Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei TCT:

Zal de mijn er van't weekend ook eens opleggen... aan het twijfelen om de letters terug wit te zetten of ineens whitewalls met dan rode steelies...

 

Of die chrome velgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had graag 16" gehad voor de Fiesta maar is 1000 euro voor een set Ford-velgen... Iemand een idee waar ik er zou kunnen vinden?

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2016 om 21:37 zei 3000:

Had graag 16" gehad voor de Fiesta maar is 1000 euro voor een set Ford-velgen... Iemand een idee waar ik er zou kunnen vinden?

Mail Rene Clasener eens op fordpartsnl@hotmail.com, die heeft vermoedelijk wel iets liggen.
Voor onderstaande set 18" Focus ST velgen bijvoorbeeld vroeg hij 650 euro.
 

P1010870.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij @Alexanderr in Knokke 4 goede winterbanden op alu's op de kop kunnen tikken voor de Zaffer. Waarvoor dank!

DSC_0726.JPG

Het vierde wiel ging er juist niet in door het kofferscharnier, jammer, tussen de voorzetel en achterbank dan maar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Zaffer is al gelukt,

DSC_0727.JPG

DSC_0730.JPG

De Jos is een ander paar mouwen... Die zijn bouten van de afdekkapjes lossen niet. WD40 enzo heeft geen soelaas gebracht, dus nog wa verder prutsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ondertussen al lang opgegeven.

Morgen opt werk even bij de mannen van de garage binnengooien, die regelen dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2016 om 11:05 zei TCT:

Dankzij @Alexanderr in Knokke 4 goede winterbanden op alu's op de kop kunnen tikken voor de Zaffer. Waarvoor dank!

DSC_0726.JPG

Het vierde wiel ging er juist niet in door het kofferscharnier, jammer, tussen de voorzetel en achterbank dan maar.

Andy alleeej jom!

 

 

IMG_20160925_144757.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk seg, gelukt!

Oude peten doen al eens moeilijk, maar nu heeft die voor een simpele bandenwissel toch wel heel astrant gedaan...

DSC_0728.JPG

DSC_0737.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid