Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

20 minutes ago, -krikke- said:

Heeeeeeel even. Maar 180k voor een P?

Zoveel zou ik ni geven aan een wagen en mocht het toch ooit zo zijn dan is er ander spul dat in't vizier komt aan die prijzen.

En dan zie je een w124 260E staan voor 5k die ook plezierig rijdt... of een Pajero V6 van 3150€ waarmee je Lapland afcrosst. 🤔

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, tiamo zei:

vue ne vlo maker is dat pinuts die twee kozijnen hier verdienen dat  wekelijks :-)) ook al hebben ze coifeeur allurens 

How how how, zo vlot en zoveel rolt er hier ni binnen zenne.  I wish ja... 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, The Swede said:

En dan zie je een w124 260E staan voor 5k die ook plezierig rijdt... of een Pajero V6 van 3150€ waarmee je Lapland afcrosst. 🤔

Uw R129 vind ik ook ferm. Dat model SL altijd mooi gevonden, mijn pa heeft de SL73 gehad indertijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, tiamo said:

vue ne vlo maker is dat pinuts die twee kozijnen hier verdienen dat  wekelijks :-)) ook al hebben ze coifeeur allurens 

 

Ok, minute. De Jokke loopt er altijd wel dandy bij maar de Krikke kunt ge moeilijk ne coiffeur noemen. Als ik die zijn fotos zijn, daar is al een maar jaar geen schaar aan te pas gekomen. 😕

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Niko80 said:

Uw R129 vind ik ook ferm. Dat model SL altijd mooi gevonden, mijn pa heeft de SL73 gehad indertijd.

 

BEFADA49-0752-4E78-AD8F-EDAB4FA79E8A.jpeg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mag vragen, wa doet/deed uw pa? (als ik die zijn otto's hier zo hoor...) Lijkt me ni echt het wagenpark van een LO leraar ofzo... 🤪 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Als ik mag vragen, wa doet/deed uw pa? (als ik die zijn otto's hier zo hoor...) Lijkt me ni echt het wagenpark van een LO leraar ofzo... 🤪 

 

Containers, afval en een garage. En nu wachten sinte pieter. Hetgeen ik schrijf zijn privé auto’s. Ik heb die lijst is ergens gepost. De keten dat we deftig tegen elkaar praten had is gevraagd om die te maken .

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

... daar is al een maar jaar geen schaar aan te pas gekomen. 😕

Ergste is, dak begin te kalen... Aaaaghhhhrrr.

Misschien eerst beter is naar haarwerken Smedts gaan en dan pas zien welke opties er nog in't budget passen... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Niko80 said:

Mooi hé dat is een 24V zeker hé?

Yup.

8 minutes ago, Mich said:

waarom denk je dat?

Omdat hij zijn bijdrage betaalde voor het forum en dit in het backstage forum las. :D

 

🤔 Ha nee, sorry Mich. ‘t Is de Niko die hier efkes aan de schandpaal moet. Nog genen Euro per maand voor het forum over hebben 💸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, The Swede said:

Nope. Vijftrapsautomaat. Geen manuele gevonden.

aha thanks... blijft iets speciaal zo een 24 klepper. Top. Zijn er uiterlijke verschillen met een gewone? (sorry voor de Off-topic dit is m'n laaste vraagje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, The Swede said:

Yup.

Omdat hij zijn bijdrage betaalde voor het forum en dit in het backstage forum las. :D

 

🤔 Ha nee, sorry Mich. ‘t Is de Niko die hier efkes aan de schandpaal moet. Nog genen Euro per maand voor het forum over hebben 💸

Lach maar met mijn miserie, je zou beter vragen of ik wel 12€ heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Niko80 said:

Lach maar met mijn miserie, je zou beter vragen of ik wel 12€ heb.

80km minder rijden op een jaar en dat is geregeld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Niko80 said:

Ik ging daar vanuit. Omdat hij moet compenseren voor zijn kapotte S63. Hier @The Swede, steek terug 😉😇

Die brol is al lang gemaakt. En ik heb dat ook niet nodig. Ego zo al groot genoeg 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Mich said:

aha thanks... blijft iets speciaal zo een 24 klepper. Top. Zijn er uiterlijke verschillen met een gewone? (sorry voor de Off-topic dit is m'n laaste vraagje)

Nope. Een 300SL, 300SL-24, 500SL en 600SL zonder logo zagen er allemaal hetzelfde uit. Good old days.

24v heeft toeren nodig, maar klinkt hemels. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, -krikke- said:

Ergste is, dak begin te kalen... Aaaaghhhhrrr.

Misschien eerst beter is naar haarwerken Smedts gaan en dan pas zien welke opties er nog in't budget passen... :)

Ik hoop dat ge weet dat ik aan het lachen ben, he. Was niet gemeend.

Allez, toch nie over u :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een zalige rustige dag was me dit zeg...

Eens nekeer geen gekreft over hoe de std Carrera S velg de mooiste is.  En zelfs ook geen gezaag over het uberprachtige crayon kleur... 

Pfff geluk zit echt toch nog in de eenvoudige dingen.

 

 

 

 

 

Scheelt er iets @BMWMB?  Ge hebt toch gene Corona opgelopen eh amigo?!  😆😛

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, -krikke- said:

Wat een zalige rustige dag was me dit zeg...

Eens nekeer geen gekreft over hoe de std Carrera S velg de mooiste is.  En zelfs ook geen gezaag over het uberprachtige crayon kleur... 

Pfff geluk zit echt toch nog in de eenvoudige dingen.

 

 

 

 

 

Scheelt er iets @BMWMB?  Ge hebt toch gene Corona opgelopen eh amigo?!  😆😛

Seg zou je toch geen crayon nemen? 
 

 

 

 

 

 

loopt snel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid