Ga naar inhoud

Winterbanden... Opgelegd?


The Swede

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei TCT:

Eindelijk seg, gelukt!

Oude peten doen al eens moeilijk, maar nu heeft die voor een simpele bandenwissel toch wel heel astrant gedaan...

DSC_0728.JPG

DSC_0737.JPG

 

Heb nu al een paar keer foto's gezien van uw huis en dat komt me bekend voor. Begint die straatnaam toevallig met een H en eindigend op aan?

Dan heb ik in nr. 50 wel wat van mijn jeugd daar versleten bij iemand :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2016 om 16:37 zei kefkie:

Heb nu al een paar keer foto's gezien van uw huis en dat komt me bekend voor. Begint die straatnaam toevallig met een H en eindigend op aan?

Dan heb ik in nr. 50 wel wat van mijn jeugd daar versleten in iemand :D

:ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan toch 't verkeerde, zo blijkt. Als ge daar een beetje gewoon wit vet aan smeert, dan helpt dat inderdaad niet hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar jaarlijkse gewoonte, het eerste weekend van december, mijn winterbanden gemonteerd. Bij het monteren gezien dat ze al van eind 2009 zijn :blink:, zal dus de laatste winter worden. En misschien wel geen winterbanden meer voortaan. 

Vorig jaar 5300km gereden, pakt daarvan de helft op winterbanden gedurende 4 maand. Akkoord op veiligheid staat geen prijs, maar best een 'dure' investering op die manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 6 maanden later...

Winterbandentijd komt eraan! Voor de Peugeot niet echt een must om een maatje kleiner te gaan, breedte blijft 225 of je nu 17 of 18 inch steekt. Wel iets meer keuze in 17 inch. Heb een setje zien staan met Michelin Alpin 3, any good?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een recent model van een A-merk kan je weinig verkeerd doen. Toch even wat Reifentests durchblattern, dat brengt wat extra inzicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee waar ik 16" originele Ford velgen kan vinden? Fordafbraak die iemand kan aanbevelen? Voor de ST dus.

Nieuwprijs is 250 per stuk <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei 3000:

Iemand een idee waar ik 16" originele Ford velgen kan vinden? Fordafbraak die iemand kan aanbevelen? Voor de ST dus.

Nieuwprijs is 250 per stuk <_<

Gewoon tweedehandssites. Zeker ook marktplaats.nl, goed aanbod en iets goedkoper dan hier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat is de beste sportieve winterband voor mijn 330e? 

ofwel op mijn huidige 19" velgen, ofwel voor een wintervelg in 18" gaan..

Is voor in B. 

 

Blijven rijden met mijn 19" of voor iets anders gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer tevreden van de Michelin PA4 winterbanden op mijn M3. Betere tractie dan de PSS zomerbanden in regenweer. Die enkele dagen sneeuw vorige winter hebben ze ook goed doorstaan. Aanrader!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen maar winters/zomers , da's voor amateurs! Sta weer op tussenseizoen ballonbanden.  Als 't echt begint te vriezen kan ik nog op winters overstappen maar da's normaal niet voor nieuwjaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid