Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

http://www.fairtyre.eu/?content=PKW-Reifen&func=TyreDetails&tyre=154134ac8e982c9be1faa236dbb1d263

 

Goedkoop, winnaar van de nieuwste testen en vooral goedkoop :inlove:

 

E30 bandenmaten zijn zo zalig eigenlijk :D

 

Damn ! Dat is geen geld !

 

Op de Mini van lotte moeten minstens 17ers in laag profiel want anders komen ze niet rond de remmen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn ! Dat is geen geld !

 

Op de Mini van lotte moeten minstens 17ers in laag profiel want anders komen ze niet rond de remmen :(

 

Ebay.de??

 

Voor mezelf en voor de mama daar toch goedkoop velgen / banden gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vervangwagen, een C 180d met zomerbanden met nog 2 mm profiel, bijna slicks dus en 3 keer vastgezeten B)

 

dat zou je eigenlijk moeten weigeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel, maar het was hun laatste vervangwagen en beter één dan geen.

 

Had er ook geen aangevraagd, was 1 onderhoud na 1 jaar en dacht enkel die sapjes wissen 1/2 uur werk doch moest een motor update en kaartenupdate hebben, dus wagen ganse dag kwijt.

 

Nu ondertussen mijn E terug, ikke blij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Leuk om te zien, ik dacht toch dat de 4x4 met zomerbanden zich wat beter uit de slag zou trekken.

Hangt ook veel af van hoe je het aanpakt: elektronica (gedeeltelijk) op non-actief en met een fluwelen voet gas geven, is veel efficiënter dan volle bak gasgeven en overal naar toe glijden, of de bewaarengel die in één keer je volledige vermogen wegknijpt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Wij hebben een set winterbanden en velgen in de aanbieding voor BMW 5

Hoe en waar kan ik die hier het beste adverteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik dacht dat ook, alles vol tot 22/11!

 

Ben bij De Brabandere geweest op de Wiedauwkaai, gewoon deze morgen mijn banden al afgezet om ze eens opnieuw te laten balanceren en gevraagd of het mogelijk was om ze rond 16u te laten monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bandenman heeft gebeld voor afspraak en vastgelegd op 18/12 :D

 

Bewust laat zodat de banden nog echt goed zijn voor skiverlof en dan de rest van de winter ga ik ze op oprijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week vrijdag 25/10 komen ze er onder, moet eigenlijk al sinds 1 oktober op winterbanden rijden voor de moffen en het gehucht luxembourg. Tis nog veel te vroeg, zeker met de 18 graden die ze verwachten de komende dagen.

 

Beemer van madam zal gebeuren als het echt koud is. Dus ergens tussen midden november en midden december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren die van mij aan de kant laten leggen.

 

Die van het magazijn wou mij 16" staal met "CEAT Formula" bandjes aansmeren zodat de baas goedkoper af is.

 

Heb een setje 16" alu met Conti's aan de kant gelegd. Mijn bumper is duurder dan het prijsverschil

 

Zal ze wel laten monteren als het echt begint te vriezen. 16" is zo klein :(

 

Maar wel comfortabel waarschijnlijk :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak 4 november - er komen Semperits onder, op de originele velgen.

Vorig jaar mocht ik nog opteren voor een tweede set alu's in 16" met Michelin Alpin's of Continentals... Uiteindelijk geen winterbanden gelegd, t was immers al begin maart (maar nog niet gedaan met sneeuwen)

Bandencentrale staat niet meer op de lijst van de leasingmaatschappij, ik moet dus naar een andere, en het akkoord van vorig jaar lukt niet meer. Dus 17" wintercaoutchou van een B-merk (geen A-merken toegestaan door Alphabet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak 4 november - er komen Semperits onder, op de originele velgen.

Vorig jaar mocht ik nog opteren voor een tweede set alu's in 16" met Michelin Alpin's of Continentals... Uiteindelijk geen winterbanden gelegd, t was immers al begin maart (maar nog niet gedaan met sneeuwen)

Bandencentrale staat niet meer op de lijst van de leasingmaatschappij, ik moet dus naar een andere, en het akkoord van vorig jaar lukt niet meer. Dus 17" wintercaoutchou van een B-merk (geen A-merken toegestaan door Alphabet)

 

Want bumpers zijn goedkoper dan banden?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak 4 november - er komen Semperits onder, op de originele velgen.

Vorig jaar mocht ik nog opteren voor een tweede set alu's in 16" met Michelin Alpin's of Continentals... Uiteindelijk geen winterbanden gelegd, t was immers al begin maart (maar nog niet gedaan met sneeuwen)

Bandencentrale staat niet meer op de lijst van de leasingmaatschappij, ik moet dus naar een andere, en het akkoord van vorig jaar lukt niet meer. Dus 17" wintercaoutchou van een B-merk (geen A-merken toegestaan door Alphabet)

 

 

Want bumpers zijn goedkoper dan banden?

 

Bij de bandentest van Autogids komen die Semperits als derde uit de test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

elke 'quick win' telt tegenwoordig.  De langetermijnvisie schiet er dan geregeld bij in.

 

Meerendeel van de leasingkarren doet bij ons niet eeuwig veel kilometers (<20000 op jaarbasis), neem ongeveer 1/3 daarvan op winterrubbers.  Dan is het niet 'rendabel' om betere banden te leggen, zeker ?

 

Maar wel content/gerustgesteld dat die Semperit's het zo slecht nog niet doen.  Ik had in feite nog nooit van het merk gehoord (shame on me, blijkbaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de bandentest van Autogids komen die Semperits als derde uit de test.

 

aha, ok dan, dan zwijg ik.

 

In een niet zo ver verleden waren dat nochtans brolbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid