Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

eerste klasse nog wel,... men laat het breed hangen, seg 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Er rijdt hier idd ene rond, duotone blauw metallic / crème, als ik me niet vergis.
Heb de man een jaar of 2-3 geleden uitgebreid gesproken erover. Heeft me een korte testrit aangeboden zelfs, maar heb dat aanbod afgeslagen.

Was met goud metallic. Die andere dan nog niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wil ik wel eens besnuffelen! Nu ga je die meeting echt eens moeten organiseren 😉

beach bar: rijdt zalig, rechtdoor. Bochten pakken is miserie, want je armen zijn te kort. 

congrats! ✌️

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk ding, altijd al een zwak voor gehad. En wat die uitlaat betreft, doen! In dat filmpje is dat al machtig, dat zal in real life nog fermer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/7/2024 om 16:58, gTa zei:

Sowieso voor mij de zoveel betere keuze dan (nog maar eens) een Harley. Ik wou wel een HD, maar iedereen rijdt daarmee dus daarom wil ik dat dan weer niet meer. En dan is dit mijn manier om "niet met een Harley te rijden als ik Harley wil rijden". :D 

 

IMG_0501.jpeg.df9ea3c9f9dccea671e0cf01078cbab1.jpeg

 

😉

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat @gTa! Even wennen aan die kleur, maar wel een leuke verschijning in het straatbeeld 😁 

Wat zegt uw vrouw daarvan? 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mo gow, wat een lelijk ding 😄, maar ik wil die toch eens zien en bepotelen.  Het verhaal erachter (zowel de conceptie van de moto, als de levensloop van dit specifieke exemplaar) is zo speciaal/interessewekkend

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt FUGLY. Je enthousiasme is aansteekbaar, maar zelfs dat is nog genoeg om enthousiast te worden over dit gedrocht :D

 

Toch veel plezier er mee! Zolang jij content bent, dat is wat telt.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/7/2024 om 22:58, gTa zei:

Standaard dus absoluut niet de mooiste moto, maar zoals altijd: 't is wat je er mee doet. En vooral: ik vind een licht gemod exemplaar echt wél wat hebben. Er is wel wat materiaal gemaakt om F6C's (of Valkyrie zoals die in de USA heet) te modden, maar ondertussen quasi niks nog nieuw te koop. Ik vond de harde zijkoffers van de Tourer versie (enkel USA) wel wijs, zeker in de machtige metallic groen / crème kleurencombo. Toch eventjes op deze verlekkerd geweest:

image.png.093d94d5e117e88e6c6e7ca24f012a4c.png

Maar onzuivere historiek en nog een ander pak tegenargumenten.

 

Ik kan zo een type motor wel apprecieren, al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele. Al ben ik er van overtuigd dat jij hem wel zeer proper zal zetten! 😉

Maar hoe jij je verhalen uitschrijft, smelt! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, SpeedExceed zei:

Ik kan zo een type motor wel apprecieren, al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele. Al ben ik er van overtuigd dat jij hem wel zeer proper zal zetten! 😉

Maar hoe jij je verhalen uitschrijft, smelt! ❤️

Net de motor nog eens bekeken hier, lijkt ook wat op een eerste model Triumph Rocket ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, CharlesV zei:

Proficiat @gTa! Even wennen aan die kleur, maar wel een leuke verschijning in het straatbeeld 😁 

Wat zegt uw vrouw daarvan? 🤣 

Ook voor mij wennen aan de kleur, net zoals ik dat altijd blijven hebben heb met de K13R ook. :D 

Mijn madam vindt het nog ok. Ze is wel blij dat ik mijn BMW verkocht en dus nu geen 3 moto's heb staan.

13 uren geleden, jan.van.gent zei:

Echt FUGLY. Je enthousiasme is aansteekbaar, maar zelfs dat is nog genoeg om enthousiast te worden over dit gedrocht :D

Toch veel plezier er mee! Zolang jij content bent, dat is wat telt.

Aanstekelijk :D en ik hoop dat het idd een lange periode van content eigenaarschap wordt.

12 uren geleden, SpeedExceed zei:

al zie ik deze groen/beige wel veel liever als je gele

Idem, hoor. Die uitvoering blijft voor mij echt 't zaligst. Helaas enkel in de USA te krijgen geweest, dus als je er hier eentje ziet is 't bijna altijd een Amerikaan. Op zich niks mis mee, wel andere carbu's en zuipt nog meer.
Ik speel met het idee om collega's in de USA te gebruiken om daar zo'n versie op de kop te tikken (gaan daar maar de helft van hier) en de lakset (tank, fenders, zijpanelen, koffers) naar hier te laten verzenden.

5 uren geleden, SpeedExceed zei:

Net de motor nog eens bekeken hier, lijkt ook wat op een eerste model Triumph Rocket ? 

Affirmatief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis. Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij :D 

edit: ook geen fan van al die "rondingen" in de verf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis. Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij :D 

edit: ook geen fan van al die "rondingen" in de verf.

vergeet de flosjen aan de mouwen en de zadeltas niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben fan! Dikke motor onder de motor 😍

Zonder de accenten in de lak zou het (voor mij) nog beter zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik kan er pas mijn menig over geven als dat GATLELIJK spijkerzadel vervangen is. Miljaar dat is echt voor op de kermis.

 

Heb je al een lederen gilet met een wolf of een indiaan op? Dat past er nog wel bij :D 

Dat heb jij tegen mij ook al eens gezegd :D

Ik vind die spijkers nu in het geheel wel passen. Als je hem zo laat zou ik het niet vervangen, want Corbin is echt wel goed!

 

Over zadels gesproken. Hier in de US kan je proefrijden met zadels en ruiten op je motor 😍

 

IMG_0536.jpeg.d4b71965cb2ae6f8eca971b346210a83.jpeg
 

IMG_0518.jpeg.fc47ee273a1c07993268c56254fb5a5f.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag dit in Goodwood, en vind dat supercool! Kan ik kopen op de firma, is 100% aftrekbaar, en rijbewijs B is voldoende. Ik heb al langer zin in een elektrische scooter, en deze is qua design wel heel speciaal. 
 

De BMW CE 04 🤩

 

IMG_2292.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een scooter vind ik dit er ook wel nog tof uitzien. Bestaat al sinds 2022 hoor, je ziet ze alleen nooit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs in grootsteden als Parijs, waar 't tjokkevol scooters en motorscooters rijdt, zie je ze niet zo heel vaak.
Hier in Vlaanderen ook nog nooit eentje in 't wild gezien, enkel eens 1 of 2 (op al die jaren) bij de dealer.
Ik vind ze ook wel tof om naar te kijken. Geen idee of ik dat leuk rijden zou vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat wel al eens in het echt gezien en een verre kennis had er zelfs zo eentje. Maar die heeft een C650GT (ofzoiets) als vervanging gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie die regelmatig rijden, 1x in Begijnendijk en al meermaals bij ons in de gemeente, zit ook wel een BMW moto dealer :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat gTa met je cruiser! 

Het feit waarom je iets specifiek wil, maakt jou een mooie en boeiende mens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid