Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

Ik wil gewoon zeggen, als ik da spel op 120 zet zal em de boel ni op 80 of op 200 Nm vastschieten gok ;)

meten is weten, schiet ze es op 120 en controleer met de momentsleutel

Link naar reactie
Delen op andere sites

RCZ staat in de zomer op 245-35-19 origineel uit de fabriek en in de winter op 235-40-18 ook bij Peugeot besteld vorig jaar, nergens konden ze goedkoper leveren. De meeste bandencentrales konden mij gewoon helemaal niet helpen, geen velg die zou passen. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je bij Braid zijn. Die maken velgen op maat in functie van wat je nodig hebt (diameter, breedte, ET, steek).

 

Heb de wintervelgen van de Megane ook bij Braid gekocht. 18" diameter 8" breed voor een 250 euro t stuk dacht ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk!

Wen je wat aan die korte dagen, of blijft dat vervelend?

Ik heb nooit gevonden dat een mens daar moet aan wennen. Tijdsverschillen, jetlag, klimaatverschillen etc is enkel een probleem als je er een probleem van maakt.

Enige wat vervelend is, is zonlicht midden in de nacht in de zomer als je per ongeluk wakker wordt en een slecht slaper bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geldt eveneens voor racisme, terroristische aanslagen met doden, het grinden van honderd miljoen miljard kuikentjes per jaar, het meppen verkopen aan varkentjes en rechts inhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geldt eveneens voor racisme, terroristische aanslagen met doden, het grinden van honderd miljoen miljard kuikentjes per jaar, het meppen verkopen aan varkentjes en rechts inhalen.

dat van die kuikentjes en varkentjes is erg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, die van mijn ma liggen er op. Wat een verschil in comfort met die breedset 18'ers zomerset. :lol:

 

Lol en ik ben van 20" naar 18" gegaan en zelfde opmerking. Rijdt zoveel soepeler :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, de "amai mijn auto rijdt veel comfortabeler op mijn standaardvelgen ipv op de overpriced looks-zijn-alles zomervelgen"!

 

Gevolgd door 5 maand later:

 

"amai mijn auto rijdt veel strakker op mijn overpriced looks-zijn-alles zomervelgen!"

 

 

:D

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, de "amai mijn auto rijdt veel comfortabeler op mijn standaardvelgen ipv op de overpriced looks-zijn-alles zomervelgen"!

 

Gevolgd door 5 maand later:

 

"amai mijn auto rijdt veel strakker op mijn overpriced looks-zijn-alles zomervelgen!"

 

 

:D

 

 

Ik had iets spannender verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid