Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

Mijn winterbanden van de Jos liggen op simpele zwarte steelies... Om de kar toch iets of wat stance te laten behouden tijdens de winter wil ik mijn winterbanden pimpen door de letters op de band in het wit te zetten. :oops:

Iemand een idee wat ik daar het best voor gebruik? Gwne lakstift ofzo?

 

Doe dat eens niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn winterbanden van de Jos liggen op simpele zwarte steelies... Om de kar toch iets of wat stance te laten behouden tijdens de winter wil ik mijn winterbanden pimpen door de letters op de band in het wit te zetten. :oops:

Iemand een idee wat ik daar het best voor gebruik? Gwne lakstift ofzo?

post-15-1437817432,0537_thumb.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam je niet goedkoper uit om gewoon een set stalen velgen te kopen sttdci?

want idd elk jaar 120€ betalen is spijtig geld.

bij de abarth heb ik momenteel ook enkel de banden liggen, dus zoek ik rustig naar een set velgen voor die op te trekken; dan kan je zelf op een half uurtje die wielen wisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam je niet goedkoper uit om gewoon een set stalen velgen te kopen sttdci?

want idd elk jaar 120€ betalen is spijtig geld.

bij de abarth heb ik momenteel ook enkel de banden liggen, dus zoek ik rustig naar een set velgen voor die op te trekken; dan kan je zelf op een half uurtje die wielen wisselen.

Uiteraard zou dat goedkoper zijn, maar het is niet mijn wagen hé. Die KIA is ook al van 2006 en het is pas sinds een kleine 3 jaar dat mijn ouders daar zowel zomer- als winterbanden voor kopen. Toen heb ik gesproken van een extra set stalen velgen, maar toen vonden ze het niet meer de moeite want de wagen was al bijna 6 jaar enz... Je kent dat hé, ouders en hun ideeën. Ik heb me dan ook niet verder zitten moeien. En als die CrossClimate's er komen is dat ook al van de baan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de regen doen ze hun werk toch al prima, reed achter een "marginale civic" de oprit op, die had onderstuur dat t gene naam had :) beetje bumperkleven en in de bocht voorbijgestoken, hij kon er niet mee lachen dat een platte diesel sneller was :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de regen doen ze hun werk toch al prima, reed achter een "marginale civic" de oprit op, die had onderstuur dat t gene naam had :) beetje bumperkleven en in de bocht voorbijgestoken, hij kon er niet mee lachen dat een platte diesel sneller was :lolz:

Dat is toch geen platte diesel?  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Winterbanden zijn besteld, setje 16" gevonden met de Continental TS830P SSR* (runflat)

 

Nu liggen er op de eend Goodyears en dat is in de regen dus een ramp hé :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geluk hebt krijg je Bridgestone Potenza RE050A, die zijn een pak beter.

Ik heb die gehad onder mijn 118d, wat een rommel was dat...

Onder de GTI idem, ze moeten nu gelukkig vervangen worden.

Onder de S2k ook gehad... Daar wel content. Alleen snel versleten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees dan maar blij dat je de NCT5 nooit gehad hebt :D

 

In Brussel had het gesneeuwd of gehageld dus alles wit en spekglad. Zelfs aan 10km/h was m'n dashboard aan het flikkeren.

 

Ik mis m'n quattro :(:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Brussel had het gesneeuwd of gehageld dus alles wit en spekglad. Zelfs aan 10km/h was m'n dashboard aan het flikkeren.

 

Ik mis m'n quattro :(:P

 

Is die al verkocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid