Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

2 hours ago, Niko80 said:

Seg zou je toch geen crayon nemen? 

Is vrees ik zo een kleur die vandaag in de mode is maar morgen is er weer wat anders. Zilver, zwart etc blijven klassiekers, zeker voor zo een monument. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, The Swede zei:

Nope. Een 300SL, 300SL-24, 500SL en 600SL zonder logo zagen er allemaal hetzelfde uit. Good old days.

24v heeft toeren nodig, maar klinkt hemels. :inlove: 

De 600SL had nog een extra logo op de flank

mercedes-600sl-04-db635a65.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is vrees ik zo een kleur die vandaag in de mode is maar morgen is er weer wat anders. Zilver, zwart etc blijven klassiekers, zeker voor zo een monument. 

Ik heb die kleur nu 3 jaar gehad en ben ze absoluut niet moe. Ik vind ze ook nog altijd knap op een nieuwe. Ook in herverkoop eerder een voordeel dan nadeel.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, The Swede said:

Nope. Een 300SL, 300SL-24, 500SL en 600SL zonder logo zagen er allemaal hetzelfde uit. Good old days.

24v heeft toeren nodig, maar klinkt hemels. :inlove: 

 

12 minutes ago, msxx said:

De 600SL had nog een extra logo op de flank

mercedes-600sl-04-db635a65.jpg

't Is nog vroeg op de ochtend, he @msxx :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Is vrees ik zo een kleur die vandaag in de mode is maar morgen is er weer wat anders. Zilver, zwart etc blijven klassiekers, zeker voor zo een monument. 

Die kleuren worden meestal ook nogal snel “ge-maroef-t”. Heel knappe kleur, dat wel. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, -krikke- zei:

Wat een zalige rustige dag was me dit zeg...

Eens nekeer geen gekreft over hoe de std Carrera S velg de mooiste is.  En zelfs ook geen gezaag over het uberprachtige crayon kleur... 

Pfff geluk zit echt toch nog in de eenvoudige dingen.

 

 

 

 

 

Scheelt er iets @BMWMB?  Ge hebt toch gene Corona opgelopen eh amigo?!  😆😛

Er zijn ook mensen die moeten werken hé. Anders krijg ik zo'n 992 niet betaald. 😃

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/11/2020 om 23:09, BMWMB zei:

Maar, ik blijf overtuigd van mijn keuze. 😍

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Doe jij altijd je wielen eraf om foto's te pakken?  Of zitten er beschermhoezen over je wielen?

Op 18/11/2020 om 08:19, The Swede zei:

Ik vind @Naish zijn combinatie toch een stuk smaakvoller. :ninja:

:D

Ik ook, vooral de velgen..

De donkere ruiten zijn ter discussie, maar ik vind dat de achterruit moet gedaan zijn op het doorlopende design van de 992. Had je dat apart kunnen krijgen toen ik bestelde, dan deed ik het zo.

En achteraf doen zoals je aangeeft past in de lijn van verlagingskitjes steken en zo hé... 20 jaar geleden waren we bezig over de schroefkitjes op onze golfjes, het is nu wat gëvolueerd :lolz: 

Op 18/11/2020 om 08:29, BMWMB zei:

Je vindt de donkere ruiten niet knap, maar vindt die van Naish toch stijlvoller dan die van mij... emoji2373.png Dus gewoon enkel omwille van de velgen dan?

Het interieur doet ook wel wat imo... 

10 uren geleden, -krikke- zei:

Wat een zalige rustige dag was me dit zeg...

Eens nekeer geen gekreft over hoe de std Carrera S velg de mooiste is.  En zelfs ook geen gezaag over het uberprachtige crayon kleur... 

Pfff geluk zit echt toch nog in de eenvoudige dingen.

 

 

 

 

 

Scheelt er iets @BMWMB?  Ge hebt toch gene Corona opgelopen eh amigo?!  😆😛

Crayon blijft bij mij nog steeds de eerste keuze. Heel blij dat ik niet voor Gentian ben gegaan waar ik over twijfelde...

 

Trouwens, in de discussie over coupe, targa of cabrio...

Voor mij zeker geen cabrio gezien ze daar tot op vandaag nog geen goed resultaat hebben mee geboekt... Tegenwoordig hebben ze de lijn als hij dicht is heel goed gekregen, iets om trots op te zijn, en als hij open ligt dan zit het allemaal mooi verborgen! Maar (die voelde je al komen) ten eerste doet hij me open van achter gezien wat denken aan Maggy Deblock en zit je altijd met het probleem dat er weer carrosseriekleur tussen de rooster en de kap komt en dat is alleen maar op te lossen door een zwarte te pakken, maar zwart is niet mooi :D

Voor mij zou de opvolger ofwel een Targa mogen zijn gezien tegen dan de achterbank nog minder gaat gebruikt worden en dat is in een Targa net zoals de Cabrio een stuk minder bruikbaar dan de coupe. Maar weer een coupé als ik richting GT3 zou durven gaan zonder achterbank, maar dat is nog toekomstmuziek :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, BMWMB zei:

Er zijn ook mensen die moeten werken hé. Anders krijg ik zo'n 992 niet betaald. 😃

Jij hebt zelfs tijd voor je profielfoto hier te veranderen :D

Misschien beter iets anders pakken want nu is de verwarring groot met Swede zijne ALF...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte wielen vallen op foto inderdaad minder op, maar irl valt dat heel goed mee. Ik heb uw wielen ook overwogen, want qua design zijn ze ook zeer knap, maar heb ze niet genomen omdat ik vind dat het gepolierde niet past bij het krijt/zwart van de auto, en dat het donkergrijs niet donker genoeg is. Ik zou deze velg wel genomen hebben icm met andere kleuren, en dan gecombineerd met chroom rond de ramen. Ik ben ook niet 100% zot van zwarte wielen, maar zwart is de beste combinatie met dit krijt. Moest het Platinum veel donkerder geweest zijn, dan had ik dat hoogstwaarschijnlijk genomen, al was het maar om ze gemakkelijker proper te krijgen/houden.

Idd straf hoe mijn profielfoto op die van Swede gelijkt. De kleur van mijn hond, maar vooral hoe de vorm en kleur van het dekentje gelijkt op het hemdje van ALF. Echt straf! Was me nog niet opgevallen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Naish said:

:D

Ik ook, vooral de velgen..

 

Ha nee, ik zei dat gewoon omdat gij een veel lekkerder vrouwke hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jules_W said:

Die kleuren worden meestal ook nogal snel “ge-maroef-t”. Heel knappe kleur, dat wel. 

Je opmerking klinkt misschien wat kritisch, maar dat gevoel heb ik ook. Dit zijn de kleuren die al snel gekocht worden door gasten die die auto kopen "om gezien te worden" (en die gaan ook al snel hun auto verlagen en veel te grote, al dan niet aftermarket, velgen steken).

De volgende stap is dat je die kleuren op zowat alle tjoeningbakskes en verklooide 3 reeksen begint te zien... en dan is het chique eraf.

Kijk bvb maar es naar wat er gebeurde met de matte kleuren. Kort opgekomen... en nu weer weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, Naish said:

Misschien beter iets anders pakken want nu is de verwarring groot met Swede zijne ALF...

LOL, ik ben dus niet de enige. In het begin wel een paar keer mijn wenkbrauwen gefronst bij het lezen van bepaalde posts, tot ik het door had :lolz: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jules_W said:

Die kleuren worden meestal ook nogal snel “ge-maroef-t”. Heel knappe kleur, dat wel. 

Wat bedoel je daar mee?

Gaan we ineens BMW's zien rijden in crayon???

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, The Swede said:

Je opmerking klinkt misschien wat kritisch, maar dat gevoel heb ik ook. Dit zijn de kleuren die al snel gekocht worden door gasten die die auto kopen "om gezien te worden" (en die gaan ook al snel hun auto verlagen en veel te grote, al dan niet aftermarket, velgen steken).

Ik vraag me toch af waar je die wijsheden vandaan haalt. Ken jij dan al dat volk dat 992's koopt, en dan genoeg om het verschil te maken tussen de koper van een zilveren en de koper van een crayon?

Ik zou denken dat als je gezien wilt worden je een gele koopt en je er een spoiler vanachter laat op zetten, ofzo.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

LOL, ik ben dus niet de enige. In het begin wel een paar keer mijn wenkbrauwen gefronst bij het lezen van bepaalde posts, tot ik het door had :lolz: 

Idem... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik op uw tere teentjes getrapt?

Get out and smell the coffee.

Ik zie hier elk weekend dure autos rondrijden met gasten met baseball pet, gouden kettingen etc achter het stuur. 

Het is niet enkel “old money” dat dergelijke wagens kan kopen, laat staan dat het enkel mensen zijn met savoir vivre. 

En jawel, die maroefgasten gaan al vaker voor een modekleur dan voor gt zilver met stijlvolle velgen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat bedoel je daar mee?

Gaan we ineens BMW's zien rijden in crayon???

Dat de “nouveau riche” altijd met dat soort kleuren rondrijdt. Verder niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, The Swede zei:

Ha nee, ik zei dat gewoon omdat gij een veel lekkerder vrouwke hebt :P

In ons gezin ben ik het die de knapste is. 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, ir_fuel said:

LOL, ik ben dus niet de enige. In het begin wel een paar keer mijn wenkbrauwen gefronst bij het lezen van bepaalde posts, tot ik het door had :lolz: 

 

29 minutes ago, Naish said:

Idem... 

Ik ben normaal vereerd als mensen zich met mij willen vereenzelvingen, maar er zijn toch wel grenzen :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft is er niets verkeerd met een modekleur an sich.

Veel 911 eigenaars upgraden eenmaal de volgende generatie op de markt komt. Voor hen is een dergelijke modekleur net aantrekkelijk.

Iemand die een 911 koopt met de aspiratie om die jaren te houden gaat eerder neigen naar klassieke (blauw/grijs) kleuren ipv. opvallende (geel/rood/oranje) of modekleuren (Crayon/Miami Blue).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jules_W zei:

Die kleuren worden meestal ook nogal snel “ge-maroef-t”. Heel knappe kleur, dat wel. 

Velgen zijt groot en te breed, maar lelijk zijn ze zeker niet.

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, BMWMB zei:

Velgen zijt groot en te breed, maar lelijk zijn ze zeker niet.

spacer.png

Dit is vet ❤️   Die velgen maken die auto, imo. :inlove:  Zelfs de buitenkleur (Porsche Exclusive "Ejakulation" uni), zwart dak en spiegels, alsook de striping, gaan er allemaal goed bij. 

Maar vooral de velgen maken die auto af. (Diepte :inlove: )

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Modekleuren en tijdelijk... Ik vind dat die verschillende uni Shades of Grey er ondertussen toch al effe zijn, en nog steeds goed verkocht worden. Wat ik leuk vind, is dat ieder merk zo zijn eigen Shade of Grey heeft, van heel licht met wat beige hue zoals dit Crayon, of het Sable van Citroën, tot veel donkerder vuilzakgrijs zoals Nardo bij Audi, met daartussenin het Steel Grey van Skoda, en...  Allemaal knap!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid