Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Allemaal platte grondlakken, ja.

Ik vind het soms vet om te zien (vet = daarom geen synoniem van mooi), vooral op zeer sportieve auto's (genre GT3) maar op gewonere auto's en zelfs de 'normale' sportauto zoals een non-GT 911 vind ik het vreselijk. Vooral het feit dat die kleuren alle volumes afvlakken, lijnenspel onzichtbaar(der) maken, enz. vind ik jammer. Metallic-lak accentueert vormen, zoals de immens sexy heupen van een Porsche. Gotta have that.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, ICM zei:

Ah, dat crayon is effectief een lakkleur of wat?

2/3

Beter crayon dan transparant zoals de jouwe :ninja:

26 minuten geleden, BMWMB zei:

In ons gezin ben ik het die de knapste is. 😎

Op 6 december ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, BMWMB said:

Velgen zijt groot en te breed, maar lelijk zijn ze zeker niet.

spacer.png

De dag dat ik die baseball bat vind, he... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, BMWMB said:

In ons gezin ben ik het die de knapste is. 😎

Ik kijk toch wel liever op een schoon vrouwke thuis dan met mijn fluit in mijn handen voor de spiegel te staan. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die grijstinten vallen nog mee... De miami blue's, oranje en kawasaki groene varianten op een gewone (non gt3(rs)) zijn gewoon belachelijk en over the top m'as tu vu.

Zelfs op de gt versies is het eigenlijk belachelijk als je ze op straat tegenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Die grijstinten vallen nog mee... De miami blue's, oranje en kawasaki groene varianten op een gewone (non gt3(rs)) zijn gewoon belachelijk en over the top m'as tu vu.

Zelfs op de gt versies is het eigenlijk belachelijk als je ze op straat tegenkomt.

Een vriend van me heeft een 718 Cayman in Miami Blue.

IRL is het prachtig, maar ik zou het nooit pakken.

 

62403FE16E9101AD159D820E5F8753DA.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, BMWMB zei:

Velgen zijt groot en te breed, maar lelijk zijn ze zeker niet.

spacer.png

Vooral die sticker is knap zeker? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, -krikke- zei:

Die grijstinten vallen nog mee... De miami blue's, oranje en kawasaki groene varianten op een gewone (non gt3(rs)) zijn gewoon belachelijk en over the top m'as tu vu.

Zelfs op de gt versies is het eigenlijk belachelijk als je ze op straat tegenkomt.

En toch doen Miami Blue & Lava Orange het enorm goed. Zowel wereldwijd als met name hier in Azië waar we een veel jonger publiek hebben die bij aanschaf van hun 3e of 4e auto in het huishouden een opvallende kleur willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Een vriend van me heeft een 718 Cayman in Miami Blue.

IRL is het prachtig, maar ik zou het nooit pakken.

 

62403FE16E9101AD159D820E5F8753DA.JPG

Net mijn punt: de kleur an sich kan prachtig zijn maar je moet er maar mee durven rijden op straat.  

Ik hou het liever sober... zo'n wagens vallen al genoeg op en er bijkomend zulke schreeuwerige (daarvoor niet lelijke) kleuren opzetten past imo niet meer in onze jaloerse maatschappij.

Mocht ik in monaco of een andere 'rijke' buurt/samenleving wonen, dan zou dat veel minder hoogdrempelig zijn... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Audi S8 zei:

En toch doen Miami Blue & Lava Orange het enorm goed. Zowel wereldwijd als met name hier in Azië waar we een veel jonger publiek hebben die bij aanschaf van hun 3e of 4e auto in het huishouden een opvallende kleur willen.

Zie mijn reactie hierboven. Is ook voor jouw vaststelling van toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Audi S8 said:

En toch doen Miami Blue & Lava Orange het enorm goed. Zowel wereldwijd als met name hier in Azië waar we een veel jonger publiek hebben die bij aanschaf van hun 3e of 4e auto in het huishouden een opvallende kleur willen.

Kan je daar eigenlijk een beetje deftig rijden met een Porsche?

Ik heb altijd een beeld van ofwel van die pokdallige wegen die 30 jaar geleden zijn aangelegd en waar je nu nog amper met een Pajero over kunt, of gigantische verkeersopstoppingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kan je daar eigenlijk een beetje deftig rijden met een Porsche?

Ik heb altijd een beeld van ofwel van die pokdallige wegen die 30 jaar geleden zijn aangelegd en waar je nu nog amper met een Pajero over kunt, of gigantische verkeersopstoppingen.

Hij woont in het verre, ontwikkelde Oosten. Niet in West-Vlaanderen.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Kan je daar eigenlijk een beetje deftig rijden met een Porsche?

Ik heb altijd een beeld van ofwel van die pokdallige wegen die 30 jaar geleden zijn aangelegd en waar je nu nog amper met een Pajero over kunt, of gigantische verkeersopstoppingen.

Het merendeel van de 911/718 die we verkopen worden aangekocht in metropolissen als Shanghai, Beijing, Guangzhou, Shenzhen, Chengdu. Dat zijn hypermoderne steden met fantastische wegen en infrastructuur. 

De gemiddelde snelheden liggen in de stedelijke omgevingen ook heel laag - gemiddeld tussen de 30 - 40 km/u.

Eenmaal je meer naar het westen van het land trekt zijn de wegen natuurlijk niet in dezelfde staat, maar ik zou die zeker niet pokdallig noemen. De Porsche travel club organiseert trip naar het uiterste westen met de 911 dus dat is allemaal perfect doenbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hebben ze verkeersopstoppingen in West-Vlaanderen?

Ten tijde dat de Fransen de grens weer dicht deden: ja. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Audi S8 said:

Het merendeel van de 911/718 die we verkopen worden aangekocht in metropolissen als Shanghai, Beijing, Guangzhou, Shenzhen, Chengdu. Dat zijn hypermoderne steden met fantastische wegen en infrastructuur. 

Maar toch niet echt banen waar een Porsche tot zijn recht komt? 

Just now, Audi S8 said:

Eenmaal je meer naar het westen van het land trekt zijn de wegen natuurlijk niet in dezelfde staat, maar ik zou die zeker niet pokdallig noemen. De Porsche travel club organiseert trip naar het uiterste westen met de 911 dus dat is allemaal perfect doenbaar.

Ik ken er niks van, vandaar mijn vraag. En Google Maps zal het mij ook niet leren <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal platte grondlakken, ja.
Ik vind het soms vet om te zien (vet = daarom geen synoniem van mooi), vooral op zeer sportieve auto's (genre GT3) maar op gewonere auto's en zelfs de 'normale' sportauto zoals een non-GT 911 vind ik het vreselijk. Vooral het feit dat die kleuren alle volumes afvlakken, lijnenspel onzichtbaar(der) maken, enz. vind ik jammer. Metallic-lak accentueert vormen, zoals de immens sexy heupen van een Porsche. Gotta have that.

Uw mening kennen we al lang, en die had ik ook niet gevraagd. Het ging er mij om dat deze modekleur er al meerdere jaren is, en vandaag nog steeds veel wordt aangeboden en gekozen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Maar toch niet echt banen waar een Porsche tot zijn recht komt? 

Ik ken er niks van, vandaar mijn vraag. En Google Maps zal het mij ook niet leren <_<

Neen, op die wegen komt een dergelijke auto helemaal niet tot zijn recht. Maar rijden an sich behoort dan ook niet tot een van de aankoop criteria.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, BMWMB zei:

Uw mening kennen we al lang, en die had ik ook niet gevraagd.

Ik beslis zelf wel wanneer ik mijn mening wel of niet geef.

Quote

Het ging er mij om dat deze modekleur er al meerdere jaren is, en vandaag nog steeds veel wordt aangeboden en gekozen.

Dat betwist ik niet. Het begon m.i. met Suzuka-grijs bij Audi, als "vuilwit", op gewone Audi's ook (niet enkel RS'en of S'en).

Maar kijk, knock-off wielmoeren bestaan ook al heel lang, dat maakt spinners vandaag de dag er nog altijd niet mooier op. 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid