Ga naar inhoud

Toyota GT 86


Svenio_g

Aanbevolen berichten

Gij vieze, vuile postaanpasser! :D

Dan wil het modder aille al eens vriendelijk zijn :D

Weet ge wa nog straffer is?

Da is dat het zelfs in de post die je gequote hebt aangepast is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ge wa nog straffer is?

Da is dat het zelfs in de post die je gequote hebt aangepast is!

Dat je dus een hele snelle vieze, vuile postaanpasser bent dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die prijs valt me tegen voor een "betaalbare" funwagen ! Vraag is en blijft wie gaat dit kopen?

Mogelijk een cultwagen met onvoldoende publiek? Je mag met zo een looks en uiterlijk toch "verwachten" dat de prestaties (je drift niet altijd) een beetje in verhouding zijn?

Ik hoor dat hier graag af van die 200pk is voldoende en blablabla, tis zoals Fuel suggereert bij 250pk speelt hij mee in zijn "klasse" qua prestaties maar wat nu? Wie koop dat?

Ik herinner me in die context trouwens Porker die de Clio Rs ging testen. Super leuke wagen, echt de max maar bleef op zijn honger qua prestaties, waardoor hij niet kocht.

Je moet niet de snelste zijn aan de stoplichten maar met zo een wagen op uwe zak krijgen van een deftige diesel, ik kan me niet inbeelden dat daar een massa kopers staan voor te springen?

Of zoals Jerain zegt, doe dat eens mee naar de NS of een trackdayke. Dan sta je daar met uw 200pk en zie je op de rechte lijn 99% van het deelnemersveld voorbijsjeezen.

Conclusie: superleuk om mee te "spelen", maar hoeveel kopers gaan spelen? Alleen al het geschikte terrein vinden hiervoor is niet evident :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25.000€ had idd beter geweest.. Nu heb je voor dezelfde prijs een Megane RS, en die is toch een pakje sneller... Ok, je hebt dan wel geen RWD, maar je rijdt wel die Toyota los.

Idem Focus RS (weliswaar niet meer te koop),...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die prijs valt me tegen voor een "betaalbare" funwagen ! Vraag is en blijft wie gaat dit kopen?

Mogelijk een cultwagen met onvoldoende publiek? Je mag met zo een looks en uiterlijk toch "verwachten" dat de prestaties (je drift niet altijd) een beetje in verhouding zijn?

Ik hoor dat hier graag af van die 200pk is voldoende en blablabla, tis zoals Fuel suggereert bij 250pk speelt hij mee in zijn "klasse" qua prestaties maar wat nu? Wie koop dat?

Ik herinner me in die context trouwens Porker die de Clio Rs ging testen. Super leuke wagen, echt de max maar bleef op zijn honger qua prestaties, waardoor hij niet kocht.

Je moet niet de snelste zijn aan de stoplichten maar met zo een wagen op uwe zak krijgen van een deftige diesel, ik kan me niet inbeelden dat daar een massa kopers staan voor te springen?

Of zoals Jerain zegt, doe dat eens mee naar de NS of een trackdayke. Dan sta je daar met uw 200pk en zie je op de rechte lijn 99% van het deelnemersveld voorbijsjeezen.

Conclusie: superleuk om mee te "spelen", maar hoeveel kopers gaan spelen? Alleen al het geschikte terrein vinden hiervoor is niet evident :)

Kan me daar volledig in vinden, zeker gezien het een relatief klein hoogtoerig atmosferisch blok betreft... Er zullen ongetwijfeld wel vlottere versies komen, maar ik vrees dat het concept "betaalbare fun" met die versies -pakweg BRZ STI- helemaal de deur uit gaat.

Los daarvan, ik ben volledig gewonnen voor het concept en ontvang het met open armen!

aangepast door Porker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me daar volledig in vinden, zeker gezien het een relatief klein hoogtoerig atmosferisch blok betreft... Er zullen ongetwijfeld wel vlottere versies komen, maar ik vrees dat het concept "betaalbare fun" met die versies -pakweg BRZ STI- helemaal de deur uit gaat.

Idd, dan gaan we richting de 40K vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had em ook wel goedkoper verwacht.. net onder £ 25.000 voor de UK, hadden ze hem in EUR toch onder de 30k kunnen houden. :(

Japan betaalt hem maar 1.990.000 YEN (wat grofweg 20.000 EUR is). In de US kwam de FR-S toch ook zeker onder de $30k grens.

EDIT: mss is die goedkope japanse prijs voor die gestripte versie.. voor de EUDM komt er wrs maar één model met 2 opties ofzo.

aangepast door Davidk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Volgens de verkoper die me gecontacteerd had, zou hun showroommodel ten vroegste eind mei geleverd worden. Leveringen starten vanaf sept/okt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Je begint er al flink wat te zien rijden, leuke auto!

Nog geen enkele gezien, op foto pakt hij in ieder geval. Spec lijken ook leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lol ontgaat me? Heb er deze week minstens vier of vijf gezien op de baan ...

Straf, normaal staat de toyota pas in juni in de showrooms om te testen en zijn de eerste leveringen pas in aug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid