Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij echt af wat Piastri had kunnen doen moesten ze hem niet opgeofferd hebben. Zo jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was geen offer, dat was een domme fout. Norris zou niks verloren hebben met die double stack.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze wouden voorkomen dat Piastri het Norris nog moeilijk ging maken. Zat nu al heel dicht. Nu wordt dat gezien als een fout, maar mijn gevoel zegt “bewust”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doesn't make sense. Als je wilt dat je 2e rijder achter de 1e blijft, dan vertel je hem dat. Beter op 0.5 sec achter elkaar finishen dan 3 plaatsen erachter. Het gaat hen om het constructeursgebeuren, en minder punten voor Piastri is het laatste wat hen daarbij helpt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup dat denk ik ook. En Piastri zal wel 2 keer nadenken voor hij team orders naast zich neer legt. Het is Verstappen niet. Die laatste kan zich wat meer permitteren 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee wie beslist heeft om in de laatste stint voor softs te gaan? Norris of het team?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sainz is ook iemand die teamorders qua strategie durft te negeren. Charles is daarmee al meermaals geCharlesd

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Mich said:

Sainz is ook iemand die teamorders qua strategie durft te negeren. Charles is daarmee al meermaals geCharlesd

We weten dan ook wie mag blijven en wie niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, #166 zei:

Iemand een idee wie beslist heeft om in de laatste stint voor softs te gaan? Norris of het team?

 

5 uren geleden, TCT zei:

Norris 

Omdat ze de keuze bij hem hadden gelegd. Moeten ze dus niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het niet opzoeken maar er is vast wel ergens een top tien lijst van F1-nekken.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mclaren 1 en 2, kan een mooie race worden morgen. 

Perez weeral niet door Q3 door crash.... 

En ook Russel niet door Q3, ook pijnlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perez zit echt in een diep dipje

Zonder de centjes zou die al lang in de AlphaTauri* zitten
 

*of heet dat nu weer Minardi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, flupke73 said:

Perez zit echt in een diep dipje

Zonder de centjes zou die al lang in de AlphaTauri* zitten
 

*of heet dat nu weer Minardi?

Nergens meer zitten bedoel je.

Of misschien bij een team zoals Haas waar de centen welkom zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet loopt bij Red Bull is Verstappen toch ook een zagevent :lolz: 

Incident in bocht 1 was ook weer een typische. Tot nu nog geen duel gehad maar aan zijn reactie te horen gaat hij iedereen gewoon naar buiten duwen nu :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen er allemaal evenveel van in die sport. Laat die mannen gewoon racen, ook al gaan ze buiten de piste of door het gras. Iedereen gelijk voor de wet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race :lolz: Er gebeurt bijna niets op de baan maar alle show er rond :lolz: 

Verstappen met stoom uit de oren, het awkwkard geklungel bij McLaren :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten nu wel eens stoppen met beslissingen na de race. Hoe moeilijk kan het zijn. VER verdient een penalty in deze, geef die gewoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hamilton? Ronde ervoor hem buiten en de baan duwen en tijdens de botsing gaat hij ineens de bocht kort aansnijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, kefkie zei:

En hamilton? Ronde ervoor hem buiten en de baan duwen en tijdens de botsing gaat hij ineens de bocht kort aansnijden..

Kort? Hij komt eerst aan de bocht, er is plek aan de binnenkant? Had Verstappen zijn rempunt gemist hijvkok er langs binnen voorbij?

En de ronde er voor, Verstappen deed hetzelfde in ronde 1? 

Als dit al niet de fout van Verstappen is dan kan je er beter mee stoppen. Precies botsauto's dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid