Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

jupjup. Ik kreeg vorig jaar winterbanden van het werk : ideaal voor de winter die we gehad hebben. De winter ervoor kreeg ik geen : super in al die sneeuw :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze liggen er nu bij m'n E87 terug onder, zijn nu wel bijna versleten

Ze hebben hun dienst gedaan, als ze nu pas versleten zijn :-). Ik vond het best wel goeie bandjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde fenomeen hier

Hoeveel keer nog. Koop u eens deftige winterbanden.

Nieuwe otto's kopen gelijk het schoenen zijn, maar banden voor zijn niet-daily ML, how maar!

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net naar huis gevlog....gereden op versleten zomerbanden en nog altijd niets gevoeld dus 't is zeker niet vettig op de baan...

 

Hoop dak ook niet ga glijden op die PA4 zoals vorig jaar :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog met ze er op te leggen. Het is waarschijnlijk het laatste seizoen, hopelijk, dat mijn PA2's er onder moeten.

Ze hebben niet al te veel profiel meer, ergens tussen 4 en 5mm dacht ik me te herinneren, en vanaf zaterdag rij ik er een week niet mee. We zien wel hoe het weer is na 20 december.

En bijkomend is de gripgrens toch veel sneller daar dan met mijn PS2's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versleten Conti Sportcontact 3's weer vervangen door TS830's met veel profiel. Rijdt zeer goed, veel grip, etc. Voor winterbanden ben ik definitief over naar van Michelin naar Conti. Zomerbanden worden ook weer sc3's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versleten Conti Sportcontact 3's weer vervangen door TS830's met veel profiel. Rijdt zeer goed, veel grip, etc. Voor winterbanden ben ik definitief over naar van Michelin naar Conti. Zomerbanden worden ook weer sc3's

 

Ah dan rijden wij op dezelfde zomerbanden :)

Deze lagen erop van de fabriek

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versleten Conti Sportcontact 3's weer vervangen door TS830's met veel profiel. Rijdt zeer goed, veel grip, etc. Voor winterbanden ben ik definitief over naar van Michelin naar Conti. Zomerbanden worden ook weer sc3's

TS830 was dan ook beter dan de PA, en de TS850(s) zou nu nog beter zijn. De enige die in de buurt komt en op sneeuw ronduit beter is zijn de Ultragrip 9's.

Maar als je over zomerbanden spreekt vind ik de SC3 toch een pak slechter dan de PS3, laat staan de PSS. Zelfs de Eagle F1 assymetrico vind ik beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet inderdaad veel. Da's echt een vetzakkerij.

Glad van het zout?

Smeer eens zout op uwe sjarel alvorens hem binnen te duwen en laat me weten hoe glad het voelt.

:D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die WinterSport 3D eens gehad, ik was daar wel content van.

 

Ik heb die nog, nu de 5e winter en allicht laatste winter in.

 

Veel banden heb ik nog niet versleten maar in de het segment van de minder dure banden heeft de T1-R mij zeer verbaasd!

 

ivm de zomerbanden heb ik het gevoel dat Dunlop net wat te duur is voor wat ze bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid