Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

Komen ze je niet te zweverig over aan hoge snelheden?

 

Heb de bandendruk wel nog niet gecontroleerd dus kan zijn dat die niet goed staat (bandencentrale)

 

Nee, helemaal niet. 

Bandendruk staat op 2.2 voor en 2.7 achter zoals voorgeschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helemaal niet. 

Bandendruk staat op 2.2 voor en 2.7 achter zoals voorgeschreven.

 

ga de mijne eerst eens checken want meestal staat da idd niet goed van die vriendelijke jongens in de bandencentrale :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geldt eveneens voor racisme, terroristische aanslagen met doden, het grinden van honderd miljoen miljard kuikentjes per jaar, het meppen verkopen aan varkentjes en rechts inhalen.

 

Dus we mogen geen eieren meer eten of een varken op een camion steken om er worsten van te maken?

 

 

Nee, helemaal niet. 

Bandendruk staat op 2.2 voor en 2.7 achter zoals voorgeschreven.

 

Conclusie: van die opzichtelijke velgen met superlaag-profiel banden dienen tot niks. Lang leve het comfort en het perfecte compromis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusie: van die opzichtelijke velgen met superlaag-profiel banden dienen tot niks. Lang leve het comfort en het perfecte compromis :)

 

Klopt, ik zou in jouw plaats een Ferrari bestellen en er 17" velgen onder steken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik zou in jouw plaats een Ferrari bestellen en er 17" velgen onder steken :D

 

Klopt. Alleen ken ik VEEL forumers die een Ferrari-velgenmaat onder hun stoof zitten hebben, maar helemaal niet met een Ferrari rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus we mogen geen eieren meer eten of een varken op een camion steken om er worsten van te maken?

 

van mij mag alles, ik ben zeer liberaal :D

 

maar als je denkt dat het zo gemakkelijk is om worsten te maken, nl. gewoon wat varkens op een camion steken, daar wat mee rond rijden, en nadien de worsten uitladen, dan ga je van een kale reis (of beter: een bescheten commissie) thuiskomen zenne!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag alles, ik ben zeer liberaal :D

 

maar als je denkt dat het zo gemakkelijk is om worsten te maken, nl. gewoon wat varkens op een camion steken, daar wat mee rond rijden, en nadien de worsten uitladen, dan ga je van een kale reis (of beter: een bescheten commissie) thuiskomen zenne!

 

:blink:

 

Ah bon? Dan heb ik me weer wat laten wijsmaken.

 

Hoewel, ik ken heel wat dingen waar je een worst kan insteken en er een varken uitkomt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Alleen ken ik VEEL forumers die een Ferrari-velgenmaat onder hun stoof zitten hebben, maar helemaal niet met een Ferrari rijden :D

 

ja duh, anders trekt zo'n Audi op niets hé maar een Ferrari ook niet zenne :lolz:

 

Nuja mijn stoof wordt tenminste gebruikt, kom maar zelden een snelle kar (benzine) tegen waar ook effectief mee gereden wordt. Lijkt eerder op een parade omdat ze anders de benzine niet kunnen betalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben te tam om dit jaar weer ne foto te maken, dus dan maar ene van 2j geleden.

 

2011_RCZ_GT_HDi_085.jpg

 

Liggen er ondertussen weer al een maandje ofzo terug onder.

 

verschil met zomer:

2011_RCZ_GT_HDI_122.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen ze je niet te zweverig over aan hoge snelheden?

 

Heb de bandendruk wel nog niet gecontroleerd dus kan zijn dat die niet goed staat (bandencentrale)

 

 

Nee, helemaal niet. 

Bandendruk staat op 2.2 voor en 2.7 achter zoals voorgeschreven.

 

Stonden vooraan op 2,2 en achteraan op 2,15

 

Nu vooraan 2,6 en achteraan 2,2 zoals voorgeschreven en bootgevoel is weg. Ik voel nu wel terug ieder putje in de weg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe er nog een kilo bij per band en je creëert schaatsgevoel

past nog goed in dit seizoen, geeft een beetje een kerstsfeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe er nog een kilo bij per band en je creëert schaatsgevoel

past nog goed in dit seizoen, geeft een beetje een kerstsfeer

 

haha neen denk eerder vooraan nog 100-200gr te zakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand nog een goede site voor winterbanden (eigenlijk een set)

'k heb al verschillende bekeken, maar geen enkele heeft 17inch op stalen velg voor de A4?

autobandenmarkt

pneus online

.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand nog een goede site voor winterbanden (eigenlijk een set)

'k heb al verschillende bekeken, maar geen enkele heeft 17inch op stalen velg voor de A4?

autobandenmarkt

pneus online

.....

prijs op site zoals http://www.fairtyre.eu/ gebruiken om te onderhandelen met bandencentrale.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is trouwens weer gezellig.

de ééne site geeft

7.0x16 et 39

 

de andere

...x16 et45

 

terwijl audi voor de 130kw versie

7.5x16 (et is raden)

 

meegeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe es normaal en laat deftige 18" winterbanden op jouw velgen leggen, en rijd daar mee tot eind maart / midden april

of koop een deftige audi set op ebay en laat dat leveren

ge koopt nen deftige auto en ge gaat nu weeral zoeken om van dat brolmateriaal op uw kar te leggen?

tsk erm !!

 

( :D i mean it)

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe es normaal en laat deftige 18" winterbanden op jouw velgen leggen, en rijd daar mee tot eind maart / midden april

of koop een deftige audi set op ebay en laat dat leveren

ge koopt nen deftige auto en ge gaat nu weeral zoeken om van dat brolmateriaal op uw kar te leggen?

tsk erm !!

 

( :D i mean it)

ik twijfel idd om ofwel 18inch winterrubber op m'n velgen te trekken, maar dan kan ik ze zelf niet wisselen, en moet ik steeds een afspraak maken en betalen.

daarmee dat ik anders een simpele stalen velg zou nemen puur om geen reacties meer uit te lokken over wat voor voze velgen ik nu weer gekocht had. (plus het feit dat ze van mindere kwaliteit waren vrees ik)

een 2dehandsset audi velgen durf ik niet kopen, (zijn er scheurtjes in, is ze nog rond?)

en een nieuwe audiset kost 1950€. (wat ik er ook niet aan geef)

 

daarmee wou ik dus de prijs eens vergelijken van een stalen set 16inch tegenover 18inch 2 keer per jaar gaan laten wisselen

 

maar dan moet ik dus eerst de juiste steek weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zouden jullie doen op een E92 M3

 

winterbanden op de huidige 19" velgen

18 " velgen kopen met winterbanden 

 

18" velgen met winterbanden, die banden kosten zo al genoeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel idd om ofwel 18inch winterrubber op m'n velgen te trekken, maar dan kan ik ze zelf niet wisselen, en moet ik steeds een afspraak maken en betalen.

daarmee dat ik anders een simpele stalen velg zou nemen puur om geen reacties meer uit te lokken over wat voor voze velgen ik nu weer gekocht had. (plus het feit dat ze van mindere kwaliteit waren vrees ik)

een 2dehandsset audi velgen durf ik niet kopen, (zijn er scheurtjes in, is ze nog rond?)

en een nieuwe audiset kost 1950€. (wat ik er ook niet aan geef)

 

daarmee wou ik dus de prijs eens vergelijken van een stalen set 16inch tegenover 18inch 2 keer per jaar gaan laten wisselen

 

maar dan moet ik dus eerst de juiste steek weten.

zo kost een set 16inch stalen velg met band een 600€

enkel een set 18inch banden 670€

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel idd om ofwel 18inch winterrubber op m'n velgen te trekken, maar dan kan ik ze zelf niet wisselen, en moet ik steeds een afspraak maken en betalen.

daarmee dat ik anders een simpele stalen velg zou nemen puur om geen reacties meer uit te lokken over wat voor voze velgen ik nu weer gekocht had. (plus het feit dat ze van mindere kwaliteit waren vrees ik)

een 2dehandsset audi velgen durf ik niet kopen, (zijn er scheurtjes in, is ze nog rond?)

en een nieuwe audiset kost 1950€. (wat ik er ook niet aan geef)

 

daarmee wou ik dus de prijs eens vergelijken van een stalen set 16inch tegenover 18inch 2 keer per jaar gaan laten wisselen

 

maar dan moet ik dus eerst de juiste steek weten.

waarom zou je in godsnaam geen propere used set kopen?

jij rijdt met jouw velgen ook jaren rond, zelfs brol replica spul (die met rode randje), alsof die na een paar jaar nog rond zijn en geen scheurtjes hebben

"maar ik heb ze nieuw gekocht dus mijn scheurtjes zijn ok?" --> het blijft nog altijd jouw vrouw en jouw kinderen die met dat spel rondrijden / gereden worden

moet je mij eens uitleggen wat het verschil is - ik kan daar dus écht niet bij

 

the thing is, nu is 't wel het verkeerde moment om op ebay.de een set wintervelgen te kopen, 't is nu piekperiode dus ze staan redelijk duur, een "batje" doen is er nu ni bij denk ik

 

maar ik pluk er toch enkele lukraak uit:

 

http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8K-Allroad-17-Zoll-Winter-Radsatz-Winterreifen-S4-S-line-TDI-/321267515831?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item4acd0941b7

--> banden zijn 4 jaar oud, dus mag je niet veel geld meer voor geven (wel profiel nog ok), maar je betaalt hier ochgod de prijs van de velgen en de banden verniet (ge kunt trouwens nen preisvorschlag doen, dus doe een bod van 500 en voor 540 heb je ze)

 

http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-17-Zoll-Allroad-Wintersatz-Winterreifen-Rader-Felgen-225-55-R17-/190964558038?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item2c765fe8d6

--> zelfde set, maar nu met veel nieuwere banden (jong + quasi ongebruikt), kost nog altijd minder dan een set voze replica's hier bij de lokale bandenoplichter met brolrubber; bijna zeker dat ge die voor 750 euro binnen haalt ... waarom nog twijfelen?

 

sorry maar, als ge een deftige kar wilt rijden moet ge nie de krenterige nitwit uithangen nadien

doe het dan meteen goed :P

 

en er zijn voldoende kerels hier die je willen helpen met het aankopen in .de mocht dat jou afschrikken...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid