Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik de foto’s die [mention]BlMWMB [/mention] plaatste van de GTzilver met de RS velgen mooier dan kreide met de zwarte velgen, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, -krikke- said:

Mja daar twijfel ik ni aan.  Waar ik wel aan twijfel is of ge met veren alleen uw baanligging ni downgrade ipv upgrade.

Ik hoor o.a. die kw en h&r mannen da wel altijd graag zeggen: betere baanligging, lager zwaartepunt, bla bla bla

Het enige dat beter is, is de stance volgens mij. 

Waarom ik zo kritisch ben t.o.v. die aftermarket veren?  Omdat ik denk dat fabrikanten van sportwagens met een team van 50 of meer ir's en maanden of zelfs jaren aan testuren het wel beter zullen weten zeker?

Dunno, geloof er zo niet in.

 

Ge hebt gelijk.

Als er nu een merk is waar ge niet aan de ophanging moet gaan prutsen zal het Porsche wel zijn. Dat is een van de weinige fabrikanten die een sportieve ophanging weet te bouwen die veel beter werkt dan het simpele "sportief = beenhard" zonder dat ge of de vullingen uit uw tanden trilt bij elke richel in de baan, of begint te zwalpen als er wat oneffenheden in liggen. Heeft me altijd verbaasd en ik heb nog geen auto van een andere fabrikant gereden die dat even goed kan.

Daar dan verlagingsveren of een schroefset gaan onder steken ... mja ... waar ben je dan mee bezig denk ik dan.

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Je vindt de donkere ruiten niet knap, maar vindt die van Naish toch stijlvoller dan die van mij... emoji2373.png Dus gewoon enkel omwille van de velgen dan?

De velgen en de chauffeur. :D 

1 hour ago, Niko80 said:

Carrera S 992

Dus nu liked @Jokke_vlo de foto wel. Seg, ge moet weten wat ge wilt rond die stickers, he. Bij mij dat liggen af te brakken en dan hier stiekem fotos liken en zelf met ne goudgele aufkleber op uwe porker rondrijden 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne staat 12cm boven de grond (niet mis voor een auto met het zowat laagste zwaartepunt op de markt) en mag 2cm  verlaagd worden. Bij meer zou het rijgedrag eronder lijden. Ik vind nu al dat ik te gemakkelijk op de bumpstops zit.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

De velgen en de chauffeur. :D 

Dus nu liked @Jokke_vlo de foto wel. Seg, ge moet weten wat ge wilt rond die stickers, he. Bij mij dat liggen af te brakken en dan hier stiekem fotos liken en zelf met ne goudgele aufkleber op uwe porker rondrijden 🤪

Het gaat me over de combo velgen met die kleur. Die sticker is de smet op deze auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niko80 said:

Porsche 991.1 911 50th Anniversary - GMG Racing

Die verlaging trekt op geen kl*ten. Maar die velgen zijn eigenlijk wel knap, als ge ze zo beziet. Ik vraag mij af waarom je die niet meer ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, The Swede said:

De velgen en de chauffeur. :D 

Dus nu liked @Jokke_vlo de foto wel. Seg, ge moet weten wat ge wilt rond die stickers, he. Bij mij dat liggen af te brakken en dan hier stiekem fotos liken en zelf met ne goudgele aufkleber op uwe porker rondrijden 🤪

Dat is omdat ik die post ;-). Maar eerlijk gezegd een blauw Porsche met rode striping... Lang leve het Gouden Kruispunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, The Swede said:

 Die verlaging trekt op geen kl*ten. Maar die velgen zijn eigenlijk wel knap, als ge ze zo beziet. Ik vraag mij af waarom je die niet meer ziet. 

Die dure bril is toch niet 100% precies hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Niko80 said:

Dat is omdat ik die post ;-). Maar eerlijk gezegd een blauw Porsche met rode striping... Lang leve het Gouden Kruispunt.

... en dan zeggen ze dat ik kleurenblind ben? :fp: 

2 minutes ago, Niko80 said:

Die dure bril is toch niet 100% precies hé.

Lap... nog afgezet ook.

PS: Wat is er verkeerd met die velgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, The Swede said:

... en dan zeggen ze dat ik kleurenblind ben? :fp: 

Lap... nog afgezet ook.

PS: Wat is er verkeerd met die velgen? 

Welke kleur was het misschien?

Met die velgen niks, ik had op de verlaging die je niet mooi vind. Of bedoel je iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, ir_fuel said:

Echt ferm zo, maar dat lijkt me een kleur die je toch eens IRL moet gezien hebben.

In de buurt hier staat een cabrio in dit kleur, lijkt wel heel grijs zonder zon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sportophanging -20mm op de mijne (991.2 nogmaals sorry dak in 't verkeerde topic meepost) en dat is kwa look enorm knap maar kwa rijden op betonbanen met die pek aaneenzetten toch heel hard. Ik hoor dan telkens een droge bonk achteraan en dat doet mijn autohart zeer. Ben dan ook van plan om over te schakelen naar de gewone ophanging die me wat meer comfort geeft. Druist wat in tegen principe sportauto maar zou toch fijner aanvoelen voor mij. Het is dat ik die zo gekocht heb met die verlaagde ophanging en nogmaals, beestige look, maar laat wat te wensen over kwa comfort. Of vloek ik nu in de kerk?  

Ik zal er wel de mooie frontlip aan overhouden..

3.jpg

1.jpg

Braunschweig991_2.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Niko80 zei:

Ben dat krijt intussen wat beu gezien, teveel constructeurs hadden op korte tijd zo'n tint in hun gamma. Maar dat blijft wel absoluut een mooie auto.

PS: en als je hem ooit wil herspuiten staat hij al in grondlaag....😇

Gelukkig hebben maar weinig constructeurs zilvergrijs, of zwart, of... 🤭

2 uren geleden, Niko80 zei:

Porsche 991.1 911 50th Anniversary - GMG Racing

Dit is een 991

2 uren geleden, Niko80 zei:

News - H&R Spezialfedern

News - H&R Spezialfedern

Toch wel de moeite.

Dit zijn verlagingsveren van H&R, wat gewoon te laag is.

Let ook op de Carrera Classic velgen die naderhand zwart zijn gelakt. 

35 minuten geleden, Niko80 zei:

Aventurine heeft toch iets vind ik.

This 992 in the new Aventurine Green metallic looks absolutely stunning -  customer delighted with it when coll… | Luxury car brands, Porsche cars,  Sports car brands

Ik vind dit eigenlijk net 1 van de minder mooie kleuren die je kan krijgen. Als ik groen wil, dan wil ik echt groen, en niet van dat duf grijsgroen.

Deze kleur combineert zich wel mooi met chroom rond de ruiten, en dan de Carrera Classic wielen.

spacer.png

 

31 minuten geleden, Niko80 zei:

En toch blijf ik een Targa vet vinden.

IMG_3408.JPG

Is ook een 991.

Een 911 is het mooiste in zijn originele vorm als coupé. De targa vind ik minder, en het punt is ook nog eens dat het minder goed rijdt dan een cabrio, omdat je veel last hebt van turbulentie en windgeruis. Voor mij dus een coupé of een cabrio.

5 minuten geleden, Niko80 zei:

In de buurt hier staat een cabrio in dit kleur, lijkt wel heel grijs zonder zon.

Dat bedoel ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, BMWMB said:

Gelukkig hebben maar weinig constructeurs zilvergrijs, of zwart, of... 🤭

 

Ik doelde op die "retro" kleuren. Hier rijdt om maar iets te zeggen een Skoada Kodiaq rond in zo'n soort grijs, maar dan een standaard krel, en het is door dat type kleur op dat soort auto's te zetten dat ik dat beu word. Onze Cooper S was ook Moonwalk grey dat is ook in die trend van tint.

Ik heb niet gezegd dat jij een lelijke auto hebt hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid