Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

Idem. Nog altijd de winterwielen niet gestoken (wel al naar m'n garage gebracht) en geen spijt van. Als 't zo blijft voortduren hoef ik ze helemaal niét te steken deze winter. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die van mijn toen ook opgelegd maar meer omdat ik ze op wil rijden omdat ze op het randje zijn qua rubber versheid :).

Plankgas halverwege een rond punt en dan de quattro de banden horen opvreten :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn winterbanden zijn seutjes... Smaller dan mijn zomerbanden, +7 graden, hard opgepompt en toch moeilijk doen om dwars te gaan... Waar ik met de zomerbanden with eaze een rondpuntje dwars ging, is het nu gelijk een paljas al luid piepend en met horten en stoten... Do not like!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij liggen ze er nog niet onder.

zag bij ze te demonteren vorig jaar dat er echt flapjes afkwamen  wegens te warm vermoedelijk?

dus wacht ik nu tot het zeker koud genoeg is, of ze zijn op tegen dat het winter is.

volgend jaar zullen ze wel vernieuwd moeten worden, maar dat had @@gTa ook al vermeld. :D

 

op de bromtol zal het sowieso na de 16de zijn, en via de/een garage, want de banden moeten er nog opgetrokken worden.

welke merken het zijn weet ik niet.zal het  eens bekijken, maar vroeger had ik ook nokians. en daar was ik ook heel tevreden van prijs/kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die komen er de komende 2 weken hoogst waarschijnlijk nog altijd niet op.

 

http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html?region=belgium&period=15daysmaxtemp

 

2015-12-12%2019_41_32-Clipboard.jpg

De minima gaan nauwelijks onder de 5°C gaan en de maxima blijven mooi tussen de 12°C en 8°C. No need for winter shoes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben maandag ook winterbanden (Kleber) op mijn firmakrel gelegd. Eén band maakt veel lawaai vanaf 75 km/u om vervolgens een verschrikkelijk irritant niveau te bereiken rond 90 km/u. Boven 90 km/u lijkt het wat beter te worden (of valt het niet zo op door het rijgeluid van mijn blitse megane). En waarom kunnen ze in een bandencentrale de banden ook niet meteen op de juiste spanning zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben maandag ook winterbanden (Kleber) op mijn firmakrel gelegd. Eén band maakt veel lawaai vanaf 75 km/u om vervolgens een verschrikkelijk irritant niveau te bereiken rond 90 km/u. Boven 90 km/u lijkt het wat beter te worden (of valt het niet zo op door het rijgeluid van mijn blitse megane). En waarom kunnen ze in een bandencentrale de banden ook niet meteen op de juiste spanning zetten...

Klebers zijn idd lawaaierig. En ze zetten die banden altijd te hard bij ons, lekker veilig in de winter..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klebers zijn idd lawaaierig. En ze zetten die banden altijd te hard bij ons, lekker veilig in de winter..

 

Ze stonden inderdaad staalhard, maar had ze zelf al op juiste spanning gezet dus dat kon ik al uitsluiten. Ze vonden niets speciaal dus dan maar samen met de kerel van de bandencentrale een toer rond de ring van Leuven gedaan. Bevestiging gekregen dat dat geluid inderdaad niet normaal is/was en beslist om voorlopig de zomerbanden terug te leggen. To be continued.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze stonden inderdaad staalhard, maar had ze zelf al op juiste spanning gezet dus dat kon ik al uitsluiten. Ze vonden niets speciaal dus dan maar samen met de kerel van de bandencentrale een toer rond de ring van Leuven gedaan. Bevestiging gekregen dat dat geluid inderdaad niet normaal is/was en beslist om voorlopig de zomerbanden terug te leggen. To be continued.

Megane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid