ex-Mooseman 11.156 Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli eerste klasse nog wel,... men laat het breed hangen, seg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 7.039 Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 19 uren geleden, gTa zei: Er rijdt hier idd ene rond, duotone blauw metallic / crème, als ik me niet vergis. Heb de man een jaar of 2-3 geleden uitgebreid gesproken erover. Heeft me een korte testrit aangeboden zelfs, maar heb dat aanbod afgeslagen. Was met goud metallic. Die andere dan nog niet gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht gTa 24.457 Geplaatst: 6 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 6 juli Bon. Donderdag dus naar Marseille gespoord per TGV, met opzet een direct genomen (geen overstappen) en 1e klasse. Prijs viel goed mee (185 EUR voor ticketje TGV en ticketje SNCF lokaal samen). Wat een gemak, ook! Tot 2 minuten voor vertrek mag je nog instappen, geen hassle die je in airports wel hebt (wel je auto kwijt kunnen in Rijsel, heb bewust voor zo'n voiturier gekozen zodat ze 't voor mij doen). Exact 1 uur later al ter hoogte van Parijs en exact 5 uur na vertrek rijdt dat ding station Marseille St.Charles binnen. Bonkers. Daarna nog een lokale trein naar Toulon genomen (3 kwartiertjes), heerlijke spoorlijn met machtig zicht op de kust. Ik ben geen treinmens maar dit was toch geen straf! Behalve 't eten in de restauratiewagen, wtf, dat is erger dan RyanAir "food". Best zelf iets meenemen, dus ... en je zag duidelijk dat frequente TGV-reizigers dat ook effectief deden. Maar bon, 't is hier niet het 'openbaar vervoer'-topic, wel 't moto-topic. Was dus om te gaan zien naar een Honda F6C. Vrij zeldzame moto, gebaseerd op het blok en (aangepast) chassis van de Goldwing 1500. Met een flat six 1520 cc engine, dus. Ongeveer 100 pk, 6 individuele carburateurs (PITA om af te stellen maar sinds een paar jaar is er een zeer goed digitaal toestelletje op de markt die dat bijna vanzelf doet). Maar dan een 'naked cruiser' versie met wat old school looks, ipv de verkuipte space ship die de GL 1500 Goldwing is. Dat leverde dus een typische zware "chopper/cruiser" op, zeker niet iedereens meug, 100% made in USA, ook bedoeld om Harley-Davidson mee te beconcurreren (vnl. Fat Boy). Japanner-typisch: héél goed gemaakt, hyper-kwalitatief (chroomkwaliteit bv is out of this world) maar op heel veel vlakken (visueel/gevoelsmatig) nét niet. Sowieso voor mij de zoveel betere keuze dan (nog maar eens) een Harley. Ik wou wel een HD, maar iedereen rijdt daarmee dus daarom wil ik dat dan weer niet meer. En dan is dit mijn manier om "niet met een Harley te rijden als ik Harley wil rijden". Standaard dus absoluut niet de mooiste moto, maar zoals altijd: 't is wat je er mee doet. En vooral: ik vind een licht gemod exemplaar echt wél wat hebben. Er is wel wat materiaal gemaakt om F6C's (of Valkyrie zoals die in de USA heet) te modden, maar ondertussen quasi niks nog nieuw te koop. Ik vond de harde zijkoffers van de Tourer versie (enkel USA) wel wijs, zeker in de machtige metallic groen / crème kleurencombo. Toch eventjes op deze verlekkerd geweest: Maar onzuivere historiek en nog een ander pak tegenargumenten. Zelf wou ik qua stijl wel eerder de richting uit van de 'Black Beetle': Maar dat ik dus een bike zou moeten vinden die technisch goed was, om er nadien mijn ding van te maken, leek al snel de enige optie. En dan kwam deze op de proppen op leboncoin. Heel speciale (acquired taste !!) kleurencombo, wat ook mocht want die komt m'n gifgroengele K 1300 R te vervangen en ook dat was een speciaaltje qua kleur. Wél de (erg zeldzame en ondertussen ziekelijk dure) Corbin koffers en zijpanelen, bovendien op ordentelijke wijze mee in kleur gespoten. Ook zo'n lelijke ruit (maar dat zwier ik er wel af), een (lelijke) chroom "lip" op het voorspatbord, en voor de rest fairly stock. Zeer wansmakelijk: Corbin-zadel (duur!!) en duo-zadel met ruggesteuntjes en met spijkers, de HORROR. Maar ook dat: da's gelijk een lelijke velg op een auto, je vervangt dat en probleem opgelost. Annonce-foto: Ah juist, had ook de verlengde uitlaattips (origineel Honda) met 3 tips per uitlaatzijde (because flat six ), geven ze in nieuwstaat nu ook makkelijk tegen de 1.000 euro voor. Bonkers. Enfin, bij de annonce stond er niet zo veel info, dus wat berichtjes gestuurd met vragen, waaruit zeker bleek dat ik wist waarover ik sprak. Man belde me onmiddellijk zelf op om te vertellen dat hij op dat moment op reis was en m'n vragen over een dikke week zou kunnen beantwoorden (oa een hele reeks foto's alsook video koudstart gevraagd). Tijdens het telefoongesprek al gevoeld dat die kerel te vertrouwen was, alsook heel wat veelbelovend nieuws vernomen over de moto. Week erna: zonder fout al het gevraagde in m'n mailbox (inclusief uiterst ludieke video van de koudstart, waarbij de toch soms wat norse oude man zijn 15 jaar jongere vrouw die toch ook al wat last had van digibetisme, instructies gaf hoe te filmen ). Klonk allemaal goed. Meteen gezocht naar een plaatsje in de agenda om naar daar te gaan, wat ticketjes geboekt en hop! Ik werd door de verkoper opgepikt aan het station van Toulon, dat was rond 14:15 uur. Rijzige, witgrijzende man van 73 jaar, zonverschrompelde bruine huid, heldere ogen, ijzeren hand tijdens 't schudden, T-shirtje aan van de lokale schietclub, ... Half uurtje met de SUV van zijn vrouw (dermatologe) via binnenbaantjes naar hun hoeve op den buiten (maar à la côte d'azur dan) gecrosst, bij momenten toch even stevig met m'n handen in de handgrepen genepen, phoe wat een rijstijl die gast Eerst wat koffies gedronken en een beetje gebabbeld (heel aangename mensen). Dan rond 15:30 uur de moto uit z'n loods gerold en grondig bekeken ... damn, wat béter dan ik had durven hopen. Met voorsprong de properste die ik al gezien had (al een klein 10-tal moto's live gaan bekijken met koopintentie), zelfs (veel) properder dan de 2 die ik al was gaan bekijken met (naar verluidt) 8k km en 11k km op de klok. Die hadden alle geborstelde alu onderdelen al met veel 'pitjes' vliegroest, zoals ze eigenlijk allemaal hebben. Deze: niks nul nada. Je ziet duidelijk dat-ie z'n hele leven in een warme/droge streek geleefd heeft én altijd binnen heeft gestaan. Ketel had geen 22k km gelopen sinds nieuw, zijnde 1999. Lijkt onmogelijk weinig, maar de facturenhistoriek, z'n levensgeschiedenis (wie eigenaar etc) bewijzen dat allemaal. Koudstart, ging zelfs zonder choke van 2-3 toertjes startmotor zacht in gang. 6-cilinder Net zoals bij m'n Guzzi: geen seconde getwijfeld. "Oké, c'est vendu." Spoedoverschrijving gedaan, contractje getekend, papieren verzameld ... en dan mijn motard-kloffie aangedaan. Had alles mee in 2 grote/zware duffelbags, dus lederen motorpak, motorlaarzen, helm, etc ... plus een pak sleutelgerief, sloten, diverse zaken om op de motor te monteren (GPS-houder, smartphone-houder, ...). Alles op de moto gesnoerd en hop, om klokslag 17 uur reed ik hun domein af, hop op weg. De kleur is niet origineel. De eerste eigenaar wou namelijk van zijn zwarte 1999 graag een exacte kopie van de Corbin moto waarmee de accessoires werden gelanceerd: Die is gebaseerd op een OEM geel-zwarte versie, die echter enkel in de USA verkrijgbaar was. De eerste eigenaar had een collectie van ca. 50 auto's en 20 moto's, waaronder enkele Amerikanen. Hij wou een metallic-geel maar wel een tint die al bestond, voorkeur ging naar het (slightly pearl) bumblebee yellow dat we kennen van een filmauto: De contrastlijn tussen zwart en geel is donkeroranje, trouwens handgeschilderd. Maar bon, we wijken af. Vertrokken! "Le compteur journalier n'indique qu'une 50-aine de kilomètres après le ravitaillement, vous pouvez alors sans soucis faire une 100-aine de kms avant de faire le plein!" Geen 25 km verder, nota bene IN de tunnel onder Toulon (zonder pechstrook) geen power meer. Maar zo geleidelijk aan, steeds minder jus. Dus gelukkig zo tegenwoordig van geest geweest om na 't stoppen op de rechter rijstrook, toch eens de benzinekraan naar "reserve" te draaien. (Daardoor kan je de laatste ca. 4 liter uit de benzinetank benutten. Met de benzinekraan op "on" kan je die niet gebruiken. Da's de Honda-oplossing voor een moto waarop geen benzinemetertje of zelfs geen reservelichtje zit. ) Paar keer starten en hop, in gang. Zweten! Maar dus goed leeg. 10 kilometer later: eerste tankbeurt. 17 liter en nog wat kunnen tanken, mooie referentie dus om later te weten hoe ver ik kan gaan met z'n benzinevoorraad. Nadien altijd getankt na 160 à 200 km en nooit meer dan 15 liter kunnen tanken, dus bij rustige rijstijl is een 250 km realistisch (zonder op reserve te moeten overschakelen). Dan de autostrade op, paar km rijden, vloeken op de ruit die er op staat (turbulentie, luid, hoofdgeschud, aaaargh altijd opnieuw dezelfde ergernis met ruiten ... IK HAAT ZE). Even gestopt aan de uitrit van een afgesloten aire, onder een boom voor wat schaduw (het was 37°C) om bagage te herschikken. Diezelfde dag (om 5u45 opgestaan, 6u15 naar Rijsel vertrokken per auto, 7u25 vertrek TGV, 12u15 aankomst Marseille, 14:15 aankomst Toulon, om 16:30 de moto gekocht en om 17:00 bij de koper vertrokken) nog tot in Rousillon gereden (350 km ongeveer) en daar in een klein niet-toeristisch hotelletje een deugddoende nachtrust gehad. Volgende ochtend: DOET DIE FOKKIN RUIT DAAR AF. Ingepakt in wat versneden kartonnen dozen, mee naar La Poste gewandeld, onderweg bij een shop voor autobenodigdheden ("Die zullen wel af en toe pakketjes verzenden zeker?") beter laten inwrappen in van die zwarte verzendwrap, Colissimootje van 40'ish euro betaald en hop, daarna zonder die vervelende ruit verder gereden. Voorkant oogt ook al heel wat aangenamer zonder ruit, imo. Wat verder een verplichte foto moeten nemen: (weg liet niet toe om 200m verder te stoppen) Velen zullen 'm spuuglelijk vinden ... but I couldn't care less. Ik vond 'm met de minuut zaliger en zaliger. Foto toont heel goed hoe "donker" dat geel is. De waterdichte bagagerol is high viz geel, maar lijkt tegenover de moto bijna groenig geel. De moto is dus echt donkergeel en slightly metallic, waardoor er veel diepte in de lak zit. Zalig. De donkeroranje contrastlijn past goed, vind ik. Ook absurd hoe vaak ik aangesproken word op dat ding. Werkelijk elke stop draaien veel hoofden, iedere keer mensen die me komen aanspreken, motards die komen vragen wat het is, hoe het rijdt, etc. Vaak gevraagd geweest "Est-ce une vraie Valkyrie?" en hoe lang ik ze al heb, etc. "Ah, je viens de l'acheter à Toulon, maintenant je monte en Belgique avec." Zalig. Toevallig was er ergens in Frankrijk een grote Goldwing-meeting, dus veel GL's tegengekomen die ook naar 't noorden aan 't rijden waren ... steevast dikke thumbs up gekregen. Ik sta ook versteld hoe goed dat toert. Oké, 't is een cruiser waarop je bloot zit (in de wind, bedoel ik), maar met die motor cruiset dat heeeemels aan 130 tot 150 ... geen trillinkje in je handen, kont of voeten ... machtig. Velen kijken raar als zo'n oud uitziend ding toch snedig autoroute maalt. Draait 3.000 tpm (in z'n 5e = hoogste versnelling) aan 115 op teller (= 103-104 op GPS), streepje van 3.500 tpm is 135 op teller, zijnde een Belgische rijbewijsveilige 123-124 échte km/u, en 4.000 tpm exact is dan een dikke 150 aangeduide km/u die een kleine 130 reëel zijn. Verbruik met ruit: 8 liter (zuiver autostrade) met snelheden tussen 115 en 140 km/u. Verbruik zonder ruit: 7 liter bij diezelfde snelheden, een dikke 6 liter bij 105-115 km/u. Na thuiskomst meteen het duo-zadel eraf, de ruggesteun voor de bestuurder eraf ... en zie ne keer, al veel beter: Wat een gigantisch bakbeest ook, vergeleken met mijn Guzzi. Vergeleken met bijna elke moto, eigenlijk. Da's echt "schaal 1,15 op 1", zo lijkt het wel. Die voorbouw is massive, voorband is een 150/80R17 en achteraan een whopping 180/70R16 terwijl je zou zeggen dat dat een std 150/70 is oid Ah ja en er zit ook een politiesirene op, die ik kan gebruiken als claxon (knopjes linker stuurhelft kan ik gebruiken om te kiezen welke claxon er moet aangestuurd worden met de claxon-knop). Hi-la-risch Eén modus werkt wel niet, enkel de wail sound werkt maar de andere (geen idee welke, denk een yelp) niet. Things to do: een Cobra 6-in-6 zoeken voor meer sound ... klinkt echt MACHTIG mooi zo stock, maar is wel best stil ... ik wil auditieve kloten aan dit ding, genre dit ander zadel (die spijkers moeten weg) of laten herbekleden (wat wel een beetje zonde is omdat 't een originele Corbin is) vermoedelijk een beach cruiser stuur erop hoogst waarschijnlijk ook 2 bijkomende verstralers (ongeveer hetzelfde formaat als de hoofdkoplamp) zijdelings naar de koplamp oem claxon vervangen door iets "mighty" (tweetonig, minstens) politiesirene herstellen of vernieuwen centrale standaard unsure of ik alle licht vervang door LED ... de knipperlichtje gaan zo lekker oldschool nu (flow in & flow out, heel kort, met een langere tussenpoze) ... maar de koplamp geeft weinig licht helaas technisch onderhoud: klein olielekje aan rechter cilinderbank laten oplossen, eens een deftig onderhoud van v-bak en cardan/eindaandrijving de originele tanklogo's sourcen, wat customizen (kleuren van de moto erin verwerken) en kleven bijpassende, mogelijks paintmatched (maar veilige) jethelm Eerst dacht ik dat ik de wielen wou laten poederlakken in zwart (evt met pinstripe) maar ik denk dat ik ze oem laat. Bijzonder blij met de aankoop. Recht echt bonkers zalig, zoveel edeler dan een Milwaukee tracteurmoteur (pas op: i like them too) en zéér individueel/speciaal/zeldzaam. Hopelijk goed voor veeeeele jaren deugddoend ownership! 26 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Die wil ik wel eens besnuffelen! Nu ga je die meeting echt eens moeten organiseren beach bar: rijdt zalig, rechtdoor. Bochten pakken is miserie, want je armen zijn te kort. congrats! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.970 Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Wat een verslag weeral Machtig, kleur doet het hem 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.407 Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Heerlijk ding, altijd al een zwak voor gehad. En wat die uitlaat betreft, doen! In dat filmpje is dat al machtig, dat zal in real life nog fermer zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Op 6/7/2024 om 16:58, gTa zei: Sowieso voor mij de zoveel betere keuze dan (nog maar eens) een Harley. Ik wou wel een HD, maar iedereen rijdt daarmee dus daarom wil ik dat dan weer niet meer. En dan is dit mijn manier om "niet met een Harley te rijden als ik Harley wil rijden". 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.729 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Proficiat @gTa! Even wennen aan die kleur, maar wel een leuke verschijning in het straatbeeld Wat zegt uw vrouw daarvan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ex-Mooseman 11.156 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Mo gow, wat een lelijk ding , maar ik wil die toch eens zien en bepotelen. Het verhaal erachter (zowel de conceptie van de moto, als de levensloop van dit specifieke exemplaar) is zo speciaal/interessewekkend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.896 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Echt FUGLY. Je enthousiasme is aansteekbaar, maar zelfs dat is nog genoeg om enthousiast te worden over dit gedrocht Toch veel plezier er mee! Zolang jij content bent, dat is wat telt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 192 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli Op 6/7/2024 om 22:58, gTa zei: Standaard dus absoluut niet de mooiste moto, maar zoals altijd: 't is wat je er mee doet. En vooral: ik vind een licht gemod exemplaar echt wél wat hebben. Er is wel wat materiaal gemaakt om F6C's (of Valkyrie zoals die in de USA heet) te modden, maar ondertussen quasi niks nog nieuw te koop. Ik vond de harde zijkoffers van de Tourer versie (enkel USA) wel wijs, zeker in de machtige metallic groen / crème kleurencombo. Toch eventjes op deze verlekkerd geweest: Maar onzuivere historiek en nog een ander pak tegenargumenten. Ik kan zo een type motor wel apprecieren, al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele. Al ben ik er van overtuigd dat jij hem wel zeer proper zal zetten! Maar hoe jij je verhalen uitschrijft, smelt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 997 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli you know i like ne gele moto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 192 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli 6 uren geleden, SpeedExceed zei: Ik kan zo een type motor wel apprecieren, al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele. Al ben ik er van overtuigd dat jij hem wel zeer proper zal zetten! Maar hoe jij je verhalen uitschrijft, smelt! Net de motor nog eens bekeken hier, lijkt ook wat op een eerste model Triumph Rocket ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 8 juli Delen Geplaatst: 8 juli 13 uren geleden, CharlesV zei: Proficiat @gTa! Even wennen aan die kleur, maar wel een leuke verschijning in het straatbeeld Wat zegt uw vrouw daarvan? Ook voor mij wennen aan de kleur, net zoals ik dat altijd blijven hebben heb met de K13R ook. Mijn madam vindt het nog ok. Ze is wel blij dat ik mijn BMW verkocht en dus nu geen 3 moto's heb staan. 13 uren geleden, jan.van.gent zei: Echt FUGLY. Je enthousiasme is aansteekbaar, maar zelfs dat is nog genoeg om enthousiast te worden over dit gedrocht Toch veel plezier er mee! Zolang jij content bent, dat is wat telt. Aanstekelijk en ik hoop dat het idd een lange periode van content eigenaarschap wordt. 12 uren geleden, SpeedExceed zei: al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele Idem, hoor. Die uitvoering blijft voor mij echt 't zaligst. Helaas enkel in de USA te krijgen geweest, dus als je er hier eentje ziet is 't bijna altijd een Amerikaan. Op zich niks mis mee, wel andere carbu's en zuipt nog meer. Ik speel met het idee om collega's in de USA te gebruiken om daar zo'n versie op de kop te tikken (gaan daar maar de helft van hier) en de lakset (tank, fenders, zijpanelen, koffers) naar hier te laten verzenden. 5 uren geleden, SpeedExceed zei: Net de motor nog eens bekeken hier, lijkt ook wat op een eerste model Triumph Rocket ? Affirmatief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 53.341 Geplaatst: 11 juli Delen Geplaatst: 11 juli Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis. Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij edit: ook geen fan van al die "rondingen" in de verf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ex-Mooseman 11.156 Geplaatst: 11 juli Delen Geplaatst: 11 juli 49 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis. Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij edit: ook geen fan van al die "rondingen" in de verf. vergeet de flosjen aan de mouwen en de zadeltas niet ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.648 Geplaatst: 11 juli Delen Geplaatst: 11 juli Ik ben fan! Dikke motor onder de motor Zonder de accenten in de lak zou het (voor mij) nog beter zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.430 Geplaatst: 11 juli Delen Geplaatst: 11 juli 3 uren geleden, ir_fuel zei: Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis. Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij Dat heb jij tegen mij ook al eens gezegd Ik vind die spijkers nu in het geheel wel passen. Als je hem zo laat zou ik het niet vervangen, want Corbin is echt wel goed! Over zadels gesproken. Hier in de US kan je proefrijden met zadels en ruiten op je motor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 10.189 Geplaatst: 16 juli Delen Geplaatst: 16 juli Ik zag dit in Goodwood, en vind dat supercool! Kan ik kopen op de firma, is 100% aftrekbaar, en rijbewijs B is voldoende. Ik heb al langer zin in een elektrische scooter, en deze is qua design wel heel speciaal. De BMW CE 04 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht ir_fuel 53.341 Geplaatst: 16 juli Populair bericht Delen Geplaatst: 16 juli Is idd ideaal om in de zomer de wind lekker langs je vagina te voelen blazen. 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.729 Geplaatst: 16 juli Delen Geplaatst: 16 juli Voor een scooter vind ik dit er ook wel nog tof uitzien. Bestaat al sinds 2022 hoor, je ziet ze alleen nooit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.457 Geplaatst: 16 juli Delen Geplaatst: 16 juli Zelfs in grootsteden als Parijs, waar 't tjokkevol scooters en motorscooters rijdt, zie je ze niet zo heel vaak. Hier in Vlaanderen ook nog nooit eentje in 't wild gezien, enkel eens 1 of 2 (op al die jaren) bij de dealer. Ik vind ze ook wel tof om naar te kijken. Geen idee of ik dat leuk rijden zou vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.407 Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Ik heb dat wel al eens in het echt gezien en een verre kennis had er zelfs zo eentje. Maar die heeft een C650GT (ofzoiets) als vervanging gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.648 Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Ik zie die regelmatig rijden, 1x in Begijnendijk en al meermaals bij ons in de gemeente, zit ook wel een BMW moto dealer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.181 Geplaatst: 17 juli Delen Geplaatst: 17 juli Proficiat gTa met je cruiser! Het feit waarom je iets specifiek wil, maakt jou een mooie en boeiende mens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.