Ga naar inhoud

Toyota GT 86


Svenio_g

Aanbevolen berichten

Thebiemerke, doet uwen Bimbambeieren-kar es weg en koopt u es zoiets :inlove:

En geeft me dan maar es ne lift :D

Vriendin heeft haar veto reeds gesteld. Ze vindt dat mijn kar al een fout imago heeft  :facepalm:

 

Maar geloof me als ik zeg dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik weer aan de GT86/BRZ denk  :inlove:

Stop anders gewoon eens bij garage Pauwels voor een testrit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendin heeft haar veto reeds gesteld. Ze vindt dat mijn kar al een fout imago heeft  :facepalm:

 

Maar geloof me als ik zeg dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik weer aan de GT86/BRZ denk  :inlove:

Stop anders gewoon eens bij garage Pauwels voor een testrit ;)

 

Moh :(

Koopt dan ook ne zwarte, die zal dat verschil wel niet zien :D

Ik kan dat goed geloven, gisteren een grijze zien staan en dat was weer goed voor een poos gesurf op het internet :(

 

Dat zou ik inderdaad wel es kunnen doen, kzal een testrit vragen voor een nieuwe company car :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu al zo naar je vriendin moet luisteren, belooft dat niet veel goeds. :D

I know, maar kerk in het midden houden he :D

 

Moh :(

Koopt dan ook ne zwarte, die zal dat verschil wel niet zien :D

Ik kan dat goed geloven, gisteren een grijze zien staan en dat was weer goed voor een poos gesurf op het internet :(

 

Dat zou ik inderdaad wel es kunnen doen, kzal een testrit vragen voor een nieuwe company car :D

 

Haha, mijn madam kent meer van auto's dan je zou denken.  bv kan zeggen dat het logo van M3 rechts moet hangen in plaats van links :inlove:

 

Zeker doen dan ga je nog zotter staan. Pak dan zeker Stijn R. mee, zal hij super vinden. Je mag natuurlijk altijd eens passeren tijdens je testrit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know, maar kerk in het midden houden he :D

 

 

Haha, mijn madam kent meer van auto's dan je zou denken.  bv kan zeggen dat het logo van M3 rechts moet hangen in plaats van links :inlove:

 

Zeker doen dan ga je nog zotter staan. Pak dan zeker Stijn R. mee, zal hij super vinden. Je mag natuurlijk altijd eens passeren tijdens je testrit :D

 

Amai, dan kent ze der veel van :D

De Stijn daarentegen kent het verschil tussen Renault en Citroën niet :( Volgens hem rij ik dus met ne Renault :D

Als me dat lukt zal ik diene zeker meepakken en kom ik wel es langs :D

Dat doet me deraan denken dat ie nog altijd es met de Xsara moet rijden,hij zit daar al een tijdje achter te zagen :D

Best es werk van maken want binnenkort zal het terug met de fiets zijn voor hem :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, dan kent ze der veel van :D

De Stijn daarentegen kent het verschil tussen Renault en Citroën niet :( Volgens hem rij ik dus met ne Renault :D

Als me dat lukt zal ik diene zeker meepakken en kom ik wel es langs :D

Dat doet me deraan denken dat ie nog altijd es met de Xsara moet rijden,hij zit daar al een tijdje achter te zagen :D

Best es werk van maken want binnenkort zal het terug met de fiets zijn voor hem :D

't Is allebei franse brol dusja :D

Oei, wat heeft hij voor mss? Best via PM :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT86 is dan ook niet gemaakt voor stoplichtsprintjes maar voor bochtige wegen en dan zal jij toch wel wat tekort komen :)

Heel zeker en vast. Ik heb met deze GT86 kunnen rijden op de bochtige wegen in de streek van de Nurburgring. Dat ding rijdt inderdaad superstrak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

deze middag op motors tv was het driften in tokyo. die gasten droppen v6en in hun gt86. ook een paar gezien met turbo.

mits de juiste bodykit is ie echt wel dik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die quicksilver uitlaten en die supersprints van hierboven klinken ongeveer hetzelfde, hoor er niet echt veel verschil in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

't Schijnt een beestig leuke auto te zijn om er mee te rijden.

 

Reed er hier al iemand mee? Al iemand die ééntje kocht?  Wax-it reed blijkbaar al met deze. Indrukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid