Ga naar inhoud

BMW G09 XM


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Hier worden degene die ik ken, redelijk gewoon tot traag gebruikt.  Kan ook zijn omdat de bestuursters niet goed zien door hun boerka. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Als ik af mag gaan op het 5-tal dat hier in de omgeving rijdt, heeft BMW dit gedrocht ook doelbewust gemáákt voor het type medemens dat rijdt als een achterlijke en nogal vaak met weinig rijskills gezegend is.

Is dat niet gewoon het publiek dat 10 jaar geleden een witte X6 kocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Is dat niet gewoon het publiek dat 10 jaar geleden een witte X6 kocht?

Want dat waren ook goede chauffeurs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie had ooit durven denken dat er een moment zou komen waarop de X6 niet langer de meest wansmakelijke auto in BMW's catalogus zou zijn?
Het toppunt is dan nog dat de eerste versie er ondertussen redelijk uitziet, vergeleken met het huidige model. :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen al specs gezien die er nog ietwat mee doorkunnen, het is maar wanneer je meer naar achteren gaat dat alles percies een grote wanorde wordt.

Onlangs een zilveren gezien, en dat viel eigenlijk best nog mee. Mooi wordt t nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, JanC zei:

Wie had ooit durven denken dat er een moment zou komen waarop de X6 niet langer de meest wansmakelijke auto in BMW's catalogus zou zijn?
Het toppunt is dan nog dat de eerste versie er ondertussen redelijk uitziet, vergeleken met het huidige model. :lolz: 

het blijft een lelijk gedrocht 

maar alles wat ze tegenwoordig in elkaar stampen verstoord je perspectief

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ir_fuel zei:

Is dat niet gewoon het publiek dat 10 jaar geleden een witte X6 kocht?

Het venndiagram zou wel eens erg veel doorsnede en erg weinig symmetrisch verschil kunnen tonen, inderdaad.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid