Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

waar er in koeien van letters ROTATION staat op de flank misschien? :D

Ja... En waar staat dan de pijl?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strakskes ook mijn banden eens tegoei opblazen, staan nu wa plattekes. Hoeveel bar blaas ik daarin, wa zachter of harder?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de druk die voorgeschreven wordt tiens.

Heb ik geen idee van, ik vind geen plakkerke, ze stonden op 1,6 heb ze vanvoor op 2,2 en vanachter op 2,4 gezet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik geen idee van, ik vind geen plakkerke, ze stonden op 1,6 heb ze vanvoor op 2,2 en vanachter op 2,4 gezet...

 

Kijk in uw car manual, de deurlijst van de bestuurderskant of de binnenkant van de tankklep ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ze lijden dan ook niet aan het Conti-euvel van enkele vorige generaties (nl. absoluut niks meer waard van zodra je de helft van de bruikbare profieldiepte opgebruikt hebt).

Ik denk dat dit de reden is waarom ik die budgetbanden niet slechter vond dan de Conti's SportContact2 destijds  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En of! Ergens snap ik de trend voor nieuwbouw met carports, weg van garages. Maar in deze periode is een garage een dikke luxe! F*ck you EPB!

Ik lachte vanmorgen ook in mijn vuistje als ik de buren allemaal zag. Oké met een goeie carport moet je waarschijnlijk ook niet krabben, maar 't blijft een ijskoude wagen om in te stappen.

Hier ook de luxe van een inpandige garage, maar ik gebruik ze niet. Enerzijds omwille van het feit dat we ze gebruiken als opbergruimte en anderzijds omdat het gebruik ervan (te)veel lawaai maakt. Die oude kantelpoort open en dichtdoen, auto uitrijden, dichtslaande deuren...op zich valt dat allemaal goed mee, maar om 03u 's nachts is het natuurlijk doodstil buiten en dan valt dat hard op. En de slaapkamer van Lars ligt boven de garage, dusja. Als er naar de toekomst een nieuwe sectionale poort komt kan het wel zijn dat ik de garage terug gebruik voor wat ze dient.

 

Tot die tijd: QuickClear voorruitontdooiing  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de luxe van een inpandige garage, maar ik gebruik ze niet. Enerzijds omwille van het feit dat we ze gebruiken als opbergruimte

Is de toepassing bij 80% van de garages, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of omdat ze wel een garage voorzien, maar eens er de nutsvoorzieningen instaan, zijnde de ketel, wasmachine en dergelijke er gewoon geen plaats meer is. Omdat ze gewoon te klein is in zijn geheel

Niets is idd zaliger dan in een warme mooi gewassen wagen te stappen en dan eens op straat velen zien krabben en blazen om de wagen warm en proper te krijgen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid