Ga naar inhoud

2024 Audi A6 e-tron


JanC

Aanbevolen berichten

Dikke kist... Maar wel héél krap achterin. Lijkt alsof ze de maten van de A4 gebruikt hebben en er een hoger getal op geplakt hebben :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je de koffer? Die is inderdaad kleiner dan die van de huidige A4... :fp: 
Maar volgens AutoGids zit die extra ruimte dus in de achterbank (ding is ook bijna 20 cm langer dan een A4).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste gevoel… Sportback vind ik echt niet mooi, en de Avant vind ik al wel wat beter, maar ik krijg er geen wow-gevoel bij. En vooral, wat zijn die lelijke zwarte inlegstukken in de flanken, die ook nog eens doorlopen in de achterbumper?! 😕 

Dashboard is op z’n Audi’s, dus saai en zakelijk. 

Ik ben benieuwd ze in het straatbeeld te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de e-tron, de huidige Q8, was dat zwart stuk om aan te tonen dat de batterijen daar zaten. Geen idee of dat hier ook de bedoeling is.

Ik vind dit best geslaagde kisten. Benieuwd naar de prijzen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Volgende keer wel op de juiste plaats posten @JanC 😉 

Is die regel ook al niet wat achterhaald? Was toch vooral om destijds Wooter te kunnen isoleren? 
 

Momenteel zijn er zoveel auto’s die zowel als EV en ICE beschikbaar zijn. Denk maar aan alle stellantis modellen of BMW i5 en i4… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Parsifal said:

Momenteel zijn er zoveel auto’s die zowel als EV en ICE beschikbaar zijn. Denk maar aan alle stellantis modellen of BMW i5 en i4… 

Ga eens een BMW i4 bestellen met een benzinemotor in? Ik wacht :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Ga eens een BMW i4 bestellen met een benzinemotor in? Ik wacht :D 

Is toch gewoon een cijfertje/motorisatie… dat is als zeggen “ga een een 320d bestellen in benzine. :lolz: “

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal wat verwarrend.
Dit is dus het EV-equivalent van de vorige A6, zij het nu met een Sportback in plaats van Berline, en op het eerste zicht toch wat compromissen qua binnenruimte (met ongeveer gelijke afmetingen buiten).
Maar er komt dus, analoog aan de A4 > A5, ook een ICE-opvolger die wellicht A7 zal gaan heten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Parsifal zei:

Is die regel ook al niet wat achterhaald? Was toch vooral om destijds Wooter te kunnen isoleren? 
 

Momenteel zijn er zoveel auto’s die zowel als EV en ICE beschikbaar zijn. Denk maar aan alle stellantis modellen of BMW i5 en i4… 

Er zijn er ja, maar deze niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Parsifal said:

Is toch gewoon een cijfertje/motorisatie… dat is als zeggen “ga een een 320d bestellen in benzine. :lolz: “

Hij staat als apart model op de website.

Met die redenering zou je ook geen apart topic moeten voor de M3 bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, JanC said:

Ik vind het allemaal wat verwarrend.
Dit is dus het EV-equivalent van de vorige A6, zij het nu met een Sportback in plaats van Berline, en op het eerste zicht toch wat compromissen qua binnenruimte (met ongeveer gelijke afmetingen buiten).
Maar er komt dus, analoog aan de A4 > A5, ook een ICE-opvolger die wellicht A7 zal gaan heten?

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/audi-a7-staat-te-popelen-om-de-a6-te-vervangen-vooruitblik/

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, ir_fuel zei:

 


Met die redenering zou je ook geen apart topic moeten voor de M3 bv.

Nee, eigenlijk niet, is toch een bmw 3?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid