Ga naar inhoud

Porsche Panamera


BWS

Aanbevolen berichten

Ja. Zelfs met de dieselmotor, maar sowieso met benzinemotor.

Dan wil ik die echt eens gaan proberen want het rijgevoel en rijgedrag van de 911 vind ik ronduit fantastisch.

Tot hiertoe zag ik de Panamera enkel als een wel erg grote Porsche met een wel erg klein interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, heb je daar al eens deftig in gezeten? "erg klein interieur" omschrijft die auto helemaal niet

waarmee ik niet gezegd heb dat het monsterlijk grote kar is, maar alleszins ruim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wil ik die echt eens gaan proberen want het rijgevoel en rijgedrag van de 911 vind ik ronduit fantastisch.

 

 

Het zal nooit als een 911 rijden. Niks rijdt als een 911 :D 

Maar goed rijden doet het sowieso, tenzij je op de payroll van Bornem staat, dan steekt een 6 GC diesel er met kop en schouders bovenuit :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een Porsche Panamera bekijk, dan is er maar één vraag: biedt deze wagen een rijplezier en rijgevoel van een echte Porsche met het voordeel dat er vier man kan van genieten?

En hierover lees ik hier niks.

Neen. Maar voor zo een zware ketel rijdt hij wel verbazend goed maar TOTAAL anders dan een 911

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wil ik die echt eens gaan proberen want het rijgevoel en rijgedrag van de 911 vind ik ronduit fantastisch.

Tot hiertoe zag ik de Panamera enkel als een wel erg grote Porsche met een wel erg klein interieur.

 

@@The Swede kijk eens op de vorige pagina en lees de posts van matteus...

 

Blijkbaar is de GTS de panamera to go for...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop met de vergelijking 911 en panamera. Die is niet mogelijk qua rijden. Mijn haar komt er van omhoog :D !!!

Motor vooraan tov motor achteraan om te beginnen. Neen neen van zo een vergelijkingen kom ik zot he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop met de vergelijking 911 en panamera. Die is niet mogelijk qua rijden. Mijn haar komt er van omhoog :D !!! Motor vooraan tov motor achteraan om te beginnen. Neen neen van zo een vergelijkingen kom ik zot he

 

Ik kan nochtans moeilijk geloven dat een Panamera het rijgevoel van een 911 kan geven. Al wil ik, zoals gezegd, wel in het ongelijk worden gesteld na een testrit.

 

Een 911 is uiteindelijk niet echt handig als je naast vrouwlief ook een tiener wil laten meegenieten van het Porsche rijplezier...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Kan iemand in de buurt van Kortenberg even bij Jokke langslopen om een foto van zijn haar nu te maken? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

PS: Kan iemand in de buurt van Kortenberg even bij Jokke langslopen om een foto van zijn haar nu te maken? :D

Geen probleem! Met een beetje geluk heb je die morgen al... woon op 7km van hem! :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 911 is uiteindelijk niet echt handig als je naast vrouwlief ook een tiener wil laten meegenieten van het Porsche rijplezier...

 

 

Ben jij niet degene die vrouwlief inruilt voor een tiener?

Dan is er toch geen probleem?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben jij niet degene die vrouwlief inruilt voor een tiener?

Dan is er toch geen probleem?

 

Klopt. Maar het is niet omdat mijn nieuwe vriendin 18 is dat mijne kleinen plots niet mag meerijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De watte audio?

 

Elke Panamera van Vandenberghe heeft ze in replica steken!

 

Da's ook diefstal in het kwadraat ! Betaal je voor vette velgen en ze steken er achter uwe rug replicas onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

serious, maar blijkbaar zitten we niet op dezelfde golflengte

 

sorry, ik vergiste me van naam

"20-Zoll 911 turbo design"

 

enige wat ik vond ik de PDF met onduidelijke foto's

 

Porsche-Download-3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Panamera is een LIMOUSINE, geen sportwagen. 

 

Dat rijdt fantastisch als limousine, maar wat gevoelloos.

 

Tov de S AMG rijdt dat ding veel en veel leuker. Persoonlijk vond ik de E AMG dan weer plezanter vanwege het toch wel iets hogere hooligangehalte.

 

Maar dit gaan vergelijken met een 911, waar halen we het toch.

 

Zelfs als autoliefhebber zou dat niet mogen  :wacko:  :blink:  :unsure:

 

 

Groeten van op mijn paard. 

 

xxx

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid