Frekkel 9.308 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Het is eens iets anders. Welk tweedehands (budget is 20-25k dus nieuw zal wel niet lukken) bestelwagentje (lichte vracht) moet je hebben. Genre transporter, vito,... Vroeger hadden de Jappen ook wel zoiets, maar nu recent niet meer wellicht. Eisen: binnen budget passen, liefst euro 6 of beter, uit de voeten kunnen op terrein, toch een beetje betrouwbaar, voldoende vermogen om ook nog een remorque te trekken. Geen gezeik over pick ups. Shoot 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tato 1.651 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Een collega heeft onlangs een Peugeot Partner omgebouwd door Dangel gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.648 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 https://www.toyota.nl/over-toyota/toyota-world/PROACE-4x4.json Kan enkel maar goed zijn en heeft een sper op de achteras! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 4.094 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Euro6 en 4x4 en geen geld kosten?Dat gaat eentje met veel kilometers moeten zijn vrees ik Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Lichte vracht, 4x4 , euro6 en veel vermogen zonder dat het een pickup mag zijn is een moeilijke oefening. Vito's en transporters kan je in 4x4 kopen; Transit custom niet meer denk ik. De pro-ace is er nog maar dat is qua bouwkwaliteit idem aan vivaro, jumpy, expert maw absolute bagger. Een vito of transporter in occasie is nooit betrouwbaar. Dan kan je nog naar ombouw-opties kijken à la X5 oid maar in euro6 zit je over budget. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 7.039 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Leverancier (hydrauliek) heeft een 4x4 sprinter. Rijdt daar regelmatig mee in het veld om een boer te depanneren. Is daar content van. Maar zal wel een duur beest zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 10 minutes ago, gewoon ik said: Leverancier (hydrauliek) heeft een 4x4 sprinter. Rijdt daar regelmatig mee in het veld om een boer te depanneren. Is daar content van. Maar zal wel een duur beest zijn. Ja dat zal wel marcheren, maar de nieuwprijs van da spel zal wel >50K ex btw zijn, en die spellen zakken niet zot hard. Bovendien Euro6 = geen 10 jaar oud. Een VW Crafter bestaat ook in 4x4 dacht ik. Met uw budget gaat ge er nooit komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 14 minutes ago, Jules_W said: qua bouwkwaliteit idem aan vivaro, jumpy, expert maw absolute bagger Er is niks mis met een Vivaro als camionette. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Er is niks mis met een Vivaro als camionette. Ik heb er met de firma al 2 versleten en heb nu nummer 3 en 4 in gebruik. 1 en 2 waren goede werkpaarden maar dat zat ook echt slecht in elkaar, over het algemeen niet gek veel in de garage gestaan maar het verschil met een vito/transporter is toch groot hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Sprinter l1h1 oid is een goede optie indd, maar zoals Fuel zegt; Dat soort machines hebt ge niet sub 30-35k in occasie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Het verschil in prijs moet ergens zitten he. Een Vivaro kost 15K. Wat boeit het dat ze "slecht" in mekaar zaten als het goeie werkpaarden waren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Probleem is ook dat geen kat een 4x4 camionette nodig heeft. RWD is al serieus zoeken. Die 4x4 modellen zijn dan ook vaak top of the range of gewoon over the top (kijk maar eens naar een Iveco 4x4. 't is precies op een unimog chassis gezet ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SB-01 3.281 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Een Ducato kan je ook in 4x4 krijgen als ik me niet vergis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.922 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Een transit niet in 4x4 te krijgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.648 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 1 minuut geleden, Polygoon zei: Een transit niet in 4x4 te krijgen? https://autoline-nl.be/-/verkoop/gesloten-bestelwagens/FORD-TRANSIT-4x4-AWD-7-OSoB-KLIMA-TEMPOMAT-BRYGADoWKA-6-BIEGoW-MANUAL--19122010112790300000 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.648 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Site hierboven staan er zot veel, iveco, vw, MB,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.802 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 7 minuten geleden, ir_fuel zei: Het verschil in prijs moet ergens zitten he. Een Vivaro kost 15K. Wat boeit het dat ze "slecht" in mekaar zaten als het goeie werkpaarden waren? Akkoord; die vivaro's doen voor mij wat ze moeten doen. Mijne laatste voor 16k excl nieuw gekocht met een paar schone opties op. Dat is een zaak. Maar als ik zie dat dat op terrein zjin manneke moet kunnen staan en iets moet kunnen trekken dan houdt het op hé qua vivaro en consoorten. Daar hebt ge niks zwaarder dan 1.6cdti in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 Het verschil in prijs moet ergens zitten he. Een Vivaro kost 15K. Wat boeit het dat ze "slecht" in mekaar zaten als het goeie werkpaarden waren?Desondanks roest een Sprinter ondanks het prijsverschil wel weg terwijl je er naar staat te kijken. Weet niet of dat nu nog steeds het geval is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.896 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 Duster 4x4 lichte vracht of is dat te klein? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 7.039 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 Volgens mij rijden de mannen van fluxys met zo camionetten ook. Toch die van de gas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.700 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 11 uren geleden, Ian zei: Desondanks roest een Sprinter ondanks het prijsverschil wel weg terwijl je er naar staat te kijken. Weet niet of dat nu nog steeds het geval is? Das echt zot al je zo een sprinter/Vito/Crafter/LT van +15 jaar oud tegen komt op de baan. Azo roestbakken Op dat gebied doen ze het even slecht als de Traffics/Masters van de jaren 80. De nieuwe ProAce is er, net als zijn Peugeot tegenhanger, in 4x4. Maar dat krijg je nooit binnen budget. Uit ervaring wel al geleerd dat de PSA producten waar Toyota ook hun naam aan wilt verbinden de beste PSA producten zijn. Daar zou je dus wel goed mee moeten zitten. Opel laat de Combo (= Citroën Berlingo) ook bij Dangel ombouwen naar 4x4. Maar die zal te klein zijn? Zo een XXL combo/berlingo is groot genoeg voor twee paletten in te krijgen. De huidige generatie voor de vooras van de C4 picasso en nog wat Peugeot modellen, waardoor die veel leuker zou rijden dan de vorige generaties of andere busjes. Uiteraard binnen de context van een bestelwagen. Toen ik voor de V-klasse keek heb ik wel een tijdje op een 2015 Vito gestaan met drie zitplaatsen, 4 matic, de 190pk versie met minder dan 100.000km op de klokken, automaat, achteruitrijcamera, GPS,... voor 22.000 euro. Was wel de kleinste variant. Proper ding. Wat je zoekt is dus wel te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luv4DLM 846 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 Op de site van Toyota kan ik die 4x4 versie van de ProAce toch niet vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.700 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 In Nederland wel al https://www.toyota.nl/over-toyota/toyota-world/Toyota-proace-4x4.json Hmmm... Mss komt die dan toch niet naar België... Dunno... Maar Bij Dangel staat hij er blijkbaar ook (nog) niet tussen. https://www.dangel.com/nl/configuratie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.306 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 hier is een camionette met 4x4 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SB-01 3.281 Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 De vraag is gewoon waar het voor moet dienen. Als het echt "afsleep" gericht is dan moet je toch naar 2500-3000kg sleepgewicht gaan. Want iets of wat autoremork heeft een MTM van 2700kg. Je zou dat eventueel kunnen laten herkeuren naar 2500kg. Minder resulteert in het niet mogen/kunnen laden van middenklasse wagens zoals een E-klasse of 5-reeks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.