Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vanquish


Super95

Aanbevolen berichten

1 uur terug, PJH zei:

Dan nog een XM red label er naast en 't is helemaal goed :D 

Dan heb je idd de mooiste en de lelijkste auto naast mekaar staan. 😄

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is vandaag mijn eerste goesting...

Q Silver Birch Provenance, uiteraard zoveel als mogelijk satijnglas carbon, chroom grill/raamomlijsting/uitlaten, Velgen bicolor satijnglans zwart, remklauwen groen, interieur Inspire light duotone, zwart/Q Centenary Saddle Tan, stikking iets lichter van kleur (mokka), satijnglans carbon lijsten, tapijt tan, plafond zwart, stuur zwart.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Config met iets meer aandacht nu, klassieke kleuren, pinstripe en een klassiek interieur met toch een aardig kantje.(Voor een WTFOMGBBQ momentje als ge de deur opentrekt, voor de rest heb je daar weining last van)

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAGwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-Tgu6AqgEY3C0ZGABFzAnZGQz8LdgAxZkNY5gBJQIIBAQAFABYLAQA.thumb.jpg.df25cfdfc2a4e03973b96d9b13bb7a44.jpg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAMwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-c7oCqARlfmjIwAImYE7IxivubsAGLMEuHMAJIBBAICAAoALOYCABo.thumb.jpg.8d05024d0a57897a2eff63ce325efc48.jpg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAGwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-ATgu6AqgEY3C0ZGABFzAnZGQz8LdgAxZkNY5gBJQIIBAQAFABY(1).thumb.jpg.57fe8c11a8c3951112a03857a1156abd.jpg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAEZIk8EASQAHRCnQZgAX1UFC3PtR-ADgCc1gwFUARk9rRkYAESsCdkYTQOt2ADFmEwTmAEkQggEBAAUAFm.thumb.jpg.5c903abd9bd698b6010c10a2b1a0c4a8.jpg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAkhHisAbKwAyACRAEkAB0Qp0GYAF81BQtz7-ywA4AnDcMAqgCMXjaMjAAi1gTsjKZBNuwAYsymicwCoQQAotkACgA.thumb.jpg.06d1e21a38fbe5c3b48534c207fe3a6b.jpg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAkhHisAzKwAyACRAEkAB0Qp0GYAF81BQtz7-ADgCc1wwFUARk9rRkYAESsCdkZRQOt2ADFmUQTmARCCAFEsgAUAFm.thumb.jpg.fc46c44dfe3b381f14e05a163e12c048.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar de voorstelling geweest van de nieuwe Vantage, en die had ook een groen interieur, en was niet mijn ding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

Ik weet vooral dat mijn DBS niet in waarde gaat dalen 🙃

Ik weet niet, interieur en Infotainment is wel een zeer groot verschil. Aandrijving en chassis valt nog te bezien, zal echter ook wel een upgrade met de on-boost en Bilstein zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/9/2024 om 16:16, BMWMB zei:

Apex grey, accenten high gloss black, de sportiefste wielen in het zwart, binnen veel alcantara carbon, en accenten van dark chocolate leder.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Je bent precies een Chevrolet Camaro aan het configureren. Het mag wat stijlvoller qua exterieur imo.

Met een kleurtje en zilveren velgen.

Screenshot2024-09-05160310.thumb.jpg.251b570e2d6f07490d210d20971a9f3e.jpg

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoeaa. ❤️ Heerlijke auto.

Design van de kont vind ik top! 't Is verfrissend, eens wat anders. Misschien wat wennen, maar voltreffer iig.
Het is de neus waar ik niet meteen 100% warm van word, dat is nu toch écht wel de zoveelste quasi-identieke snoet. Dat had toch wat verfrissender gemogen.

Maar ik zoek spijkers op laag water. Morgen een CASH-punt beroven en linea recta naar Freddy & Marie, tedju!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Ik weet niet, interieur en Infotainment is wel een zeer groot verschil. Aandrijving en chassis valt nog te bezien, zal echter ook wel een upgrade met de on-boost en Bilstein zijn. 

Ik bedoel echt waarde 🙂 niet te veel van gemaakt, V12, looks, gekocht tweedehands. In de zin van dat ik er zeker geen geld ga op verliezen. Wat jij aanhaalt gaat over nieuwer=beter. Tja dat is bijna altijd zo in dit segment. 
 
Het is evident dat de nieuwe “beter” zal zijn, no doubt. 

Als we het over infotainment, rijgedrag hebben dan zal de Vantage het beter doen dan een loggere V12 terwijl het infotainment knak dezelfde is. Dit koop je niet perse omdat het de best sturende auto is. Een dikke cruiser V12 is echter een hele beleving ❤️❤️❤️

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

En van mij zou het gewoon lekker saai oldschool mogen zijn.

Ultramarine black + chrome + body colour. Glazen panodak. Zilverkleurige velgen.
Bicolor ivory/black + dark wood + bright pack. Niet te veel tierlantijntjes.

 

 

zouden we forum-korting krijgen als we er twee vragen aan Freddy ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

zouden we forum-korting krijgen als we er twee vragen aan Freddy ?

Vragen staat vrij.

Met Lutgart Simoens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid