Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vanquish


Super95

Aanbevolen berichten

A brute in a suit…

Ik vind het een zeer knap machien, en als ik naar al die details kijkt vind ik het zelfs een ‘piece of art’. Dit gecombineerd met extreme luxe, en de zeer krachtige en heerlijk klinkende V12, is dit voor mij de meest stijlvolle GT die de superrijken vandaag kunnen kopen.

Ik zeg de superrijken, want met de juiste opties gaat deze Vanquish richting de 500k euro gaan, en dat is heel veel geld. Voor de helft van dat budget koop je de Vantage, dat nu voor mij een kleine Vanquish is, want zowel buiten als binnen lijken ze fel op mekaar.

Aston Martin. 😍 Dit merk staat er weer helemaal, met waanzinnig mooie auto’s, die nog echt emotioneel rijplezier bieden, en die een uitstraling hebben van klasse en sportiviteit dat geen ander merk heeft. Vantage, DB12, Vanquish, DBX… i love them all! ❤️

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, BMWMB zei:

A brute in a suit…

Ik vind het een zeer knap machien, en als ik naar al die details kijkt vind ik het zelfs een ‘piece of art’. Dit gecombineerd met extreme luxe, en de zeer krachtige en heerlijk klinkende V12, is dit voor mij de meest stijlvolle GT die de superrijken vandaag kunnen kopen.

Ik zeg de superrijken, want met de juiste opties gaat deze Vanquish richting de 500k euro gaan, en dat is heel veel geld. Voor de helft van dat budget koop je de Vantage, dat nu voor mij een kleine Vanquish is, want zowel buiten als binnen lijken ze fel op mekaar.

Aston Martin. 😍 Dit merk staat er weer helemaal, met waanzinnig mooie auto’s, die nog echt emotioneel rijplezier bieden, en die een uitstraling hebben van klasse en sportiviteit dat geen ander merk heeft. Vantage, DB12, Vanquish, DBX… i love them all! ❤️

Is een Vanquish een type Aston Martin die in het verleden zijn waarde wel meer behield als de overige modellen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas… De eerste generatie (2001 - 2007) koop je al vanaf 60k euro, en de tweede generatie (2012 - 2018) koop je al vanaf 120k euro. Dat is minder dan de helft van de nieuwprijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandje geleden eentje “mogen” configureren en bekijken. Ik moet echt enorm wennen aan die kont (komt misschien wel). Had geen waauw gevoel welke ik bij de DBS en de nieuwe Vantage wel heb. 
 

Sowieso koop je dit niet nieuw (mijn config was 467.000 euro),  maar slim tweedehands.

Gezien bovenstaande factoren zou ik dus eerder een Vantage bijkopen naast de DBS. Die Vantage zal trouwens de best sturende zijn ook en dan heb ik ook dat in de stal. Maar goed allemaal theorie :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het front zo veel lijkt op de rest van het gamma, verder is hij unieker in zijn styling.
Evenzeer wel een zeer knappe wagen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ritsuke zei:

Ik moet dringend het abonnementsgeld van AM verhogen. 🤤

Er zijn er al die het nu niet kunnen betalen 😛 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Maandje geleden eentje “mogen” configureren en bekijken. Ik moet echt enorm wennen aan die kont (komt misschien wel). Had geen waauw gevoel welke ik bij de DBS en de nieuwe Vantage wel heb. 
 

Sowieso koop je dit niet nieuw (mijn config was 467.000 euro),  maar slim tweedehands.

Gezien bovenstaande factoren zou ik dus eerder een Vantage bijkopen naast de DBS. Die Vantage zal trouwens de best sturende zijn ook en dan heb ik ook dat in de stal. Maar goed allemaal theorie :D 

Het grote voordeel toch bij Ferrari he... als je ziet wat ze vandaag nog vragen voor een 5 jaar oude 812 Superfast met 45.000km... 🤑

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, SportsCars_TE zei:

Wat een mooie wagen 🥰 

 

Vanquish.jpg

Heerlijk retro futuristische looks, ik ben fan. Zelfde hokje als de 12 cilindri.( Al doet die het nog iets beter imo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lefty zei:

fan van, krijg beetje breadvan vibes op eoa manier 

Ik voeg daar nog Alfa Romeo TZ vibes aan toe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Apex grey, accenten high gloss black, de sportiefste wielen in het zwart, binnen veel alcantara carbon, en accenten van dark chocolate leder.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Of nog iets zotter, met livery met rode accenten...

Dan nog een XM red label er naast en 't is helemaal goed :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid