Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

49 minutes ago, ir_fuel said:

Idd. 

93652_1_5.jpg

:D 

 

Bij een BMW of Mercedes misschien wel ja. 

Leuk dat je rijden met een helm op en oordoppen in vegelijkt met uw haar (of uwen blote kop). 😕

En jawel, een Boxster was als cabrio ontwikkeld, maar de 911 niet en als je met een 911 cabrio gaat rijden en een coupe, dan voel je wel degelijk het verschil in precies en lichtvoetigheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dak naar beneden en lekker snol zonder slipje naast u , de zon op u ballen en dan door milaan cruisen je weet niet wat je mist , schoon herrineringen aan den deze toch :-))
12507135_121976001517633_245990719408730656_n.jpg.0460064e41e114e43c098eba6f4d6c07.jpg

Cabrio’s zijn voor coiffeuses en coiffeurs [emoji1783]
  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, tiamo zei:

... simpel gebleven zoals als bv jokke of de vaes

Ja simpel zijn die twee wel! :)

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, tiamo said:

je moet wel onderhandelen he , tis niet omdat die verkoper naar channel stink dat je hem zijn goesting moet geven , uwe prijs doe ik minstens 10.000 euro af

Troost u, de enige 911 die ik nu kan betalen is een schaalmodel. Maar discussiëren doe ik ook altijd hoor. Heb jij uw rode al intussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

Ja simpel zijn die twee wel! :)

En nu gij erbij... we zijn wel af. 😉. Maar allé kunt met u wat zeveren tis inorde.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, tiamo said:

weet je dat ik ,gewoon mijne brol niet durf posten of half internet schijt groen van jaloezie en ik ik ben zo simpel ;-)) ik zou mijne laatste euro,uit geven naar een "vriend"

Veeg daar is uw kl*ten aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, tiamo said:

ja ondertussen al 4000 km op de teller maar er is veel verandert , met corona heeft me wel de nek wat omgewrongen dis zijn er wel wat veranderingen gebeurt ; denk dat elke zelfstandige momenteel zwarte sneeuw ziet (op witte inkomten) natuurlijk

Oh tof (van de auto hé), ja er zijn er veel dat nu wat afzien. Heb je een foto van de rode, je mag hem pm’en ook als je dat liever hebt, als autoliefhebber zien we dat graag hé. En als je die liever niet toont no hard feelings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, -krikke- said:

Ik weet van mijn eigen dak ne simpele ben hoor... No offence taken 👍

Liever dan streken ventjes. Ik kom ook maar voort van werkmensen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, tiamo said:

Als ik ooit iemand nodig heb om mijn zaken te runnen dan word jij mijne man "doorzicht , mensen kennis , en discretie , ,ze zijn dun bezwaaid"

Ik neem dat als compliment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, tiamo zei:

Als ik ooit iemand nodig heb om mijn zaken te runnen dan word jij mijne man "doorzicht , mensen kennis , en discretie , ,ze zijn dun bezwaaid"

Eddet over mij of over de Niko?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, tiamo said:

gij moogtr het elentriek verbruik van de batterijen van mijn dildos  verbruik telemetrieeen :-)))  je kent toch alles van battreijen

Zalige kerel gij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tiamo zei:

gij moogtr het elentriek verbruik van de batterijen van mijn dildos  verbruik telemetrieeen :-)))  je kent toch alles van battreijen

Enige da ik van batterijen ken en wil kennen, is hoeveel ik erop kan verdienen. Kust dus maar de kloten met uw telemtrieen! 🤣

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Niko80 zei:

Jij die overwogen?

Heeeeeeel even. Maar 180k voor een P?

Zoveel zou ik ni geven aan een wagen en mocht het toch ooit zo zijn dan is er ander spul dat in't vizier komt aan die prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, tiamo said:

de foto dat ik poste heb even het faktuur er bij genomen met de porsche power kit iddertijd 182 k

Jawadde, natuurlijk als opties begint aan te vinken gaat dat rap. Ik postte daarstraks een zilvere coupé die begon aan 102k en wat prullen was direct 20k bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, tiamo zei:

krikke je leeft maar ene keer , koop, wat je graag ziet  , binnen 20 jaar heb je spijt dat je u droomen niet hebt verwezelijkt ,en vooral !!!! IK GUN U DAT TE ZEERSTE

I know maar zulke bedragen aan een wagen geven, dat 'wringt' toch wel bij mij.  Er was/is 1 dreamcar die ik wou en waar ik het wou aan geven maar dat verhaal is helaas niet doorgegaan.  Jij weet welke AMG dat was, publiekelijk ga ik er verder ni op in... 😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, -krikke- said:

Heeeeeeel even. Maar 180k voor een P?

Zoveel zou ik ni geven aan een wagen en mocht het toch ooit zo zijn dan is er ander spul dat in't vizier komt aan die prijzen.

Als ik het ooit kan zou kunnen zou ik lang twijfelen tussen een Turbo of GT3. Mijn pa heeft 4 Turbo’s gehad en hij blijft erbij dat dat DE Porsche blijft. Bloedsnel, luxueus, klasse... dat en zijn M5’en blijven van al zijn auto’s de perfecte auto:s voor hem.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

I know maar zulke bedragen aan een wagen geven, dat 'wringt' toch wel bij mij.  Er was/is 1 dreamcar die ik wou en waar ik het wou aan geven maar dat verhaal is helaas niet doorgegaan.  Jij weet welke AMG dat was, publiekelijk ga ik er verder ni op in... 😉

Een A klasse is het niet hé. 😉

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, tiamo said:

ik zag op miojn faktuur , die power kit kote idertijd 14800 euro alleen 

Ja tuurlijk, ik zit op 150k ish voor een manuele 2WD, neem dat in cabrio plus die kit en wat extra’s en je bent er hé. Ik moet daar nu niet naar kijken, ik zou al gelukkig zijn met een S2000 of nieuwe MX5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, tiamo said:

vue ne vlo maker is dat pinuts die twee kozijnen hier verdienen dat  wekelijks :-)) ook al hebben ze coifeeur allurens 

 

Ik gun dat iedereen hoor. Had mijn ouwe zo ettefretter geweest had ik dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid