Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, TCT zei:

Ferrari gaat er staan in '26 met de nieuwe regels denk ik. Ik denk niet dat Hamilton zijn move zomaar een bucketlist move is.

Alsof iemand kan zeggen in welke volgorde ze er in 26 gaan staan 🙂 De top vier zal erom spannen.

McL, F, M en AM maken allemaal goede kans

RedB outsider, samen met Williams en in mindere mate Haas.

Audi en RB zullen onderaan bungelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, TCT zei:

Ferrari gaat er staan in '26 met de nieuwe regels denk ik. Ik denk niet dat Hamilton zijn move zomaar een bucketlist move is.

 

15 minuten geleden, msxx zei:

Alsof iemand kan zeggen in welke volgorde ze er in 26 gaan staan 🙂 De top vier zal erom spannen.

McL, F, M en AM maken allemaal goede kans

RedB outsider, samen met Williams en in mindere mate Haas.

Audi en RB zullen onderaan bungelen.

Volgorde gaat bepaald worden door de motor. 

Mercedes wordt daar gezien als de beste, dan volgt Ferrari, voor Honda en dan heb je nog Renault, Ford/RedBull Powertrain en Audi. 

Koffiedik kijken wie van de 3 grote het voor mekaar gaat hebben. Ik zou Aston Martin Honda niet onderschatten. 

Mercedes blijft gewoon het meest complete raceteam, zelfs al maken ze bij Ferrari de beste motor, ik denk niet dat het team op het niveau staat van Mercedes of RedBull. Idem trouwens voor McLaren, die zijn het winnen niet meer gewoon. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ik zou Aston Martin Honda niet onderschatten.

Als we de veloman mogen geloven is de DBX alvast een spectaculaire ketel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

 

Volgorde gaat bepaald worden door de motor. 

Mercedes wordt daar gezien als de beste, dan volgt Ferrari, voor Honda en dan heb je nog Renault, Ford/RedBull Powertrain en Audi. 

Koffiedik kijken wie van de 3 grote het voor mekaar gaat hebben. Ik zou Aston Martin Honda niet onderschatten. 

Mercedes blijft gewoon het meest complete raceteam, zelfs al maken ze bij Ferrari de beste motor, ik denk niet dat het team op het niveau staat van Mercedes of RedBull. Idem trouwens voor McLaren, die zijn het winnen niet meer gewoon. 

 

 

We zeggen vrijwel hetzelfde 🙂 Enige verschil is McLaren welke ik er nog aan toevoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Super95 zei:

Sainz nr Williams..

Onbegrijpelijk dat Redbull en Mercedes hem laten lopen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Onbegrijpelijk dat Redbull en Mercedes hem laten lopen…

RedBull volg ik in, Mercedes niet. Sainz wou een contract van langere duur. Mercedes gelooft echt in Antonelli en dan moet je geen jaren wachten. Zeker als je kijkt naar de nieuwe reglementen die komen. Je kan dan beter de gok nu wagen. Ze vissen ook nog steeds op Verstappen, wat ook tegen Sainz spreekt.

RedBull, ja. Die gaan de komende weken waarschijnlijk Ricciardo aankondigen als 2e rijder. Dan is Sainz een gemiste kans. Al zou het mij niet verwonderen dat Verstappen daar geen fan van was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gun Sainz ook wel een beter zitje dan Williams maar anderzijds als je ziet wat Albon soms doet is dat nog niet zo een saai team om voor te rijden. 

Ik zie Hamilton ook nog bij Mercedes blijven, zou die geen clausule ergens in het contract hebben staan? 

Ik vraag me ook wel hoeveel gewicht ze via "pick up" kunnen bij krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Antonelli belooft wel wat. Kerel is bijzonder begaafd. Kent elke tijd dat die ooit heeft gereden in trainingen, qualifs en races vanbuiten tot een paar cijfers na de komma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, TCT zei:

Die Antonelli belooft wel wat. Kerel is bijzonder begaafd. Kent elke tijd dat die ooit heeft gereden in trainingen, qualifs en races vanbuiten tot een paar cijfers na de komma...

Daar moet je inderdaad begaafd voor zijn 🙂

Die Antonelli presteert nog maar enkele GP, eerste helft van het jaar was geen vetten. Ik moet het nog zien in de F1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, TCT said:

Die Antonelli belooft wel wat. Kerel is bijzonder begaafd. Kent elke tijd dat die ooit heeft gereden in trainingen, qualifs en races vanbuiten tot een paar cijfers na de komma...

Successen in het verleden zijn geen garanties voor ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Daar moet toch echt iets meer achter zitten, achter dat verhaal :lolz:

Waarschijnlijk wat extra dollars gekregen. Al is een WK voor het team op lange termijn toch belangrijker.

Mexico Qatar2022 GIF by Manne Nilsson

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een complot. Ze willen het WK verliezen en zo meer windtunnel uren krijgen om de nieuwe auto beter te maken :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Van Zanvoort moeten we meestal geen spannende race verwachten en dat was het nu ook niet echt maar kijk Meclaren staat nu ineens waar Red Bull vroeger stond. 
22 seconden pakken op Max...da is stevig en goed voor Norris zijn vertrouwen. 

Ferrari toch best sterk en deze keer eindelijk eens goeie strategie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch weer een slechte start van Norris. Gaat daar toch eens flink moeten op werken, want voor de rest rijdt die een hele mooie wedstrijd; De RB zo maar op 20 seconden zetten, doe je niet zo maar! 😮 

Ferrari was beter dan verwacht, de Benzen dan weer slechter precies...
Begrijp wel niet waarom ze Piastri zo lang op de eerste banden hebben laten rijden. Anders werd ie toch gewoon derde en had ie, wie weet, nog Max kunnen ambeteren voor P2? Ze maken nog altijd vreemde strategische keuzes bij Mclaren heb ik de indruk.

En kan er niks aan doen, maar ik vind Zandvoort echt geen F1 circuit. Heb constant het idee dat ze daar op een veredelde kartingbaan aan het rijden zijn. :S 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Maxime S zei:

Maar toch weer een slechte start van Norris. Gaat daar toch eens flink moeten op werken, want voor de rest rijdt die een hele mooie wedstrijd; De RB zo maar op 20 seconden zetten, doe je niet zo maar! 😮 

Ferrari was beter dan verwacht, de Benzen dan weer slechter precies...
Begrijp wel niet waarom ze Piastri zo lang op de eerste banden hebben laten rijden. Anders werd ie toch gewoon derde en had ie, wie weet, nog Max kunnen ambeteren voor P2? Ze maken nog altijd vreemde strategische keuzes bij Mclaren heb ik de indruk.

En kan er niks aan doen, maar ik vind Zandvoort echt geen F1 circuit. Heb constant het idee dat ze daar op een veredelde kartingbaan aan het rijden zijn. :S 

Piastri geraakte ook niet voorbij Russel. De undercut was zeer sterk dus ze wisten dat ze achter Leclerc zaten. Daarom dat ze geporbeerd hebben hem langer te laten rijden in de hoop dat hij toch voorbij Leclerc kon rijden met betere banden. Denk dat die ook bijna 7 tiende pakte wanneer hij naar Leclerc naartoe reed. Had dus niet verwacht dat Leclerc er voor kon blijven. 

En ja idd Zandvoort is voor mij ook geen F1 circuit en mag van mij terug van de kalender. 

Maar volgende week wel een rasecht F1 circuit...Monza 😍.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Maxime S zei:

Maar toch weer een slechte start van Norris. Gaat daar toch eens flink moeten op werken, want voor de rest rijdt die een hele mooie wedstrijd; De RB zo maar op 20 seconden zetten, doe je niet zo maar! 😮 

Ferrari was beter dan verwacht, de Benzen dan weer slechter precies...
Begrijp wel niet waarom ze Piastri zo lang op de eerste banden hebben laten rijden. Anders werd ie toch gewoon derde en had ie, wie weet, nog Max kunnen ambeteren voor P2? Ze maken nog altijd vreemde strategische keuzes bij Mclaren heb ik de indruk.

En kan er niks aan doen, maar ik vind Zandvoort echt geen F1 circuit. Heb constant het idee dat ze daar op een veredelde kartingbaan aan het rijden zijn. :S 

Die Redbull is wel een draak om mee te rijden, zoveel onderstuur dat er daar in zat. Jammer dat het gat zo groot is waardoor de spanning wat ontbreekt. Na 25 ronden wist je al wel. Hoe het keren kan in de F1. Dominantie Mercedes, Redbull, nu mogelijk McLaren.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom hebben ze Russell op softs gezet? Het enige wat die nog gedaan heeft dan is een gat van bijna 20 seconden proberen dicht rijden. Heeft daar niks mee gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is toch het gedrag van onze vriend "Jos" in de pers. Hij zal het niet nalaten Red Bull na te trappen en te verwijten. Hij moet toch echt wel een motiverende factor voor het team zijn en de angst van enig ander team dat Max overweegt. Maar het vrolijkt wel wat het seizoen extra op 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Riskitalltowin zei:

Het beste is toch het gedrag van onze vriend "Jos" in de pers. Hij zal het niet nalaten Red Bull na te trappen en te verwijten. Hij moet toch echt wel een motiverende factor voor het team zijn en de angst van enig ander team dat Max overweegt. Maar het vrolijkt wel wat het seizoen extra op 🙂

Probeer daar zo weinig mogelijk van te lezen van die IQ loze pa. 

14 uren geleden, ir_fuel zei:

Waarom hebben ze Russell op softs gezet? Het enige wat die nog gedaan heeft dan is een gat van bijna 20 seconden proberen dicht rijden. Heeft daar niks mee gewonnen.

Schrik dat Sainz en Perez er zowiezo voorbij gingen gaan en gok gemaakt dat ze er op softs terug zouden voorbij geraken en extra punt voor snelste ronde. 
Hamilton heeft heel lang kunnen doen met de Softs in stint 1. Maar bij Russel werkte dat duidelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk

Quote

BREAKING: Williams Racing have announced Logan Sargeant will be replaced for the remainder of the 2024 season by Franco Colapinto

456971867_794374872907407_50152305244296

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid