Ga naar inhoud

BMW i5 vs 540d vs 530e


PJH

Welk triestig spel kies je?  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk triestig spel kies je?

    • i5
      18
    • 540d
      40
    • 530e
      3


Aanbevolen berichten

Op 27/8/2024 om 11:34, PJH zei:

Bij een collega van mij heeft er eens een hond dunnekes gekakt op zijn laadkabel :D

dan mag je hopen dat het goed regent terwijl je uitplugt, dat de strond van de kabel is voor je hem in je koffer zwiert. ik vind regen in mijn interieur al vervelend, laat staan strond aan de kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Liquid Li0n said:

dan mag je hopen dat het goed regent terwijl je uitplugt, dat de strond van de kabel is voor je hem in je koffer zwiert. ik vind regen in mijn interieur al vervelend, laat staan strond aan de kabel

Strond nog wel zeg ...

  • Grappig 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/8/2024 om 23:38, Bjorno zei:


Een ander reden is dat ik nooit een Diesel fan ben geweest. Oke ja die rijden tegenwoordig geweldig maar het is puur omdat ik er jaren aan heb moeten werken en altijd zwarte poten van boven tot onder, da blijven vieze vuile smerige bakken. Met de euro 6 alleen maar erger met al hun EGR zever en de inlaat spruitstukken die dicht slibben, ect.....

Zoek je nog werk? Ik heb er 14 die liever aan de zwarte prut werken dan aan de duracells :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Jan zei:

Zoek je nog werk? Ik heb er 14 die liever aan de zwarte prut werken dan aan de duracells :D

Hehe ja da is een grote aanpassing voor vele he. 

Nee werk genoeg hier met old skool classic benzine's. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid