18inch hebt terwijl de auto eigenlijk 20 inch nodig heeft, dan ben je met zwarte velgen goedkoop gesteld...

Maar als je zo'n velgen hebt, dan moeten die hun size tonen. Anders koop je maar een gewone carrera die staat op 19/20 ipv 20/21 :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

As said..... soit vroeger luisterde ik ook wel eens naar wat andere mensen dachten. Heb dat afgeleerd :) 

Nu goed bij Krikke is het simpel: dat zwart mat maken kost hem "nog" meer centen. :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwijg stil... Ik heb al krampen genoeg als ik in de config steeds die prijs zie staan.  De gierige /me komt dan steeds naar boven en zegt: zijde nu gans zot om zulke centen aan nen otto te geven?  Yolo zekers...

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar verluid hebde een CEL aan uw broek van nog maar uw veren te veranderen.  Toch op eentje met achterassturing...

Aftermarket velgen heb ik nog nooit gekocht. Steeds optionele velgen af fabriek maar echt een losse set van een ander merk nog nooit... 

Gij had op uwe mb ook andere sjaanten en een verlaging zekers? 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, -krikke- zei:

Naar verluid hebde een CEL aan uw broek van nog maar uw veren te veranderen.  Toch op eentje met achterassturing...  

 

Daar zal KW en consoorten ongetwijfeld nog wel iets op vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, BMWMB zei:

Of wat verlagen, en een dikke aftermarket eronder. Ik vind het wel geslaagd.

spacer.png

 

Hét bewijs dat zilvere wielen 100x beter zijn dan zwarte

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al heel wat auto's verlaagd, en onder de C450 had ik een schroefkit KW Variant 3. Qua velgen koop ik ook meestal OEM, behalve als ze niks deftig hebben, zoals bij de Mercedes  C indertijd. Ik vond mijn C waanzinnig dik met die verlaging en die dikke 20" Ispiri velgen. https://www.benztuning.com/2017/10/2016-mercedes-benz-s205-c450-on-20.html

 

Staat zelfs nog op de site van Ispiri zelf: https://www.iwautomotive.com/gallery.html?manufacturer=30&model=&wheel=&finish=&id=14&page=1&finish=

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jules_W zei:

Hét bewijs dat zilvere wielen 100x beter zijn dan zwarte

Ma neen. Zwarte zijn gewoon ruiger, dikker, vetter. Zilver is eleganter, maar ook braver en saaier. Als het dan toch niet zwart mag zijn, dan zou ik voor gunmetal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Ik heb al heel wat auto's verlaagd, en onder de C450 had ik een schroefkit KW Variant 3. Qua velgen koop ik ook meestal OEM, behalve als ze niks deftig hebben, zoals bij de Mercedes  C indertijd. Ik vond mijn C waanzinnig dik met die verlaging en die dikke 20" Ispiri velgen. https://www.benztuning.com/2017/10/2016-mercedes-benz-s205-c450-on-20.html

 

Off-topic: Waarom V3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid