Ga naar inhoud

Audi A6 e-tron - BMW i5 - Polestar 4


Parsifal

Welke family EV cruiser  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies jij?

    • Audi A6 e-tron
    • BMW i5 Touring
    • Polestar 4 Performance
      0


Aanbevolen berichten

Aangezien de Audi meer pk's en flink meer range heeft valt deze moeilijk te negeren. Ook al zou ik gevoelsmatig sneller naar de BMW neigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, JanC zei:

Ik weet niet hoeveel ruimte je nodig denkt te hebben, maar de kofferruimte van de A6 is zelfs iets kleiner dan die van de laatste A4...
Een mens zou toch meer verwachten op basis van dergelijke buitenafmetingen.

is de A4 zo groot of zijn ze zo lomp geweest om de A6 in te richten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neigde eerder richting de i5 - meer fan van de looks in die spec - maar de op papier range van de A6 valt niet te negeren en deed me voor de Audi stemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, gewoon ik zei:

is de A4 zo groot of zijn ze zo lomp geweest om de A6 in te richten?

Vooral veel beenruimte naar het schijnt.
Ik zou in deze generatie niet meer de facto naar de Avant grijpen trouwens, zonder de achterbank neer te klappen zijn ze even praktisch, en ook mét neergeklapte bank is het verschil miniem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

De pk's van de Polestar heb je gemist?

Nee, maar met dat achterlijk design met onbestaande achterruit valt deze voor mij sowieso af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Tommie said:

On topic:

De Polestar valt af. Mooie wagen, absoluut. Maar mijn vrouw rijdt met een recente Volvo en die infotainment is kak. Keyless entry werkt helft van de tijd niet op de klinken

Je bedoelt dit?

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Tommie said:

Ik heb dat ook af en toe, en dan vraagt mijn iPhone mijn toegangscode. Eens ingegeven, werkt 't meteen terug. Denk een safety feature om de zoveel tijd...

iPhone?

Wat?

Ik heb de sleutel in mijn zak zitten, wat heeft mijn iPhone hier mee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Right, OS8 bij jou. Ik heb een Digital Key in mijn iPhone steken, geen sleutel nodig. Gezien je je iPhone vast hebt, ging ik er van uit dat je ook Digital Key gebruikte.

Zou toch niet mogen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Tommie zei:

On topic:

De Polestar valt af. Mooie wagen, absoluut. Maar mijn vrouw rijdt met een recente Volvo en die infotainment is kak. Keyless entry werkt helft van de tijd niet op de klinken, internet valt weg, GPS weet niet waar de wagen is, enz... Kan alleenstaand geval zijn, maar niet tevreden over.

De 4 deelt weliswaar geen enkel onderdeel of iets dergelijks met een bestaande Volvo... Infotainment is ook volledig anders dan bij de Polestar 2 of EX40/30

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

moeten we geen EQE of zo in de vergelijking toevoegen

Is er alleen als sedan...

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Tommie said:

Right, OS8 bij jou. Ik heb een Digital Key in mijn iPhone steken, geen sleutel nodig. Gezien je je iPhone vast hebt, ging ik er van uit dat je ook Digital Key gebruikte.

Ik heb die vast om te filmen he :D 

Trouwens die Digital Key bij mij, dat is brol. Je moet echt de klink aantikken om de auto open te doen. 

Soit, off-topic. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier voor de Audi gekozen. Vooral voor de looks in de juiste configuratie toch.

Bmw noch Volvo kan mij bekoren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buikgevoel zegt de BMW, maar ik zou ze wel eens besnuffelen naar interieurruimte toe (moeilijk af te lezen in specs soms vind ik) en ook eens mee testrijden naar comfort en 'snedigheid' toe 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Volvo EX90?

vanafprijs is 86k voor stock-bone basic versie met 270 PK en 2.8 ton gewicht :lolz: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Parsifal zei:

vanafprijs is 86k voor stock-bone basic versie met 270 PK en 2.8 ton gewicht :lolz: 

8.4 naar 100, beter dan gedacht 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Super95 zei:

8.4 naar 100, beter dan gedacht 🙂

Is ook eigen aan een elektrische motor. Instant koppel zonder vertraging... Maar voor een EV is 8,4 seconden eigenlijk echt wel traag :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Parsifal said:

vanafprijs is 86k voor stock-bone basic versie met 270 PK en 2.8 ton gewicht :lolz: 

Gezien de huidige markt zal daar wel wat vanaf kunnen 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Parsifal zei:

vanafprijs is 86k voor stock-bone basic versie met 270 PK en 2.8 ton gewicht :lolz: 

wacht 2 jaar en die kost nog 30k 🤣

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik heb die vast om te filmen he :D 

Trouwens die Digital Key bij mij, dat is brol. Je moet echt de klink aantikken om de auto open te doen. 

Soit, off-topic. :D 

Idem, ik had gehoopt dat het "op z'n Tesla's ging werken" maar het is me te omslachtig voor dagelijks gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid