Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, DDke zei:

Ik ook 😍

Al maanden… Die World Rally 😍😍

Mag je 2 moto’s op een BV met 1 zaakvoerder zetten? 😅

Ik heb er altijd meer dan een gehad (voor de werkverplaatsingen). En daarnaast wel nog minstens een privé, voor de privé kilometers. In interessanter voor de VAA dan alles op de zaak houden. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen al een hele rits hop-ups voor de F6C binnen. Eerstdaags ook een nieuwe set Cobra 6-in-6 laten overkomen. Kost wel een beetje, maar wil het écht, want ik wil meer geluid.

Dan nog eens tijd moeten zoeken voor montage. Zal niet voor de eerstkomende 1,5 maanden zijn vrees ik, want belachelijk druk op 't werk + elk weekend naar zee.

Ik hoop 'm tijdens de herfst-/wintermaanden proper op punt te kunnen zetten, zodat-ie helemaal "mine" is tegen 't voorjaar. Dan krijgt-ie een topicje ook.

Enige wat ik nog moet zoeken is een deftige, mooi gemaakte, minimalistische nummerplaathouder incl. nummerplaatverlichting ... liefst met een halogeen-peertje (geen LED).
Heb voor alle licht LED'jes besteld maar ik ben van 't idee teruggekomen dat ik dat wil, 't zal echt allemaal halogeen zijn, dat brandt zoveel warmer en oldschool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend op een clubdag de eerste in de Benelux geleverde SuperVeloce1000ago mogen aanschouwen. 🤤🤤🤤

Screenshot_20240908-182238.png.b8de4bf5d39ec714f9d45d7a16f832ec.png

Lichtjes jaloers op de nieuwe eigenaar.

Maar pfoew exclusief kost geld. +70k€ voor ne moto. 😵 Da zijn toch mannen die met ander budgetten leven als ik hoor. 🤪

Hoef niet te vertellen dat de eigenaar ook nog wat F4's met limited edition plaatjes in zijn collectie heeft zeker. 🤤

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Joske zei:

Dit weekend op een clubdag de eerste in de Benelux geleverde SuperVeloce1000ago mogen aanschouwen. 🤤🤤🤤

Screenshot_20240908-182238.png.b8de4bf5d39ec714f9d45d7a16f832ec.png

Lichtjes jaloers op de nieuwe eigenaar.

Maar pfoew exclusief kost geld. +70k€ voor ne moto. 😵 Da zijn toch mannen die met ander budgetten leven als ik hoor. 🤪

Hoef niet te vertellen dat de eigenaar ook nog wat F4's met limited edition plaatjes in zijn collectie heeft zeker. 🤤

En gaat er daar dan mee gereden worden? 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goestje van de week: CBR 900RR < 1994 met de ronde koplampen 😍 

Er stond vorige week vrijdag plots eentje te koop, maar boven budget. Bod gedaan maar werd niet aanvaard 🙂

 

image.png

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, CharlesV zei:

Goestje van de week: CBR 900RR < 1994 met de ronde koplampen 😍 

Er stond vorige week vrijdag plots eentje te koop, maar boven budget. Bod gedaan maar werd niet aanvaard 🙂

 

image.png

Tof zeg! Ik ben fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, CharlesV zei:

Goestje van de week: CBR 900RR < 1994 met de ronde koplampen 😍 

Er stond vorige week vrijdag plots eentje te koop, maar boven budget. Bod gedaan maar werd niet aanvaard 🙂

 

image.png

Heb zo eentje gehad😀

20210413_210444.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, toere zei:

Heb zo eentje gehad😀

20210413_210444.jpg

pfoeaah, van welk jaar was de uwe? 

Ofwel next best thing met de fox-eyes

20cfe5b2-6203-412e-8f62-d6cfc5636bbd?rul

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, CharlesV zei:

pfoeaah, van welk jaar was de uwe? 

Ofwel next best thing met de fox-eyes

20cfe5b2-6203-412e-8f62-d6cfc5636bbd?rul

Dacht van 1992 of 1993,  maar niet zeker. Had die over gekocht van mijn schoonbroer. 

Heb een recentere Blade ook gehad:

20221105_160913.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Damn ... beasty bumble bee heeft me sinds gisteren extreem positief verrast.

Ik was een beetje teleurgesteld in de maximale hellingshoek die ik ermee kon maken. De F6C/Valkyrie stond destijds gekend om rondjes te rijden rond alle Harleys, met een rijgedrag dat helemaal on point was en de toenmalige nakeds evenaarde (zelfs met die balhoofdshoek, wielbasis, bandenmaten etc). Maar ik reed 'm echt nog te snel naar m'n goesting tegen de grond, zelfs rekening houdend met 't type bike.

Gisteren was ik wat aan het sleutelen geslagen om de voorgenomen werkjes te checken (do or don't) en de staat van wat slijtage-onderdelen en darmpjes etc (oa de benzinekraan ga ik reviseren, die lekt wat) toen ik zag dat 'ie footpeg lowering adapters had steken. Damn! Meteen die dingen eraf gevezen, de voetsteunen staan nu een 5-tal cm hoger en een 3-tal cm meer naar achter. Klein verschil, dacht ik.

Maar damn wat een verandering! Waaaaay more ground clearance, nu kan je bochten gaan nemen aan snelheden die niet meer maatschappelijk aanvaard worden. En hij (zij?) zet zich ook veel rustger aan de grond, erg voorspelbaar eigenlijk.

Blij mee!

 

Vanavond ook mee aan wat minder katholieke snelheden naar zee gebold, ze gaat hier een paar weken slapen omdat er tijdelijk nog een andere moto in de garage in Gent gaat moeten slapen én totdat de benzinekraan gereviseerd is stinkt ze teveel om thuis te zetten :D en hier is de kelder/garage continu verlucht door openstaande kelderramen (achter smeedijzer traliewerk).

 

Ik denk dat de inschrijving ook zga rond is (ik heb daarmee getalmd tot eind augustus, wegens focus op vakantie en gezin).

 

Na de eerste batch hop-ups van een dikke 500 euro is er een 2e batch onderweg. Voornamelijk onderhoudsdingen (oliefilter, luchtfilter, luchtfilterkast-deksel met de EU spec mousse erin, molykote, benzinekraan-revisieset en -filterset, een oem nummerplaatverlichting (met peertje, ik wil die LED eraf, dat schijnt 3 keer feller dan het achterlicht en is veel te wit voor zo'n oldschool bike) en last but not least: zo'n 3-toetsen-knoppending voor op de rechter remhendelvloeistofbeker, moet dienen om de bijkomende lichten te bedienen.

Oktober wordt een lastige maand om sleuteltijd te vinden, dus het zal winterwerk worden, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid