Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

Ze liggen er op sinds gisteren. Jitse was zot content toen ik de wagen aan het opkrikken was.

"wauw, nu hebben we een echte jeep, zo hoog!"

:D

momenteel zijn het dunlop conisport 3d ofzo dat er op liggen. maar daarvoor had ik nokian.

@@TCT

 

er stond onlangs trouwens een test in autoreview en daar kwamen de nokian eruit als beste koop.

winnaar was de continental wintercontact en dan de goodyear ultragrip 9. maar nokian wr d3 (welke ik al gehad heb) waren dus prijskwaliteit top.

:wink:

 

Bij Autogids scoren die Nokian's dan weer niet zo hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ultragrip9 besteld voor onder de Mini, op een simpel 15" zwart aluvelgje. Kwestie van toch niet op steelies te moeten rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee waar je kan zien welke maat op je auto passen/mogen?

Op je COC...

En ja, vaak kan je er nog veel meer op leggen waar je ook mee wegkomt maar feitelijk ben je dan niet in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de mijne opgelegd.

Zaten bij de auto toen ik hem kocht. Hebben een iets andere ET-waarde dan oorspronkelijk. Beetje fout, maar frontaal gezien nog wel 'ruig'.  :lol:

 

Oprijden die bazaar en volgend jaar 16" staal of 17" RSpfl velgen eronder.

post-112-0-07189700-1417460655_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het allemaal gehad met die bandentests, heb nu wel al het een en ander versleten en ik zie hier ook veel voorbij komen. Conclusie, hier komt er enkel nog Michelin onder mijn auto's indien mogelijk. :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het allemaal gehad met die bandentests, heb nu wel al het een en ander versleten en ik zie hier ook veel voorbij komen. Conclusie, hier komt er enkel nog Michelin onder mijn auto's indien mogelijk. :P

En dan vooral hoe de nr1 twee jaar later als "levensgevaarlijk" beschouwd wordt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ultragrip9 besteld voor onder de Mini, op een simpel 15" zwart aluvelgje. Kwestie van toch niet op steelies te moeten rijden...

Heb die destijds op m'n e87 gemonteerd. Best tevreden van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ultragrip9 besteld voor onder de Mini, op een simpel 15" zwart aluvelgje. Kwestie van toch niet op steelies te moeten rijden...

Ik heb er te koop staan op originele Mini velg in 16".

Wel de grijze, niet de zwarte die jij verkiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bandenmaat is 155/80/R13. Die zijn best nog goedkoop eigenlijk. Ik denk wel niet dat ik er winterbanden ga opsmijten. Gewoon nieuwe zomerbanden.

 

op je G klasse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook eens de winterbanden erop leggen want mijn kar begint toch lichtjes te ondersturen op zijn fulda's bij dit vettig weer. Al twijfel ik of dat enkel aan de banden ligt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het allemaal gehad met die bandentests, heb nu wel al het een en ander versleten en ik zie hier ook veel voorbij komen. Conclusie, hier komt er enkel nog Michelin onder mijn auto's indien mogelijk. :P

Of Goodyear. De Ultragrips en Eagles zijn toch ook quasi altijd toppers, even vaak "beter" getest dan de Michelins dan omgekeerd. En beide merken hebben hun zwakke broertjes in (vorige/huidige) lineup.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid