Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Wat was nu eigenlijk de echte oorzaak voor Norris' slechte prestatie in de qualif? 

Gele vlag geen gele vlag?
Werd iets gezegd in zijn oortje? 
fout gemaakt?

Gisteren naar de podcast van playsport geluisterd, daar wisten ze het ook niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het een zeer mooie GP. 
vooral genoten van het niveau van rijden van de frontrunners. Dit was koers. En geen van beiden die ook maar 1 foutje maakte. Ongelofelijk. Je moet het maar doen. 
 

Verder valt het me op dat de volgende lichting ni moet onderdoen qua niveau. Wat een talenten toch allemaal. Prachtig. 
 

Perez kreeg het laatste halfjaar bakken kritiek maar blijkt ergens wel zijn gelijk te krijgen over de auto. Redbull zou moeten teruggaan tot Barcelona 23. Daar zijn ze de eeste keer in de foute richting gegaan met de vloer. Nooit gedacht dat het daar al was begonnen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Maxime S said:

Wat was nu eigenlijk de echte oorzaak voor Norris' slechte prestatie in de qualif? 

Gele vlag geen gele vlag?
Werd iets gezegd in zijn oortje? 
fout gemaakt?

Gisteren naar de podcast van playsport geluisterd, daar wisten ze het ook niet. 

Gele vlag gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, ir_fuel zei:

Gele vlag gehad.

Maar waar? Zelfs op de onboards niet te zien. Die moet ofwel iets op het stuur gekregen hebben, of over de radio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mich zei:

Perez kreeg het laatste halfjaar bakken kritiek maar blijkt ergens wel zijn gelijk te krijgen over de auto. Redbull zou moeten teruggaan tot Barcelona 23. Daar zijn ze de eeste keer in de foute richting gegaan met de vloer. Nooit gedacht dat het daar al was begonnen 

Dit maar vooral toch #BrakeBiasGate want anders gaat je auto niet op 2 weekends 1 seconde trager rijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Monterey Jack said:

Maar waar? Zelfs op de onboards niet te zien. Die moet ofwel iets op het stuur gekregen hebben, of over de radio. 

Ik heb ze gezien op de timing links op het scherm, dus hij zal ze ook wel gekregen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dragonfly zei:

Dit maar vooral toch #BrakeBiasGate want anders gaat je auto niet op 2 weekends 1 seconde trager rijden.

Klopt… maar voor mij legt dit het fundamenteel probleem gewoon feller bloot. Katalyserend effect

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik heb ze gezien op de timing links op het scherm, dus hij zal ze ook wel gekregen hebben.

Er was inderdaad tijdelijk geel voor Ocon en Stroll, moet dus inderdaad gekomen zijn op zijn stuur ofzo. Wel zeer snel gezwaaid want die gingen beide gewoon opzij. 

Nu ja, hoort er bij. Hij had maar een betere eerste ronde moeten rijden, of niet wachten tot de laatste minuut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Mich zei:

Klopt… maar voor mij legt dit het fundamenteel probleem gewoon feller bloot. Katalyserend effect

Zeker. Alleen zitten ze nu met een probleem, auto is ontwikkeld met een "loophole" die er niet meer is.

Beetje zoals Ferrari hun motor toen ze geen extra benzine meer mochten inspuiten 😄 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mich zei:

Feit is… we mogen ni klagen over de koersen de laatste tijd. Er wordt verdekke dik gekoerst!! Dit seizoen doet me terugdenken aan de betere jaren van 10-20j terug

Vind je dat oprecht? Er werd in Baku hard gereden maar zelfs met DRS was er maar 1 inhaalplaats op het circuit. En dan nog kon Leclerc het niet afmaken.

"10x hetzelfde proberen en hopen op een ander resultaat."

Er is toch iets fundamenteels mis met de auto's. Veel te groot geworden en teveel aero.

De nieuwe lichting belooft wel spektakel te geven, sterk gereden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, dragonfly zei:

Stroll zal nooit uit papa's team verdwijnen. Die jongen is al een te grote investering geweest om overboord te gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, dragonfly zei:

Vind je dat oprecht? Er werd in Baku hard gereden maar zelfs met DRS was er maar 1 inhaalplaats op het circuit. En dan nog kon Leclerc het niet afmaken.

"10x hetzelfde proberen en hopen op een ander resultaat."

Er is toch iets fundamenteels mis met de auto's. Veel te groot geworden en teveel aero.

De nieuwe lichting belooft wel spektakel te geven, sterk gereden!

Wat de autos zelf betreft volg ik u 💯. Ben ni akkoord met die lompe dingen

Maar op gebied van koersen is het toch mooi … Silverstone, Austria, Spa, Monza, Baku  

afgelopen zondag ronde na ronde attack en foutloos. Het zijn gasten die van een ander planeet komen he

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, TCT zei:

Stroll zal nooit uit papa's team verdwijnen. Die jongen is al een te grote investering geweest om overboord te gooien.

😞 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mich zei:

Wat de autos zelf betreft volg ik u 💯. Ben ni akkoord met die lompe dingen

Maar op gebied van koersen is het toch mooi … Silverstone, Austria, Spa, Monza, Baku  

afgelopen zondag ronde na ronde attack en foutloos. Het zijn gasten die van een ander planeet komen he

Ik twijfel niet aan hun kunnen, maar het is volgen, knopje drukken voor DRS en je auto ernaast gooien.

Helaas voor Ferrari zijn ze te traag omwille van McLaren hun mini-DRS. Leclerc was aan het slapen maar als je zag van hoe ver Piastri kwam... 😮 

Vroeger zag je ze nog eens aan het werk in de regen :inlove: maar dat mag al even niet meer...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid