BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 4 minuten geleden, Jules_W zei: Daar zal KW en consoorten ongetwijfeld nog wel iets op vinden. Absoluut. Je kan zowel al schroefkits krijgen als in hoogte regelbare veren (HAS). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 2 minuten geleden, Jules_W zei: Daar zal KW en consoorten ongetwijfeld nog wel iets op vinden. Mja daar twijfel ik ni aan. Waar ik wel aan twijfel is of ge met veren alleen uw baanligging ni downgrade ipv upgrade. Ik hoor o.a. die kw en h&r mannen da wel altijd graag zeggen: betere baanligging, lager zwaartepunt, bla bla bla Het enige dat beter is, is de stance volgens mij. Waarom ik zo kritisch ben t.o.v. die aftermarket veren? Omdat ik denk dat fabrikanten van sportwagens met een team van 50 of meer ir's en maanden of zelfs jaren aan testuren het wel beter zullen weten zeker? Dunno, geloof er zo niet in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 7 minuten geleden, BMWMB zei: Ik heb al heel wat auto's verlaagd, en onder de C450 had ik een schroefkit KW Variant 3. Qua velgen koop ik ook meestal OEM, behalve als ze niks deftig hebben, zoals bij de Mercedes C indertijd. Ik vond mijn C waanzinnig dik met die verlaging en die dikke 20" Ispiri velgen. https://www.benztuning.com/2017/10/2016-mercedes-benz-s205-c450-on-20.html En dan memmen dat er iet piepte... 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 6 minuten geleden, Jules_W zei: Off-topic: Waarom V3? Regelbaar in hoogte en hardheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
delou 69 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Zilver en zwart zijn voor mij wree schoon. Zilver is klassiek en sjiek en zwart is prachtig als het wa sportiever/agressiever mag zijn. Ik zal er vermoedelijk in't zilver mee rondrijden en van zodra het gevoel na x maand of x jaar opkomt van: hmmm ik begin de looks gewoon te worden (beu), dan kan ik ze is in't zwart zetten... nadat ge ze meermaals hebt verneukt op borduren moogde ze ne keer in’t zwart laten herstellen[emoji16] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 1 minuut geleden, -krikke- zei: En dan memmen dat er iet piepte... Eh, de KW ophanging was een stuk comfortabeler dan die van AMG. Het rammelen is al begonnen nadat ik 'm 2 weken had, de brol! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.458 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Zojuist, -krikke- zei: En dan memmen dat er iet piepte... But but ... but yea but no but yea but no but ... but yea but nu but yea? Ya know? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 1 minuut geleden, -krikke- zei: Mja daar twijfel ik ni aan. Waar ik wel aan twijfel is of ge met veren alleen uw baanligging ni downgrade ipv upgrade. Ik hoor o.a. die kw en h&r mannen da wel altijd graag zeggen: betere baanligging, lager zwaartepunt, bla bla bla Het enige dat beter is, is de stance volgens mij. Waarom ik zo kritisch ben t.o.v. die aftermarket veren? Omdat ik denk dat fabrikanten van sportwagens met een team van 50 of meer ir's en maanden of zelfs jaren aan testuren het wel beter zullen weten zeker? Dunno, geloof er zo niet in. KW en H&R zijn anders wel gerenommeerde fabrikanten die VEEL ophangingsmateriaal aan de racerij leveren. Welke beter zijn weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik al meerdere auto's met andere ophanging heb gehad en dat dat eigenlijk nog nooit is tegengevallen. Wel altijd geplaatst omdat ik de hoogte wou veranderen en niet zozeer om de rij-eigenschappen te verbeteren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 6 minuten geleden, delou zei: nadat ge ze meermaals hebt verneukt op borduren moogde ze ne keer in’t zwart laten herstellen Die kans is reeel ja... Ik sta op het punt van den architect van de McDo hier e proces aan zijn broek te lappen. Dien drive in hier is ni normaal maat. Verdekke moeilijker as uw praktische proef op't examen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 4 minuten geleden, BMWMB zei: Regelbaar in hoogte en hardheid. En paste je die compressieverstelling effectief aan? Ik vraag me altijd af of je dat verschil echt merkt bij dagelijks gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 4 minuten geleden, -krikke- zei: Mja daar twijfel ik ni aan. Waar ik wel aan twijfel is of ge met veren alleen uw baanligging ni downgrade ipv upgrade. Ik hoor o.a. die kw en h&r mannen da wel altijd graag zeggen: betere baanligging, lager zwaartepunt, bla bla bla Het enige dat beter is, is de stance volgens mij. Waarom ik zo kritisch ben t.o.v. die aftermarket veren? Omdat ik denk dat fabrikanten van sportwagens met een team van 50 of meer ir's en maanden of zelfs jaren aan testuren het wel beter zullen weten zeker? Dunno, geloof er zo niet in. Ik heb overwogen om niet voor S te gaan, maar voor een gewone Carerra. 385pk was voor mij ook goed genoeg geweest, en deze is toch 15k euro goedkoper. Echter, bij de gewone kan je niet de -10mm verlaagde sportophanging krijgen, en heb je geen sper. Ik wist dat KW wel snel zou komen met een HAS of schroefkit, maar het weerhield me omdat ik weet dat het nooit beter zal zijn dan de originele sportophanging van Porsche. Uiteindelijk kost zo'n KW schroefkit toch ook snel 5k euro geplaatst, en dan nog dat lipje vooraan wijzigen... Neen, om die reden heb ik dan toch maar de S genomen, en ben blij dat ik dat gedaan heb. Ligt qua hoogte perfect, en de ophanging is waanzinnig goed. Zo'n originele ophanging, waar ingenieurs van Porsche zo lang aan gewerkt hebben, kan onmogelijk verbeterd worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 5 minuten geleden, gTa zei: But but ... but yea but no but yea but no but ... but yea but nu but yea? Ya know? Een vreselijke rammelbak was het! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.503 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Idem hier... na verlagen nooit teleurgesteld geweest vd rijeigenschappen. Je moet wel accepteren dat de ride doorsnee gezien iets harder gaat worden. Als je daarmee vrede neemt kan het enkel meevallen. Ik vind autos altijd iets te zacht af fabriek en teveel overhellen. het is maar wat je wenst te bereiken natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 1 minuut geleden, Mich zei: Ik vind autos altijd iets te zacht af fabriek en teveel overhellen. het is maar wat je wenst te bereiken natuurlijk Och maatje, gij ga klaarkomen in uwe nieuwen break dan... AMG vering is er voor bekend dat de vullingen uit uwe smoel trillen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 2 minuten geleden, Jules_W zei: En paste je die compressieverstelling effectief aan? Ik vraag me altijd af of je dat verschil echt merkt bij dagelijks gebruik. Eigenlijk is dit wel een leuk verhaal. Ik vond dat 'm vreselijk hoog op z'n poten stond origineel, en er was nog niks beschikbaar van KW. Ik ben dan beginnen te mailen naar de fabriek in Duitsland, en ze hebben mij gemeld dat ze niks hadden. Wel stelden ze voor om de auto tot bij hun te brengen, en hun 2 weken te geven om een schroefkit te ontwikkelen. ALs ik dat wilde doen, dan zou ik de ophanging graits krijgen... dus heb ik dat gedaan. Toen ik bij KW aankwam verschrok ik mij een bult, hoe laag ze 'm geschroefd hadden. Qua hardheid was het wel echt perfect. Eigenlijk niet normaal dat 'm zo laag lag, en toch nog zo comfortabel was. Mijn overbuurman op het industrieterrein, die auto's kan tunen, heeft 'm dan terug 15mm hoger geschroefd, en dat is ook het enige dat ik heb aangepast. Reed echt subliem. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 6 minuten geleden, BMWMB zei: Zo'n originele ophanging, waar ingenieurs van Porsche zo lang aan gewerkt hebben, kan onmogelijk verbeterd worden. Exactly... Die ir's bij porsche, m, amg, rs of whatever sportmerk zijn geen apen eh... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 3 minuten geleden, -krikke- zei: Och maatje, gij ga klaarkomen in uwe nieuwen break dan... AMG vering is er voor bekend dat de vullingen uit uwe smoel trillen. Idd, zoals ik al zei was mijn KW schroefkit comfortabeler. Nu, ik had dit wel ook zo gevraagd aan de mannen van KW, want hij stond op de 1 na zachtste stand. Geen idee hoe 'm zou aanvoelen in de hardste stand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Met een AMG kunde letterlijk het aantal mieren die onder uw wielen uiteenspatten tellen... verschoot daar enorm van in't begin. Uiteindelijk worde alles gewoon as get maar genoeg negeert. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Toch wel heel dik zo'n verlaagde 992. Nadeel is wel dat je echt moet opletten om niet overal de grond te raken. Kijk ook naar die dikke Michelin banden, en hoe knap het is een zwarte met de standaard zilveren Carrera S velgen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 De schoonste die ik hier al heb zien passeren 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Vet is het wel, zeker icm spacers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 917 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Die gasten denken ook wel aan keuring en comfort en aan over de verkeersdrempels raken, dus het is niet dat verlagen perse ten koste gaat van rijgedrag. Maar als ge verlaagt is de veerweg toch typisch korter dus is het best om te compenseren met hardere veren. En de logica van 'verlagen verlaagt uw zwaartepunt en dat is goed' gaat ook niet helemaal op . Er is zoiets als de 'roll center' waarrond uw auto roteert bij zijdelingse kracht en de afstand tussen zwaartepunt en roll center verandert bij eenvoudig verlagen en verandert heel het gedrag. Samengevat: verlagen is meestal iets dat ge voor de show doet omdat de auto toch niet echt gebruikt wordt 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 3 minuten geleden, BMWMB zei: ... en hoe knap het is een zwarte met de standaard zilveren Carrera S velgen. Fok joe jong met uw Carrera S velgen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.194 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Qua design zijn het gewoon de mooiste velgen, en al zeker dan die RS Spyder pannekoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Ja t'is goe, ge hebt gelijk, die carrera s velgen zijn idd mooier. Ik voel me zo slecht door mijn eerdere gemene opmerkingen, dak het wil goedmaken bij u. Ik zal u morgen e fleske van uwe favo parfum opsturen als token of kindness. Dikke kus, Krikke Ps: was toch deze eh, da gij het liefste rook? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.